BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım
Başvuru
Bankamıza ait kredi kartlarımız hakkındawww.maximum.com.trveyawww.maximiles.com.tr​ üzerinden bilgi alabilirsiniz. 
​Kredi kartı başvurusu için kefil gerekmemektedir.
​18 yaşını tamamlamış, kişilik hak ve ehliyetlerine sahip, herhangi bir kısıtlaması bulunmayan, düzenli gelir sahibi olan herkes kredi kart sahibi olmak için Bankamıza başvurabilir. Ayrıca, 15 yaşını doldurmuş kişilere de ek kart tahsisi yapılmaktadır.
​Kredi kartı başvurularınızı
• www.isbank.com.tr,www.maximum.com.tr ,www.maximiles.com.tr​ ve İnternet Şubesindeki başvuru formlarını doldurarak,

• Telefon Şubemizden ulaşacağınız müşteri temsilcimizin yardımıyla ve
• İşCep'ten ve Maximum Mobil uygulamalarımızdan, Bankamatiklerimizden, 4402'ye SMS göndererek* ve tüm İş Bankası Şubelerinden yapabilirsiniz.


* Gönderilen her bir SMS için GSM operatörleri tarafından bir SMS karşılığı ücret tahsil edilmektedir.​
​Kredi kartı başvurunuzun durumu hakkında; başvuru esnasında aldığınız Referans numarası veya Kimlik Numarası ve Telefon Numaranız ile www.isbank.com.tr adresinde Anında İşlem-Kredi Kartı İşlemleri- Kredi Kartı Başvuru Takip sayfasından ya da başvuru sırasında aldığınız Referans numarası İnternet Şubemiz ya da Maximum Mobil Uygulamamızdan sorgulama yapabilirsiniz.​
​• Nüfus cüzdanınızın aslı ve fotokopisi,
Ücretli çalışıyorsanız;
• Maaş bordrosu fotokopisi
Serbest meslek sahibiyseniz;
• Gelir vergisi levhası fotokopisi
• Meslek kuruluşlarında alınan üyelik belgesi fotokopisi
Emekliyseniz;
• İlgili sosyal güvenlik kurumu tarafından adınıza düzenlenmiş kimlik belgesi fotokopisi
​Asıl kart sahibinin yazılı talebi ile 15 yaşını doldurmuş, mümeyyiz yakınları adına düzenlenen kredi kartıdır. 
Ek kartlar asıl kartla ortak limitli ya da asıl kart limitinden bağımsız bir limitle düzenlenebilmektedir. ​
​Ek kart almak istediğiniz kişinin 15 yaşını doldurmuş bir kişi olması gerekmektedir. Ek kart talebinizi doğrudan şubenize iletebilirsiniz. Ayrıca, Müşteri Şifreniz varsa Telefon Şubesi, İnternet Şubesi veya Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla da ek kart talebinde bulunabilirsiniz.
​Bankamızın üniversite öğrencileri için hazırlamış olduğu, İş’te Üniversiteli Bankacılık Hizmet Paketinin içinde; vadesiz TL hesabı, “İş’te Üniversiteli” logolu Bankamatik kartı, yatırım hesabı, “İş’te Üniversiteli” logolu kredi kartı, otomatik fatura ödeme talimatı, düzenli ödeme talimatı (Harç, kira, taksit vb ödemeler için), ek hesap bulunmaktadır. Tüm üniversite öğrencisi müşterilerimiz bankacılık işlemlerini 7 gün 24 saat Dijital​ Bankacılık kanallarımızdan kolayca gerçekleştirebilirler.

