BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Çok Kanallı Müşteri İletişimi Platformu

Dijital Dönüşümü Bugün Başlatın

​DijiKolay'a hemen başvur!

İş Bankası Müşterisiyim
İş Bankası Müşterisi Değilim
Müşteri hizmetleri size DijiKolay!

​Desk360 işletmelerin Facebook, Twitter, Instagram, e-posta, Whatsapp, canlı destek, web formları, gibi onlarca iletişim kanalından aldıkları müşteri mesajlarını tek ekranda toplayıp yönetebilmelerini sağlayan bir müşteri iletişim platformudur.Desk360 ile müşteri destek süreçlerinizi daha kolay ve hızlı şekilde yönetebilir, detaylı raporlamalar ile hem müşteri mesajı hem de kullanıcı performansı özelinde veriler alabilirsiniz.​

Şimdi siz de DijiKolay'dan başvurun, Desk360 platformundan 15 ay boyunca ücretsiz faydalanın.

Desk 360 Platformu 15 ay boyunca ücretsiz!
Çok kanallı müşteri hizmetleri
Kolay kullanımlı arayüz
Whatsapp konuşmalarının yönetimi
Farklı dillerde talep yönetimi
Canlı destek kanallarında ticaret imkanı
İşbirliğini kolaylaştıran fonksiyonlar
Sık Sorulan Sorular
Desk360 Çok Kanallı Müşteri İletişimi Platformu Nedir?

​Desk360 işletmelerin Facebook, Twitter, Instagram, e-posta, Whatsapp, canlı destek, web formları, gibi 10’un üzerinde iletişim kanalından aldıkları müşteri mesajlarını tek ekranda toplayıp yönetebilmelerini sağlayan bir müşteri iletişim platformudur. Desk360 ile müşteri destek süreçlerinizi daha kolay ve hızlı şekilde yönetebilir, detaylı raporlamalar ile hem müşteri mesajı hem de kullanıcı performansı özelinde veriler alabilirsiniz.​

Desk360 Çok Kanallı Müşteri İletişimi Platformu Nasıl Çalışır?

​DijiKolay Başvuru Formundan başvurduğunuzda başvurunuz Desk360’a iletir. Desk 360 sizlerle üyeliğiniz konusunda iletişime geçtikten sonra dakikalar içinde kolayca üye olup, kanallarınızı kod gerektirmeyen şekilde entegre edip, kullanmaya başlayabilirsiniz. ​

Desk360 Çok Kanallı Müşteri İletişimi Platformu Nasıl Entegre Edilir?

​DijiKolay başvurunuz iletildikten sonra Desk360’a üye olmanız için sizlerle iletişime geçilecek. Üyelik süreciniz sonrasında Ürünler ve Kanallar sayfasındaki yönlendirmeleri takip ederek dilediğiniz müşteri iletişim kanalını entegre edebilirsiniz. ​

Desk360 Çok Kanallı Müşteri İletişimi Platformunun Avantajları Nelerdir?
Çok kanallı müşteri hizmetleri
Farklı dillerde gelen talepleri yönetme 
Öğrenim gerektirmeyen kolay kullanımlı arayüz
Yeni nesil gelen kutusu ve mesaj yönetimi
Ekipler arası iş birliğini kolaylaştıran fonksiyonlar
Canlı destek kanallarında diyalog bazlı ticaret imkânı
WhatsApp konuşmalarının birden fazla cihaz ve kullanıcı ile yönetimi
App Store/Google Play/ App Gallery kanallarına gelen yorumların yönetimi
Ticket ve kullanıcı özelinde detaylı raporlama seçenekleri
Self servis fonksiyonlar ile daha hızlı müşteri hizmetleri
Yalnızca birkaç dakika süren ve kod gerektirmeyen kanal entegrasyonları








Desk360 Çok Kanallı Müşteri İletişimi Platformunun Kurulumu ve Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

​Desk360 herhangi bir kurulum gerektirmez, saniyeler içerisinde bir Desk360 üyeliği başlatarak platforma kayıt olabilirsiniz. Desk360 üyeliğinizi başlattıktan sonra, hangi platformları hesabınıza entegre etmek istediğinizi seçebilirsiniz. Kanal entegrasyonlarının çoğu e-posta ve şifre bilgileri girilerek platformlara doğrudan giriş yapılarak kolayca tamamlanabilir. Canlı destek, web formları gibi diğer iletişim kanallarını ise sunulan snippet kodları kopyalayıp web arayüzünüze yapıştırarak birkaç dakika içerisinde entegre edebilirsiniz. ​

Desk360 Platformunun İş Bankası Müşterilerine Sunduğu Avantajlar Nelerdir?

​Geçtiğimiz dönemde sadece eposta ve telefon ile yürütülebilen müşteri hizmetleri, günümüzde birçok farklı kanala dağılmış ve daha karmaşık durumda. Müşterileriniz size Whatsapp üzerinden ulaşmak isteyebilir, Instagramda bir ürün/servis hakkında bilgi almak isteyebilir ya da canlı destek üzerinden sorularına hızlıca cevap bulmak isteyebilir. Bu taleplere uyum sağlamak teknik olarak zor görünürken, Desk360 sayesinde kod yazmanıza gerek kalmadan tüm bu müşteri desteği sistemini kolayca oluşturabilir, ekibinizi yönetebilir ve detaylı raporlamalar alabilirsiniz. 


Müşteri temsilcileri gelen tüm müşteri taleplerini tek sayfa üzerinden alabilir ve yanıtlayabilir. Takım liderleri müşteri hizmetleri ekiplerinin performansını, SLA bazında çözüm ve yanıt sürelerini detaylı olarak takip edebilir; ayrıca otomatik ticket atama fonksiyonu sayesinde müşteri mesajlarının temsilcilere dil, kanal, talep konusu vs. gibi seçeneklerle otomatik şekilde atanması sağlanabilir. 

DijiKolay bünyesindeki işletmeler tüm bu bahsedilen özellikleri bir yıl boyunca ücretsiz kullanabilecekler. ​


X Kapat