BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Nakit Yönetimi
POS / ÖKC
Mevduat ve Yatırım

POS'um Cepte

​Maximum İşyerim'i indirin, POS'um Cepte ile NFC özellikli Android cihazlarınızı POS cihazına dönüştürün. Ödemelerinizi her yerden alabilmenin kolaylığını yaşayın.

POS'um Cepte

İş Bankası POS'um Cepte nedir?

İş Bankası POS’um Cepte, üye işyerlerinin fiziksel POS cihazına ihtiyaç duymadan Android cihazlar ile temassız özellikli kartlardan veya mobil ödeme özellikli cep telefonlarından ödeme almalarını sağlayan, akıllı cep telefonlarını temassız POS cihazına dönüştüren dijital POS ürünüdür.

İş Bankası POS'um Cepte'yi kimlerin kullanımına uygundur?

NFC özellikli Android bir cihaza sahip, özellikle POS cihazı taşımak istemeyen ve seyyar bir şekilde ödeme alma ihtiyacı olan esnaf, KOBİ ve mikro ölçekteki üye işyerlerimiz (Yazarkasa POS mükellefi olmayan) kullanabilir.

İş Bankası POS'um Cepte’ye nasıl başvurabilirim?

POS’um Cepte ürününe Maximum İşyerim uygulaması üzerinden kolayca başvurunuzu yapabilir ve anında ödeme almaya başlayabilirsiniz. Ticari İnternet Şube ya da İşCep için kullandığınız mevcut mobil şifreniz ile Maximum İşyerim uygulamasına giriş yaptıktan sonra «Başvurular» menüsünde yer alan «Anında Üye İşyeri Başvurusu» sekmesinden POS’um Cepte’ye başvuru yapabilirsiniz.

30 Eylül’e kadar başvurunuzu yaparak 3 ay süre ile POS ücreti ödemeden, toplam 10.000 TL’ye kadar sıfır komisyonla tahsilat yapma imkânı sağlayın!

Bankamızda ticari hesabınız yok ise, aşağıdaki adımları takip ederek kolayca Bankamız müşterisi olabilirsiniz.

Gerçek Kişi Tacir müşteriler: İşCep “Müşteri Olmak İstiyorum” özelliğiyle; nerede olursanız olun, Şubeye gitmeden ve ıslak imzaya gerek kalmadan dakikalar içinde ticari hesabınızı açabilirsiniz. Cep telefonunuza gönderilecek geçici müşteri şifreniz ile Maximum İşyerim uygulamasına giriş yaparak POS’um Cepte başvurunuzu yapabilir ve anında ödeme almaya başlayabilirsiniz.

Tüzel müşteriler: Size en yakın Şubemizden Bankamız müşterisi olabilirsiniz. Cep telefonunuza gönderilecek geçici müşteri şifreniz ile Maximum İşyerim uygulamasına giriş yaparak POS’um Cepte başvurunuzu yapabilir ve anında ödeme almaya başlayabilirsiniz.

Maximum İşyerim uygulamasına giriş yaptıktan sonra «Ödeme Al» menüsü üzerinden «POS’um Cepte ile Ödeme Al» seçeneğine tıklayarak ödeme alabilirsiniz.

Ödeme almak için satışını yapmak istediğiniz ürün veya hizmetin tutarını POS’um Cepte uygulamasına girdikten sonra ve «Ödeme Al» butonuna basmanız yeterlidir. Müşteriniz, ödeme yapmak istediği temassız kartını veya mobil ödeme özellikli cep telefonunu, kullandığınız mobil cihazın arka bölümünde yer alan NFC antenine okuttuğunda ödeme işleminiz tamamlanır.

Ödeme işlemi gerçekleştikten sonra müşterinizin talebine göre işleme ait bilgi fişini SMS veya e-mail yöntemlerinden biriyle kart sahibine iletebilirsiniz.

Temassız işlem limiti dâhilinde (350 TL) şifre kullanmadan işlem yapılabilmektedir. Temassız işlem limiti üzerindeki (350 TL üzeri) işlemlerde ise kart şifresi mobil cihaza girilerek işlem tamamlanabilmektedir.