Ek olarak, İş'te Üniversiteli Aidatsız kredi kartı hakkındabilgi için​


Kredi kartınız geçerlilik tarihinin dolmasına 2 ay süre kala otomatik olarak yenilenerek, aksine bir talimatınız olmaması durumunda, öncelikle varsa sistemimizde kayıtlı iş adresinize yoksa ev adresinize gönderilir.  Bankamızda kayıtlı adreslerinizin değişmesi durumunda, Telefon Şubemizden önce 2, devamında müşteri numaranız ve Müşteri Şifrenizi girdikten sonra “0” (sıfır) tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcimiz aracılığıyla veya ilk fırsatta size en yakın şubemize uğrayarak adresinizi değiştirebilirsiniz.​​
Bankamatik kartınızın bağlı olduğu mevduat hesabınızı son dokuz ay içinde kullandıysanız, kartınız son kullanım tarihine 2 ay kala otomatik olarak yenilenerek tercihinize göre adresinize veya şubenize gönderilecektir. Mevduat hesabınızı kullandığınız son tarih dokuz aydan daha eskiyse, yeni kart talebinizle ilgili şubenizle görüşmeniz gerekmektedir.​
İnternet Şubesinde “BAŞVURU-ÜRÜNLER | KREDİ KARTI | EK KART” menüsünden ya da 0 850 724 0 724’den 2 numaralı menüyü tuşladıktan sonra  müşteri numaranız ve müşteri şifrenizi girip hesap bakiyesi bilgilerini dinledikten sonra “0” (sıfır) tuşlayarak bağlanacağınız müşteri temsilcisi ile ek kart başvurusu yapabilirsiniz.​​
​Maximum Aidatsız Kart için “AİDATSIZ" boşluk TCKN'nizi; Aidatsız İş'te Üniversiteli kredi kartı için ise "ADTU" boşluk TCKN'nizi yazıp 4402’ye SMS ileterek başvurabilirsiniz veya Şubelerimizden başvurunuzu iletebilirsiniz.​

Maximiles ile hedef tutturma, uçuş tablosu gibi zorluklarla uğraşmadan nereye, ne kadara uçacağınızın kararını siz verirsiniz. Maximiles’ın diğer uçuş kartlarından en önemli farkı, bölge ve yolcu kotaları olmadan, uçak biletinizi fiyatı kadar mille ödeme ayrıcalığı sağlamasıdır. Maximiles programı hakkındawww.maximiles.com.tr​ üzerinden bilgi alabilirsiniz.

Kartlarımız ve Kullanımı
​• Kaybolma ve Çalınma Hasar Ödemesi
• Alışveriş Hasar Ödemesi
• Geri Ödeme Kolaylığı
• SOS Hizmeti (Kredi kartı geri ödemelerinde vadesiz hesapta para bulunmasa da yatırım hesabında bulunan likit fonların kullanılması suretiyle borcun ödenmesi sağlanabilmektedir.)
• MaxiPuan ve MaxiMil kazanma imkanı
• Bankamatik Kartları ile yapılan harcamalara MaxiPuan kazandırılması ve bu puanların üye işyerlerinde harcanabilmesi
• Üst gelir düzeyine sahip müşterilere tahsis edilen özel kart tiplerimiz için ayrıca ilave hasar ödemesi, assistance, rezervasyon önceliği, indirim gibi hizmetler sunulmaktadır.
• Ülke çapında yaygın ŞUBE ve ATM ağı
• Üniversite öğrencilerine yönelik İş’te Üniversiteli kredi kartı


​Hesap ekstreniz her ay belirlediğiniz tarihte düzenlenmektedir. Hesap kesim tarihinde yapılan alışveriş ve nakit işlemleri o ay düzenlenecek ekstrenize, hesap kesim tarihinizden sonra gerçekleştirilen işlemler ise bir sonraki hesap ekstrenize yansıtılmaktadır. Seçtiğiniz tarihte hesap ekstreniz düzenlenmekte, 10 gün sonrası ise son ödeme tarihiniz olmaktadır. Her ay gönderilen hesap özetlerinde bir sonraki hesap kesim tarihi ve son ödeme günü bildirilmektedir.​
​Sahip olduğunuz kredi kartları ile sayıları 200.000’i aşan Maximum anlaşmalı üye işyerinde (www.maximum.com.tr) taksitli alışveriş yapma imkanına sahipsiniz.
Kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişin toplam tutarı kredi kartı limitinden düşülerek kartınızın kullanabilir limitini işlem tutarı kadar etkilemektedir. Taksit tutarları her ay ilgili işlemin gerçekleştiği gün esas alınarak kredi kartınıza borç kaydedilmektedir. Taksitli yapılan alışverişlerin taksitlerinin hepsini taksit tarihlerinden önce şubelerimiz aracılığı ile ödeyebilirsiniz.​
​​​Aynı numaralı ek kart uygulamamız sonlandırılmıştır. Aynı numaraları ek kartlar son kullanım tarihleri dolarak otomatik yenileme dönemine girdiklerinde  farklı numaralı olarak üretilecektir. Asıl kart ve ek karttan yapılan işlemler aynı ekstre üzerinden izlenmeye devam edecektir. Aynı numaralı ek kart ile Bankamız dışından verilmiş olan fatura ödeme talimatlarının güncellenmesi gerekmektedir.
Ek kartın numarası değişeceğinden diğer banka ve kurumlara verilen otomatik ödeme talimatlarının güncellenmesi gerekmektedir.​

