BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
İşinize Özel
Krediler
Kartlar
Dijital Bankacılık
POS / ÖKC
Dış Ticaret
Nakit Yönetimi
Mevduat ve Yatırım

Yardım

Destek Paketi- Kredi Öteleme İlave Bilgi Alma
Bireysel kredi borç öteleme talebimi hangi kanallardan iletebilirim?

Tüm öteleme uygulamalarımız  https://www.isbank.com.tr/bankamizi-taniyin/is-bankasi-kredi-otelemeleri-hakkinda sayfasında detaylı olarak yer almaktadır.

Tüketici Kredisi Taksit Öteleme için;

Taksit ödemeli tüketici kredinizi öteleyebilmek için, www.isbank.com.tr Bireysel İnternet Şubemiz’e giriş yaparak, ana menüden “Kredilerim->Kredi Bilgilerim” sayfasındaki “Tüketici Kredisi” sekmesinden kredilerinize ulaşıp, ötelemek istediğiniz krediyi seçip “Ödeme Planı Ötele/Göster butonunu kullanarak yeni ödeme planınızı görüntüleyebilir ve onaylayabilirsiniz. Ödeme planına onay vermenizle birlikte, ödeme planına ait taksit ödemeli tüketici kredilerinizin taksitleri 3 ay ötelenecektir. Öteleme işleminiz gerçekleştirildikten sonra, öteleme dönemi içerisinde ödeme yapmak istemeniz halinde, dilediğiniz zaman İşCep veya İnternet Şubesi’nde yer alan “Krediler - Borç Ödeme” menüsünden borcunuzu ödeyebilirsiniz.

Ek Hesap Faiz Öteleme için;

Ek Hesap faiz ödeme gününüzü 30 Nisan’a kadar başvurarak 3 ay sonra ödemek üzere öteleyebilirsiniz. Talebinizi,
 
• İşCep içinde “Kampanyalar” sekmesinde veya
• İnternet Şubesi’ne girince çıkan alanda yer alan teklifi

kabul ederek iletebilirsiniz. Öteleme talebiniz bankamızca gerçekleştirildikten sonra tarafınıza SMS ile bildirimde bulunulacak ve ilk faiz ödeme gününüz 3 ay ötelenmiş olacaktır.

Kredi Kartı Hesap Özeti Erteleme için;
 
Kredi kartı hesap özetlerinizi de, İşCep, Maximum Mobil ve İnternet Şubesi’nden akdi faiz oranı üzerinden 3 aya kadar erteleyebilirsiniz. Erteleme işlemlerinizi, Türk Lirası Hesap Özetleriniz için hesap kesim tarihiniz ile son ödeme tarihiniz arasında gerçekleştirebilirsiniz.

Tüketici kredimde 3 ay öteleme yaptığım takdirde oluşan yeni ödeme planında ilk taksit sonrakilere göre neden daha yüksek oluşuyor?

Ticaret Bakanlığından alınan yasal izin çerçevesinde, bütün müşterilerimize öteleme sonrasında eşit taksitli ödeme planı sunulması sağlanmıştır. Henüz öteleme yapmadıysanız ödeme planınızı İnternet Şubemizden görebilir ve uygun görürseniz 30 Nisan 2020’ye kadar kredinizi öteleyebilirsiniz. Ötelemesini bu şekilde yapan müşterilerimiz için ise, ötelenmiş kredinin yeni ödeme planı eşit taksitler olacak şekilde hazırlanmıştır. Yenilenen ödeme planı, öteleme yapmış tüm müşterilerimiz için en kısa sürede İnternet Şubemizde görüntülenebilir olacaktır. Yeni ödeme planına yeniden onay verilmesine gerek bulunmamaktadır. Öteleme yapılmaması durumunda dahi, Mart ve Nisan taksitlerinin 30 Nisan 2020 tarihine kadar ödenmesi durumunda krediye yansıyan gecikme faizi iade edilecek ve KKB kayıtlarında düzeltme yapılacaktır.