Cep telefonlarını temassız POS cihazına nasıl dönüştürüldüğünü buradan izleyebilirsiniz.
​Fiziki POS cihazına ihtiyaç duymadan, Maximum İşyerim uygulaması üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde temassız ödeme alabilirsiniz.

POS’um Cepte’nin dışında, Maximum İşyerim’in fark yaratan diğer özelliklerine buradan​ ulaşabilirsiniz.


İş Bankası POS’um Cepte uygulaması ile ödeme alabilmeniz için cihazınızın aşağıdaki gereksinimleri sağlaması gerekmektedir:

Android 8.0 veya üzeri sürümlü olması
NFC (Near-field communication) okuyuculu olması gerekmektedir.​

Bu özelliklere sahip olmayan cihazlarda POS’um Cepte uygulaması kullanılamamaktadır.​

​Maximum İşyerim’i, Google Play Store üzerinden cihazınıza indirebilirsiniz. Maximum İşyerim uygulamasına İnternet Şube ya da İşCep’te kullandığınız ticari şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. Daha önce ticari dijital kanallarımızı kullanmadıysanız ticari şifre alma yöntemleri ile ilgili bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Gerçek Kişi Tacir müşterilerimiz bireysel şifreleri ile de Maximum İşyerim’e giriş yapabilmektedir.

Uygulamayı cihazınıza buradan​ indirebilirsiniz.

​Temassız özellikli kartlardan (Visa, MasterCard ve Troy) veya mobil ödeme özelliği açık cep telefonlarından temassız işlem limiti altındaki işlemler için şifresiz, üzerindeki işlemlerde ise kart hamilinin cihaza şifre girişi sonrasında ödeme alabilirsiniz.

​Evet. Bankamızca belirlenen işlem kısıtları içerisinde, ödeme alabilmek için uygulamaya sürekli giriş yapmanıza gerek bulunmamaktadır. İşlem kısıtlarının aşılması durumunda ödeme işleminize devam edebilmeniz için giriş ekranına yönlendirilirsiniz.


​Maximum İşyerim uygulamasında «POS İşlemlerim» menüsünde yer alan «POS’um Cepte İşlemlerim» sekmesine tıklayarak yaptığınız işlemleri görüntüleyebilirsiniz.​

​Maximum İşyerim uygulamasında «POS İşlemlerim» menüsünde yer alan «POS’um Cepte İşlemlerim» sekmesine tıklayarak yaptığınız işlemleri iptal/iade edebilirsiniz.

İptal/iade işlemlerini yapabilmeniz için müşterinizin temassız kartını veya mobil ödeme özellikli cep telefonunu, kullandığınız mobil cihazın arka bölümünde yer alan NFC antenine okutması gerekmektedir. 

İptal/iade işleminin detaylandırıldığı videoyu buradan​ izleyebilirsiniz.

​​POS’um Cepte’de gün sonu ve parametre yükleme işlemleri otomatik yapılmaktadır. Dilerseniz «POS’um Cepte ile Ödeme Al» menüsünde sağ üst köşede yer alan «Ayarlar» butonu aracıyla da bu işlemleri yapabilirsiniz.

​Tüm işlemler online olarak gerçekleştiği için öncelikle cihazının internet bağlantısının bağlı olduğundan emin olunuz.

Güvenlik gereği konum bilgisi alınması gerektiğinden cihazınızın konum servislerinin açık olduğundan emin olunuz.
Temassız ödeme anında sorun yaşıyorsanız, cihazının NFC ayarının aktif olduğundan emin olunuz.

Sorununuz devam ediyorsa 7 gün 24 saat boyunca 0850 724 7 767 POS Destek Hattımızı arayarak bize ulaşabilirsiniz.
X

Sitemizde, siteyi kullanımınızı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, gösterilen reklam sayısını sınırlandırmak, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek, ziyaret tercihlerinizi hatırlamak, site kullanım istatistiklerini raporlamak için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez (Cookie) Politikası’nı incelemenizi rica ederiz.

Çerezleri Kabul Et
X Kapat