Kartınızın kaybolması veya çalınması durumunda, kayıp/çalıntı bildiriminizi en yakın İş Bankası Şubesine başvurarak, 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak ya da İnternet Şubemizdeki Kredi Kartları menüsünden, İşCep veya Maximum Mobil aracılığıyla yapabilirsiniz.

​Kredi kartınızın kaybolması, çalınması veya sizin tarafınızdan yapılmayan ve iradeniz dışında gerçekleşen herhangi bir işlemi fark etmeniz durumunda derhal ilgili bankaya bildirimde bulunmalısınız. Bu bildirimi yapmanız, kartınızın usulsüz kullanımı halinde sorumlu tutulacağınız tutarın belirlenmesinde çok önemli olup, bildiriminizden önceki 24 saat içinde gerçekleşen hukuka aykırı kullanımdan doğan zararlardan sadece 150 TL ile sınırlı olmak üzere sorumlu tutulmanızı sağlar. Ayrıca, 24 saatlik sürenin öncesindeki tüm işlemlere ilişkin sorumluluk da kart hamillerine aittir.
Eğer kartın usulsüz kullanımına sizin hatanız sebep olmuş ise, örneğin şifrenizi üçüncü kişilerle paylaşmış veya kolayca erişilebilecek yerde saklamışsanız (şifreyi kartınızın üzerine yazmışsanız, şifrenizi yazdığınız kağıt ile kartınızı bir arada cüzdanınızda taşıyorsanız) uğradığınız zararın tamamından sorumlu tutulmanız söz konusu olabilir.
Kartınıza yansıyan alışveriş/nakit çekme/karttan karta para transferi işlemlerine itirazlarınızı, İşCep ve Maximum Mobil uygulamalarında yer alan “Harcama İtirazı” menülerimizi kullanarak kolayca bize ulaştırabilirsiniz. İtirazınızın güncel durumunu da aynı menülerdeki “İtiraz Takibi” sekmelerinden takip edebilirsiniz.​



​Kartınız sıkıştığında Bankamatik öncelikle kartınızı geri vermeye çalışacaktır. Lütfen ekranda çıkan uyarı mesajlarını dikkatle okuyunuz ve şifrenizi tekrar girmeyiniz. Bu durumda en yakın Şubemize başvurarak ya da 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradıktan sonra “1” tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile kartınızı kullanıma kapattırmalısınız.

Kartınız Bankamatikte sıkıştığında tanımadığınız kişilerin yardım talebini kabul etmeyiniz.​

Kartınızın kaybolması veya çalınması durumunda, kayıp/çalıntı bildiriminizi en yakın İş Bankası Şubesine başvurarak, 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak ya da Maximum Mobil aracılığıyla yapabilirsiniz.

​Kayıp nedeniyle kapattırdığınız kartıaynı gün içinde bulmanız durumunda, Şubenize müracaat ederek veya 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemize Bankamıza ait müşteri bilgilerinizle bağlanarak kartınızın tekrar kullanıma açılması konusunda talebinizi iletmeniz yeterlidir.​
​Kartınızı kaybettiğinizi/çaldırdığınızı fark ettiğiniz anda herhangi bir Şubemize veya  Telefon Şubemizi arayarak  ulaşacağınız müşteri temsilcimize kartınızın kaybolduğunu/çalındığını bildirmeniz yeterli olup Bankamız sizin için gerekli önlemleri alacaktır. Ayrıca, Müşteri Şifreniz varsa İnternet Şubesinden ve Maximum Mobil ya da İşCep'ten de kartınızın kaybolduğunu/çalındığını bildirebilirsiniz.
 