Öteleme işlemi sonrasında ödeyeceğim tutar değişir mi?
​Taksit ödemeli bireysel kredilerinizi ötelediğinizde, öteleme dönemi sonrası, ötelemeye konu dönem üzerinden kredinin faiz oranı ile taksitler yeniden hesaplanacak ve yeni ödeme planı oluşturulacaktır. Dolayısıyla, öteleme işlemi sonrasında ötelenen taksit tutarları yukarı yönlü değişecektir. Borçlarınızın ötelenmesi durumunda dilediğiniz zaman İşCep veya İnternet Şubesi’nde yer alan “Krediler -  Borç Ödeme” menüsünden borcunuzu ödeyebilirsiniz. 

Ek Hesap faiz tahsil tarihini ötelemeniz halinde, öteleme dönemindeki Ek Hesap kullanımları için faiz işlemeye devam edecektir. Bununla birlikte, faiz tahsilatı, 3 ay sonraya ötelenmiş olan faiz tahsil tarihinde yapılacaktır. Borçlarınızın ötelenmesi durumunda dilediğiniz zaman İşCep veya İnternet Şubesi’nde yer alan Ek Hesap – Borç Ödeme menüsünden ek hesap  borcunuzu ödeyebilirsiniz.​


Kredi Kartı / Bankamatik Kartı / Kart Kampanyaları / Maximum Mobil
Kartımın manyetik şeridi/çipi bozuldu, ne yapmalıyım?
Manyetik şeridi/çipi bozulan kartınızla birlikte şubenize uğrayarak kartınızı teslim ediniz. Kartınız yenilendikten sonra tercihiniz doğrultusunda şubenize veya dağıtım firması aracılığı ile adresinize gönderilecektir.
Ekstrem ulaşmadı, kredi kartımın hesap özetine nereden ulaşabilirim?
Hesap özetinize Müşteri Şifreniz yardımıyla İnternet Şubemizden, İşCep'ten, kart bilgilerinizle Telefon Şubemizden veya Bankamatiklerimizden, bu kanallarımıza ek olarak Şubelerimizden ulaşabilirsiniz.
Dilerseniz kredi kartı borç bilgilerinizi her ay SMS veya e-mail yolu ile ücretsiz olarak alabilirsiniz. Bunun için Şubenize, İnternet Şubemize veya Telefon Şubemize başvurmanız yeterlidir.
Hesap özetlerinizi sadece e-posta ile almak isterseniz başvurularınızı Şubelerimiz, İnternet Şubemiz, Telefon Şubemiz ve Bankamatikler aracılığıyla yapabilirsiniz.
Talep tarihinde, kullanılabilir durumdaki tüm kartların hesap özeti gönderim tipi değiştirilmektedir.
Kartım Bankamatikte sıkışırsa ne yapabilirim?
Kartınız sıkıştığında Bankamatik öncelikle kartınızı geri vermeye çalışacaktır. Lütfen ekranda çıkan uyarı mesajlarını dikkatle okuyunuz ve şifrenizi tekrar girmeyiniz. Bu durumda en yakın Şubemize başvurarak ya da 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradıktan sonra “1” tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile kartınızı kullanıma kapattırmalısınız.
 
Kartınız Bankamatikte sıkıştığında tanımadığınız kişilerin yardım talebini kabul etmeyiniz.​
Diğer Ürün ve Hizmetler
Dijital kumbara almak istiyorum, ne yapmalıyım ?
Dijital Kumbara kullanımı için velinin İşCep kullanıcısı olması ve 18 yaşından küçük çocuğu adına Bankamız nezdinde vadesiz TL ve Vadeli Kumbara Hesabı açılmış olması gerekmektedir. Hesap açılış işlemleri Dijital Kumbara teslimi esnasında Şubelerimizde gerçekleştirilebilecektir.


Dijital Kumbara vergiler dahil 150 TL karşılığında alınabileceği gibi İş Bankası Şubelerinden geriye dönük 7 takvim günü içerisinde veli tarafından Güvenli Gelecek Maxi, Güvenli Gelecek Maxi Plus, Güvenli Gelecek Gold, Güvenli Gelecek Gold Plus, Güvenli Gelecek Gold Maxi, Güvenli Gelecek Gold Maxi Plus sigorta paketlerinden birinin düzenletilmesi halinde ücretsiz olarak da temin edilebilecektir.


