BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Nakit Yönetimi
POS / ÖKC
Mevduat ve Yatırım

Telefon Şubesi

​Bankanız hattınızın ucunda!​

Telefon Şubesi, sadece telefon tuşlarını kullanarak ya da müşteri temsilcisine ulaşarak Bankacılık İşlemlerinizi gerçekleştirebileceğiniz Dijital Bankacılık kanalımızdır.

 
Telefon Şubemizde kendinizi sisteme tanıtma işlemini 3 şekilde yapabilirsiniz:

 
Müşteri Numaranızı, Müşteri Şifrenizi veya Ticari Şifrenizi ve cep telefonunuza gönderilen mobil onay kodunu tuşlayarak,
16 haneli Bankamatik Kartı numaranızı, kart şifrenizi ve cep telefonunuza gönderilen mobil onay kodunu tuşlayarak,
16 haneli Kredi Kartı numaranızı, kart şifrenizi ve cep telefonunuza gönderilen mobil onay kodunu tuşlayarak.
Telefon Şubemize, Türkiye’den ve K.K.T.C.’den 0 850 724 0 724 ‘ü arayarak, yurt dışından ise +90 850 724 0 724 ’ü arayarak ulaşabilirsiniz.
Çağrı Merkezimiz, müşteri iletişim merkezleri için AB tarafından uluslararası standart olarak kabul edilen "EN 15838 : 2009 - Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Temini İçin Gereklilikler Standardı Belgesi*" almıştır.

 
*EN 15838 sertifikasyonu, 2009 yılında Avrupa Standardizasyon Komitesi (CEN - Comite Europeen de Normalisation) tarafından kabul edilen ve Avrupa Birliği’ne üye ülkelerce uygulanma zorunluluğu olan bir standarttır.


Şifre Belirleme

​Müşteri Şifreniz/Ticari Şifreniz yoksa veya unuttuysanız, şifrenizi;

Telefon Şubemizdeki menülerden sırasıyla 4-1 tuşlayarak,
Bankamatiklerimizden,
www.isbank.com.tr'de "Anında Şifre" uygulamasından,
İşCep'ten Yeni Şifre Alın'a tıklayarak,
Şubelerimizden Geçici Müşteri Şifresi* / Geçici Ticari Şifre** alarak
 

 
belirleyebilirsiniz.


*Geçici Müşteri Şifresi’nin geçerlilik süresi 10 gündür. Geçerlilik süresi içinde İşCep, İnternet Şubesi veya Telefon Şubemize giriş yaparak kalıcı şifrenizi belirleyebilirsiniz. Geçerlilik süresi içinde kalıcı şifrenizi belirlemezseniz, geçici şifreniz geçerliliğini kaybedecektir.

**Geçici Ticari Şifrenizi aldıktan sonraki 5 gün içinde Ticari İnternet Şubesi’ne, İşCep Ticari’ye veya Telefon Şubesine giriş yapmanız gerekmektedir. İlk girişinizde sizden kalıcı Ticari Şifrenizi belirlemeniz istenecektir. 5 gün içinde giriş yapmazsanız, Geçici Ticari Şifreniz geçerliliğini kaybedecektir.

Kayıp / Çalıntı Kart ve Şüpheli İşlem Bildirimi

 

​​0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden 1'i tuşlayarak bağlanacağınız müşteri temsilcimiz ile kartınızı güvence altına aldırabilir, şüpheli işlem bildiriminde bulunabilirsiniz.

 

X

Sitemizde, siteyi kullanımınızı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, gösterilen reklam sayısını sınırlandırmak, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek, ziyaret tercihlerinizi hatırlamak, site kullanım istatistiklerini raporlamak için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez (Cookie) Politikası’nı incelemenizi rica ederiz.

Çerezleri Kabul Et
X Kapat