Kaybolan/çalınan kartınızın yerine Bankamız tarafından üretilecek olan yeni kredi kartınız en kısa sürede, tercih edeceğiniz adrese veya şubenize gönderilecektir.
​Bankamatik ve Kredi kartınız için Bankamatiklerimizden günlük para çekme limiti belirleyebilir, nakit çekim limiti güncelleme talebinizi Şubelerimize iletebilirsiniz.​
​Ankara Esenboğa Havalimanı'nda vale noktasına bıraktığınız araçlarınız için, 3 saat ve üzerindeki, 7 günü aşmayan kapalı otopark kullanımlarınızda %50 indirimli ödeme yapabilir, ayrıca vale hizmetinden 20 TL yerine 15 TL ödeyerek faydalanabilirsiniz. Bu avantajlardan faydalanmanız için ödemenizi Maximiles'ınızla yapmanız yeterli.

İndirim, Maximum Aidatsız Kart ve İş’te Üniversiteli Aidatsız Kart hariç tüm Maximum özellikli İş Bankası kredi kartları için geçerli olup abonelikler hariçtir.​
Detaylı bilgi
​Taksitli Nakit Avans ve Peşin işlemlerin taksitlendirilmesi/ertelenmesi işlemleri için Şubelerimizden erken kapama ve ara ödeme yapılabilmektedir. Peşin faizli işlemlerde erken kapama, taksit erken kapama ve ara ödeme yapıldığında peşin faiz iadesi yapılabilecektir.
Erken kapama ve ara ödeme işlemleri için son hesap özeti borcunun tamamının ödenmiş olması gerekmektedir.