Dijital Kumbara’yı velisi olduğunuz 18 yaşından küçük çocuğunuz için tüm yurtiçi Şubelerimize başvurarak alabilirsiniz.
 
Dijital Kumbara’ya ilişkinayrıntılı bilgi için ​
OGS / HGS‘mde kullanılmayan bakiyenin iadesi nasıl yapılır?
​OGS cihazını veya HGS etiketinizi Şubelerden veya Telefon Şubemizden ( 0850 724 0 724 ) kullanıma kapattırabilirsiniz. HGS iptali, ayrıca İnternet Şubesi üzerinden Ödemeler-> HGS/OGS-> HGS İptal" menüleri aracılığı ile de yapılabilir.
 
İptalin gerçekleşmesi halinde; OGS / HGS içindeki bakiye,  kurumdan geçiş gelme ihtimaline karşılık düzenlenen protokole istinaden 30 gün bekletildikten sonra etiketinizin bağlı olduğu vadesiz hesaba / kredi kartına, ilgili hesabın veya kredi kartının açık olması koşuluyla iade edilir.​
EFT gönderim nerede?
​EFT (Elektronik Fon Transferi), Merkez Bankası aracılığı ile bankaların birbirlerine Türk Lirası cinsinden para aktarımını sağlayan bir sistemdir. Bankaların birbirleri nezdinde bulunan hesapları izleme olanağı bulunmadığından, EFT, alıcı bilgileri belirtilerek karşı bankaya gönderilmekte, hesaba geçme işlemi alıcı bankanın sorumluluğuna bırakılmaktadır. 
 
Bununla birlikte, bir başka bankaya yaptığınız EFT işlemi sonrasında Bankamızca verilen sorgu numarası gönderinizin alıcı bankaya ulaştığını göstermektedir. Alıcı banka nezdindeki hesaba geçirilip geçirilmediği bilgisini sadece ilgili bankadan öğrenebilirsiniz. 
 
Bankamıza ait vadesiz TL hesaplarına yapılan EFT işlemlerinde ise EFT tutarları alıcı hesap bilgilerinin doğru girilmesi koşulu ile otomatik olarak alıcı hesaba geçmekte, girilen bilgilerin hesapla tam olarak uyuşmaması halinde EFT tutarı göndericiye iade olmakta veya istisnaen ilgili Şube tarafından hesaba geçirilebilmektedir. 
 
Bankamıza ait vadesiz TL hesabınıza bir başka bankadan gönderilen EFT’ nin hesaba geçmemesi durumunda konu ile ilgili olarak hesabınızın bağlı olduğu Şubemizle görüşebilirsiniz.​​​​
Dijital Bankacılık (Bankamatik, İnternet Şubesi, İşCep...)
Bankamatikte kalan paramın iadesi için ne yapmalıyım?
Bankamatikte kalan paranızın iadesi ile ilgili 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradığınızda sistemimize öncelikli olarak bağlanır ve iade talebinizi hemen iletebilirsiniz. ​

Bankacılık kanallarında hangi işlemlerimi gerçekleştirebilirim?
Dijital Bankacılık kanallarımız İnternet Şubesi, Bankamatik, İşCep ve Telefon Şubesi aracılığıyla, gerçekleştirebileceğiniz işlemlerin listesinewww.isbank.com.tr'de yer alanDijital Bankacılık > İşlemler​​​ sayfasından ulaşabilirsiniz.
 
Bankacılık işlemlerinizi 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizde Müşteri Numaranızı ve Müşteri Şifrenizi veya Ticari Şifrenizi girdikten sonra  “0” ı tuşlayarak müşteri temsilcilerimize ulaşarak da gerçekleştirebilirsiniz.
 
Dijital Bankacılık ile ilgili her türlü sorununuzda Telefon Şubemizde Müşteri Numarası ve Müşteri Şifresi veya Ticari Şifre girmeksizin sırasıyla 5. 5. 1’i tuşlayarak bağlanacağınız müşteri temsilcilerimizden yardım alabilirsiniz.​
İşCep'te Mobil Onay Kodu gelmiyor, ne yapmalıyım?
Mobil Onay Kodu’nun ulaşmaması İşCep uygulaması ile bağlantılı bir sorun olmayıp genellikle GSM operatöründen kaynaklanmaktadır. Mobil Onay Kodu’nun gelmemesi durumunda 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak müşteri temsilcimiz ile görüşebilir ve konu hakkında destek alabilirsiniz.
 
Diğer taraftan, SIM kartın değiştirilmesi ya da cep telefonu numarasının farklı bir GSM operatörüne taşınması halinde bir süre Mobil Onay Kodu gönderilmesi bloke edilmektedir.

 
Mobil Onay Kodu blokesinin kaldırılması için; 

 
• Telefon Şubesinde (0 850 724 0 724) müşteri numaranız ve şifreniz ile 
• Telefon Şubesinde kredi kartı numarası ve şifresi ile, 
• Bankamatiklerimizde " Daha Fazlası > Dijital Bankacılık > Mobil Onay Kodu Blokesi Kaldırma " menüleri üzerinden işlem yapabilirsiniz.​​
Şube Hizmetleri
Müşterinizim, neden çok sıra bekliyorum?
Sıralama sisteminde öncelikli olarak müşteri gruplarını sonrasında ise kullanılan ürün sayılarını dikkate alarak önceliklendirme yapmaktadır. Bu önceliklendirmelerden yararlanmak için sıralama sistemine Bankamız kartlarından biri okutulabileceği gibi müşteri/T.C. kimlik numarası girilmesi de yeterli olmaktadır.



Diğer taraftan, gelişen teknoloji ile birlikte siz değerli müşterilerimiz için banka şubelerine alternatif olabilecek farklı kanallar (Bankamatik, İnternet Şubesi, Telefon Şubesi,  İşCep, İşTablet vb.) sunulmuştur. Bu kanallarımızı tercih ederekişlemlerinizi​ kısa sürede ve daha az maliyetle sonuçlandırabilirsiniz. 
Şubeye telefon ile ulaşamıyorum.
Şubelerimizin esasen telefonla işlem yapmaya yetkili olmadıklarını, özellikle acil işlemleriniz ve sorularınız için Telefon Şubemizin 7/24 hizmetinizde olduğunu belirtmek isteriz.​
Yurt dışında İş Bankası nerede?
​Bankamızın yurtdışı teşkilatı; şubelerimiz, mali iştiraklerimiz ve temsilciliklerimizden oluşmaktadır. 
 
Sitemizde yer alanŞube ve Bankamatikler​​ sayfasında yer alan yurt dışı seçeneğini kullanarak​, yurt dışı şubelerimiz, mali iştiraklerimiz ve temsilciliklerimizin bilgilerine ulaşabilirsiniz.​
Krediler
İnternet Şubeden ödenen kredilerin takibini nasıl yapabilirim?
İnternet Şubesinden gerçekleştirilen tüketici kredisi geri ödemelerinde sistem dekont üretmemektedir. Bununla birlikte kredi ödemesinde kullandığınız vadesiz hesabınıza ait hesap özetinden ödemelerinizi takip edebilir, onaylı hesap özetinizi hesabınızın bağlı olduğu Şubenizden alabilirsiniz.


Kredi taksidimin ödeme tarihi haftasonuna denk geliyor, ne yapabilirim?
Bankamız uygulamasında vadesi hafta sonuna tesadüf eden tüketici kredisi ödemelerini bu tarihten sonraki ilk işgünü gerçekleştirebilirsiniz.
Söz konusu gecikme nedeniyle faiz işletilmemektedir.​​
Kullandığım krediye ait belgeleri yeniden edinmek için ne yapabilirim?
Bankamızdan kullandığınız kredilere ilişkin masraf dökümü, bilgi ya da belge temini işlemi Şubelerimizin yapacağı arşiv çalışması sonucu netleşebileceğinden bu konuda dilediğiniz şubemize imzalı talep dilekçenizi iletebilir ya da bizzat başvuruda bulunabilirsiniz.