​Manyetik şeridi/çipi bozulan kartınızla birlikte şubenize ya da 0850 724 0 724  numaralı Telefon Şubemize  başvurunuz. Kartınız yenilendikten sonra tercihiniz doğrultusunda şubenize veya dağıtım firması aracılığı ile adresinize gönderilecektir​
​Hesap özeti gönderim tercihinizi(posta/e-posta) kart numarası bazında belirleyerek takip edebilirsiniz.​
​Yurtdışı harcamalarınızı tercihiniz kapsamında belirleyeceğiniz hesap özeti para cinsinden (USD veya EUR) ödeyebilirsiniz. Hesap özeti para tercihinizi, İnternet Şubemiz, Maximum Mobil, Şubelerimiz ve 0850 724 0724 numaralı Telefon Şubesinden belirleyebilirsiniz. ​
​Kredi kartınız iptal edildikten sonra bazı durumlarda, borcunuzun tamamını ödeyerek kapatmış olsanız dahi, aylık taksitler ve mahsuplaşmanın gösterildiği ekstreler tarafınıza gönderilmeye devam edebilir. Bu durum kartınızın kapatılmadığı anlamına gelmez.​
​Maximum anlaşmalı üye işyerlerimizde yapılan taksitli alışveriş işlemlerinde Bankamız herhangi bir vade farkı uygulamamaktadır.
​Ek kartınızın hesap özeti, tercihinize göre asıl kart ile birlikte veya ayrı olarak yine tarafınıza ait bir adrese gönderilebilmektedir.​
​İnternet üzerinden sanal kart ile güvenli bir şekilde alışveriş yapmanız mümkündür. Sanal kart, basılı olmayan ve fiziki bir varlığı bulunmayan, asıl kartınıza bağlı olarak oluşturabileceğiniz, limitini ve söz konusu limitin kart üzerinde kalacağı süreyi kendinizin belirleyebileceği bir karttır.​
​Sanal Kart limit sıfırlama işlemlerinizi İnternet Şubemizden, Bankamatiklerimizden, Maximum Mobil veya İşCep uygulamamızdan gerçekleştirebilirsiniz.​
​VISA veya MasterCard gibi Uluslararası Kart Kuruluşları üyesi Bankaların anlaşma yapmış olduğu tüm işyerleri geçerli kredi kartlarını kabul etmek zorundadır. İş Bankası kartını kabul etmeyen işyerinin en kısa sürede 0 212 316 07 00-01 numaralı faksa veya en yakın Şubemize yazılı olarak bildirilmesi durumunda ilgili işyeri derhal uyarılacaktır.
​Kredi kartı otomatik ödemelerinizde, ek hesabınızın kullanılması ile ilgili tercih değişikliklerinizi İnternet Şubesi, 0850 724 0724 numaralı Telefon Şubesi ve Şubelerimiz aracılığı ile yapabilirsiniz. ​
​Bankamız sanal kartlarının limiti üretildiği anda sıfırdır. Kullanabilmek için önce İşCep, Maximum Mobil,  İnternet Şubemiz, Bankamatiklerimiz veya şubelerimiz aracılığıyla, harcama yapacağınız tutar kadar limiti İş Bankası sanal kartınıza yüklemeniz gerekir. İş Bankası sanal karta yükleyeceğiniz limit anında asıl kart limitinizden düşer. Yükleyeceğiniz limiti harcama tutarınız ile eşit belirlerseniz yaptığınız harcama sonrası İş Bankası sanal kart limitiniz otomatik olarak sıfırlanacaktır. Harcama tutarından yüksek bir limit yüklemeniz durumunda işlem sonrası limitinizi sıfırlayabilirsiniz. Sanal karta yüklediğiniz limit işlem sırasında seçtiğiniz süre ile sınırlanır; belirlediğiniz sürenin sonunda kullanılmayan sanal kart limiti asıl karta otomatik olarak aktarılır. İş Bankası sanal kart harcamalarınızı bağlı olduğu asıl kartınıza ait hesap özetinizden takip edebilirsiniz.​
​Kredi kartı yeniden yapılandırma borçlarının taksitlerini vadesinden önce Şubelerimiz aracılığı ile ödeyebilirsiniz.​
​12 yaş altı kişiler için açılan Çocuk hesaplarına Bankamatik kartı verilememektedir. Ancak, çocuk hesabına bağlı olarak, 12 yaş altı kişiler için manyetik özelliği olmayan Satranç lisans kartları verilebilmektedir.​
​İnternet üzerinden kredi kartı ile yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş bir sistemdir. 3D Secure güvenlik sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından cep telefonunuza iletilen tek kullanımlık şifre sorulmakta ve kimliğiniz doğrulanmaktadır. Bu sayede yetkisiz kişilerce kredi kartlarının internet ortamında kullanılmasının önüne geçilmesi sağlanmaktadır. Bankaca cep telefonunuza gönderilen 3D Secure güvenlik şifrenizi aynı kart şifreniz gibi banka çalışanı dahil hiç kimse ile paylaşmamalısınız. Aynı durum, GO- Güvenli Ödeme sayfası üzerinden gerçekleştirilen 3D Secure işlemler için de geçerlidir. Maximum Mobil ile yapılan doğrulamalar için de şifrenin paylaşılmaması gerekmektedir.​
Banka sisteminde kayıtlı cep telefonunuza gönderilen 3D secure şifreniz kullanılarak yapılan her alışverişten siz sorumlusunuz. Dolayısıyla, tek kullanımlık 3D secure şifrenizi hiç kimse ile paylaşmamalısınız. 3D secure şifrenizin geldiği mesajda alışveriş yaptığınız firmanın bilgileri ve harcama tutarınız yer almaktadır. Aynı mesaj ile gelen şifreyi girmeden önce bunları mutlaka kontrol edin ve farklılık varsa şifrenizi kullanmayın, alışveriş işleminizi tamamlamadan sonlandırın ve bankanızı bilgilendirin. 
Aynı durum, GO- Güvenli Ödeme sayfası üzerinden gerçekleştirilen 3D Secure işlemler için de geçerlidir. SMS/Maximum Mobil ile yapılan ile doğrulama yapılan işlemler şifre girilerek gerçekleştirildiği ve şifrenizi kimse ile paylaşmamanız gerektiği için sorumluluk size ait olacaktır.
​12 – 18 yaş arası İlk İmza hesabı müşterilerimize İlk İmza Bankamatik kartı ve Türkiye Satranç Federasyonu Bankamatik verilebilmektedir. Bu kartların son kullanma tarihi kart hamilinin 18 yaşını dolduracağı ay/yıl baz alınarak belirlenmektedir.​
​İlk İmza ve 12-18 yaş Satranç Federasyonu Bankamatikler yenileme döneminde Maestro Bankamatik ve 18 yaş üzeri için Türkiye Satranç Federasyonu Electron-Maestro Bankamatik ürününe otomatik olarak dönüştürülmektedir.