Diğer taraftan, İşCep veya İnternet Şubeniz üzerinden kullandığınız ‘Anında Kredi/Hızlı Kredi’ler kapsamında onayladığınız sözleşmelerinize on yıl süre ile, İnternet Şubesi > Kredilerim > Sözleşme ve Formlarım adımlarını takip ederek ulaşabilirsiniz.​​
​​
Diğer Ücret ve Komisyonlar
Bankanızdan çek işlemleri yapmak istiyorum, ne kadar ücret öderim?
​Çeklerle ilgili ücretlerimiz hakkındadetaylı bilgi
Döviz çeklerini Bankanızda bozdurmak istiyorum, ne kadar ücret öderim?
​Döviz çekleriyle ilgili ücretlerimiz hakkında detaylı bilgi
Yurt dışına döviz havalesi göndermek istiyorum, ne kadar ücret öderim?
​​Yurt dışına Bankamatiklerimizden, Telefon Şubemizden, Şubelerimizden, İnternet Şubemizden, İşTablet aracılıyığla döviz havalesi yapabilirsiniz.
 
Döviz havalesiyle ilgili ücretler hakkındadetaylı bilgi​
Kredi Kartı Yıllık Ücreti
Kredi kartı yıllık ücreti ne kadardır?
​Kredi kartı yıllık ücretine sitemizde yer alan,Ürün ve Hizmet Ücretleri​ sayfasından ulaşabilirsiniz.
Kredi kartı yıllık ücretinin yasal dayanağı var mıdır?
Müşterilerimize MaxiPuan ve taksit avantajlarının yanı sıra birbirinden farklı ayrıcalıklar sunan kredi kartlarımız için alınmakta olan ve sadece Türkiye’de değil tüm dünyada standart bir uygulama olan kredi kartı yıllık ücreti, hem yasalarımız hem de kart hamillerimizle imzalanan sözleşmeler uyarınca yasal dayanağa sahiptir. Kart hamillerimiz ile imzalanan Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesinde, kart hizmeti sunulurken hangi ücretlerin alınacağı açıkça belirtilmektedir. ​
Aidat ödemeden kredi kartı sahibi olabilir miyim?
​Maximum Aidatsız Kart’a Şubelerimiz aracılığıyla ya da AİDATSIZ yazıp boşluk bırakıp TCKN’nizi yazarak 4402’ye SMS ileterek başvurabilirsiniz.
 
Eğer öğrenciyseniz yalnızca öğrenci kimlik belgeniz ve nüfus cüzdanınızla İş Bankası şubelerine uğrayarak ya da AİDATSIZÜNİK boşluk TC Kimlik Numaranızı yazıp 4402’ye SMS göndererek, İş'te Üniversiteli Aidatsız kredi kartı başvurunuzu yapabilirsiniz.

 
Maximum Aidatsız Kart'la ilgilidetaylı bilgi için ​​
Yatırım İşlemleri
Yatırım fonu aynı gün alınıp satılabilir mi? İleri fiyat uygulaması nedir?
Sermaye Piyasası Kurulu’nun yatırım fonlarıyla ilgili düzenlemeleri çerçevesinde oluşturulan ileri fiyat uygulaması sektördeki para piyasası ve kısa vadeli borçlanma araçları fonları dışındaki tüm fonlar için geçerlidir. İleri fiyat uygulaması, katılma payı alım satım işlemlerinin, talimat alınmak suretiyle ve talimatın verilmesinden sonra hesaplanacak alım satım fiyatları üzerinden gerçekleştirilmesidir.
Para Piyasası Fonları (801) ve Kısa Vadeli Borçlanma Araçları Fonları (808, 818, 824) hariç olmak üzere, diğer tüm İş Portföy yatırım fonlarında ileri fiyat uygulaması geçerlidir. Ayrıntılı bilgiyewww.isbank.com.tr > Bireysel > Yatırım Ürünleri > Yatırım Fonu sayfasından ulaşabilirsiniz.
Pay (hisse senedi) satışından gelecek tutarı (T+2) günü beklemeden ertesi gün alabilir miyim?
Pay (hisse senedi) satış bedelleri Takasbank A.Ş. tarafından 2. iş günü aracı kurumların hesaplarına aktarılmakta ve aracı kurumlar da müşterilerine, pay senedi satış işlemi gerçekleştikten sonraki 2. işgünü ödeme yapabilmektedir. Bu nedenle takas alacağının daha önce ödenmesi mümkün olmamaktadır.
Devlet İç Borçlanma Senetleri ve İş Bankası ihracı olan kıymetler hangi saatlerde alınır/satılır? Fiyatları değişir mi?
Devlet İç Borçlanma Senetleri Bankamız sisteminde 7 gün 24 saat alım-satıma açıktır. İş Bankası ihracı kıymetler ise mesai saatleri içerisinde (09:30-17:30 saatleri arasında)  alım-satıma açıktır. Piyasa koşullarına göre kıymetlerin fiyatları gün boyunca değişebilmektedir.


Hesap İşletim Ücreti
Hesap İşletim Ücreti ne zaman alınır?
Bankamız uygulamasında Hesap İşletim Ücreti, Haziran ve Aralık olmak üzere 2 kez tahsil edilmektedir. Hesap bakiyesinin ilgili dönem sonunda kısmen veya tamamen yetersiz olması durumunda, izleyen 2 dönem içerisinde bakiye kontrol edilerek tahsilat gerçekleştirilmektedir. YP vadesiz tasarruf mevduat hesaplarından gerçekleştirilecek tahsilat işlemlerinde, Bankamız gişe döviz alış kurları dikkate alınmaktadır. 
Döviz cinsi hesaplardan Hesap İşletim Ücreti tahsil edilir mi?
YP vadesiz ticari mevduat hesaplarından da Haziran ve Aralık olmak üzere yılda iki kez “Hesap İşletim Ücreti” tahsil edilmektedir. 

Döviz cinsi hesaplardan Hesap İşletim Ücreti tahsil edilirken hangi kur dikkate alınır?

YP vadesiz ticari mevduat hesaplarından gerçekleştirilen Hesap İşletim Ücreti tahsilatında, Bankamız gişe döviz alış kurları dikkate alınmaktadır. ​​

Kredi Ücretleri
Erken kapama tazminatı nedir?
​Konut kredileri kapsamında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 37. maddesinin 2. Fıkrası ve buna uygun olarak  Konut Finansmanı Kredisi sözleşmesinin 7. Maddesinde yer alan bir düzenlemedir. Kanun düzenleyici,  bu uygulama ile piyasadaki gelişmelere göre faiz oranlarının düşmesi sonucu kredilerin yeniden finanse edilmesi sonucunda konut finansmanı kuruluşlarının oluşacak muhtemel zararlarının bir nebze telafi edilebilmesi amacıyla söz konusu uygulamayı yürürlüğe koymuştur. Bu kapsamda, faiz oranının sabit olarak belirlenmesi hâlinde, sözleşmede yer verilmek suretiyle, bir ya da birden fazla ödemenin vadesinden önce yapılması durumunda, konut finansmanı kuruluşu tarafından tüketiciden erken ödeme tazminatı talep edilebilir. Erken ödeme tazminatı gerekli faiz indirimi yapılarak hesaplanan ve tüketici tarafından konut finansmanı kuruluşuna erken ödenen tutarın kalan vadesi otuz altı ay ve otuz altı ayı aşmayan kredilerde yüzde birini, kalan vadesi otuz altı ayı aşan kredilerde ise yüzde ikisini geçemez. Oranların değişken olarak belirlenmesi hâlinde tüketiciden erken ödeme tazminatı talep edilmemektedir.
Ekspertiz ücreti nedir, neden alınır?
​İpotek karşılığı kullandırılan kredilerde kredi konusu taşınmazın ekspertizinin, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu’nun (BDDK) 18.12.2010 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan 3980 sayılı Kurul Kararı ile 1 Ocak 2011 tarihinden itibaren değerleme firmaları tarafından yapılması gerekmektedir. Bu nedenle değerleme firmalarına ödenen ücretlerle şubelerimizce gerçekleştirilen hizmetlerin karşılığı olarak ekspertiz ücreti tahsil edilmektedir. Ekspertiz ücretleriyle ilgili olarak bu husus kredi kullandırılması aşamasında imzalanan Konut Finansmanı Kredisi Sözleşmelerinde belirtilmektedir. Bankamızca yapılan kredi  değerlendirmesi sonrasında kredi talebinin olumsuz sonuçlanması durumunda dahi, ekspertiz ücreti değerleme firmasına ödendiğinden ücret iade edilememektedir.
Ödeme yükümlülüklerimi nasıl takip edebilirim?

​Ödemelerinizin düzenli olarak tarafınıza hatırlatılması amacıyla; Bankamızda kayıtlı  e-posta adresinize fatura, tüketici kredisi taksit ödemesi ve diğer ödeme bilgilerinizi  gösteren “Haftalık Ödeme Bilgileriniz” konulu bilgilendirme e-postası haftalık periyodlarda  gönderilmektedir. Bu kapsamda, Bankamızda kayıtlı e-posta adresinizin güncel olduğundan emin olunuz.​​

Bireysel Emeklilik ve Sigorta İşlemleri
Bireysel Emeklilik Sistemi Nedir?
Bireysel Emeklilik Sistemi; bireylerin gelir elde ettikleri dönemde düzenli olarak tasarrufta bulunmaları, yatırıma yönlendirilen tasarruflarıyla birikim oluşturmaları ve emeklilikte gelir elde etmeleri üzerine kurulmuş, katılımı zorunlu olmayan, ülkemizdeki sosyal güvenlik kurumlarını tamamlayıcı nitelikte özel bir emeklilik sistemidir.
Detaylı bilgi
Genel Olarak Bireysel Emeklilik Sistemi'nin işleyişi nasıldır?
​Sisteme Giriş:
 
Sisteme girmek isteyen katılımcı adayı; gelir düzeyi, emeklilik dönemindeki gelir beklentileri ve yatırım tercihleri doğrultusunda kendisine en uygun planı seçerek emeklilik sözleşmesi teklif formunu doldurur. Katılımcı, teklif formunu imzaladığı tarihten itibaren 60 gün içinde cayma hakkına sahiptir.
 
Bireysel emeklilik sözleşmesi, emeklilik şirketi tarafından reddedilmediği takdirde katkı payının şirket hesaplarına nakden intikal ettiği tarihte yürürlüğe girer.
 
Sisteme giren katılımcılar katkı paylarını kendi belirledikleri dönemlerde ödeyebildikleri gibi diledikleri her zaman bireysel emeklilik hesaplarına katkı payı haricinde toplu para da yatırabilirler.
 
Katkı Paylarının Değerlendirilmesi:
 
Bireysel emeklilik hesaplarına katılımcılar tarafından yatırılan katkılar, katılımcının seçtiği emeklilik yatırım fonlarında, Devlet Katkıları ise Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. nezdinde bu amaca yönelik olarak kurulan Devlet Katkısı fonlarında yatırıma yönlendirilir.
 
Sistemde kalınan süre boyunca birikimler bireysel emeklilik hesabında izlenir ve talep edilmesi durumunda bireysel emeklilik hesabına ilişkin her türlü bilgi düzenli olarak katılımcıya iletilir. Bu bilgiler; bireysel emeklilik hesabına yatırılan katkı payı tutarlarını, hesaptaki emeklilik yatırım fonlarının detaylarını ve birikimlerin değerini içerir. Katılımcı kendi yatırdığı katkı payının ve birikimlerinin değerlendirildiği fonları ve bu fonların dağılım oranlarını yılda altı defayı aşmamak kaydıyla değiştirebilir.
 
Emeklilik:
 
Katılımcı emekliliğe hak kazandığında emeklilik hesabındaki birikiminin bir kısmını ya da tamamını toplu olarak alabileceği gibi bireysel emeklilik hesabındaki birikimlerinin kendisine aylık, 3 aylık, 6 aylık veya yıllık dönemler halinde programlı olarak geri ödenmesini talep edebilir veya yapacağı gelir sigortası sözleşmesi çerçevesinde emeklilik maaşı şeklinde de alabilir.
 
Kredi Destek Sigortası nedir?
İş Bankası'ndan kredi kullanan müşterilerimize sunulan Kredi Destek Sigortası ürünü hakkındadetaylı bilgi için​​​
 ​
X

Sitemizde, siteyi kullanımınızı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, gösterilen reklam sayısını sınırlandırmak, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek, ziyaret tercihlerinizi hatırlamak, site kullanım istatistiklerini raporlamak için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez (Cookie) Politikası’nı incelemenizi rica ederiz.

Çerezleri Kabul Et
X Kapat