​Bankamatik kartlarınızı 3D Secure işlemlerinde kullanılabilirsiniz.​
​Ticari Bankamatik kartlarınızı, kartı kullanacak bireysel müşteri bilgilerinin tanımlanmış olması halinde 3D Secure işlemlerinde kullanabilirsiniz. Bununla birlikte, işlemle ilgili SMS bilgilendirmeleri firma yetkilisinin bireysel müşteri numarası üzerinden yapılmaktadır.​
​Ticari Bankamatik kartlarınızla Bankamatiklerimizden Bilgi Sorma, Para Çekme, Para Yatırma, Bakiye Sorma ve Alışveriş işlemleri yapabilirsiniz.​
​Bir firmaya verilebilecek Ticari Bankamatik Kartı sayısında sınırlama bulunmamaktadır. Firma tarafından yetki verilen kişi sayısı kadar Ticari Bankamatik Kartı tahsis edilebilmektedir. ​
​Bankamızca belirlenen MaxiPara Kart tipleri için bankamızca belirlenen POS cihazlarından; diğer banka kartları, Bankamız kredi kartları ve  Bankamatik Kartları ile yükleme yapılabilmektedir. Tüm kartlarımız POS'tan bakiye yükleme işlemine açık değildir. 
Yükleme tutarı MaxiPara kart nakit çekime açık ise yükleme yapılan karta nakit çekim işlemi olarak, nakit çekime kapalı ise alışveriş işlemi olarak yansıyacaktır.

Maxipara Kartlar ile internet üzerinden alışveriş yapılabilmektedir.
Limit ve Borç Bilgileri
Kredi kartı borcunuz, her ay hesap kesim tarihinde adresinize gönderilen "Kredi Kartı Hesap Özeti"niz ile size bildirilir. Hesap özetiniz, postada yaşanan sorunlar nedeniyle zamanında size ulaşamadığı takdirde, borcunuzu, size en yakın Şubemize uğrayarak, 0 850 724 0 724 numaralı telefon şubemizden, İnternet Şubemizden, Bankamatiklerimizden, İşCep veya Maximum Mobil uygulamamızdan öğrenebilirsiniz. 
Bununla birlikte,www.isbank.com.tr adresinde Anında İşlem-Kredi Kartı İşlemleri menüsü ile TC Kimlik Numaranız, Cep telefon numaranız ve kartınızın son 6 hanesi bilgileri aracılığıyla; Kalan Hesap Özeti Borcu, Toplam Borç ve Asgari Ödeme Tutarı bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Ayrıca dilerseniz kredi kartı borç bilgilerinizi her ay SMS veya e-mail yolu ile ücretsiz olarak alabilirsiniz. Bunun için Şubenize  veya Telefon Şubemize başvurabilir, İnternet Şubenizde yer alan KARTLARIM > KART İŞLEMLERİM > HESAP ÖZETİ SEÇENEKLERİ adımları takip ederek tercihinizi belirleyebilirsiniz.

​Kredi Kartı limitinizi İnternet Şubemizden, Bankamatiklerimizden, İşCep veya Maximum Mobil Uygulamamızdan, 0 850 724 0 724 numaralı telefon şubemizden ya da size en yakın Şubemize uğrayarak öğrenebilirsiniz. 
Bununla birlikte, www.isbank.com.tr adresinde Anında İşlem-Kredi Kartı İşlemleri menüsü ile TC Kimlik Numaranız, Cep telefon numaranız ve kartınızın son 6 hanesi bilgileri aracılığıyla Kredi kartı limit bilginize ulaşabilirsiniz​.
​Hesap özetiniz, her ay hesap kesim tarihinizin ertesi günü üretilmekte ve zarflanarak bildirdiğiniz adresinize gönderilmek üzere PTT’ye  teslim edilmektedir. Hesap özetlerinde bir sonraki aya ait hesap kesimi ile son ödeme tarihiniz ayrıca bildirilmektedir.
Hesap özetinize ​Müşteri Şifreniz yardımıyla İnternet Şubemizden, İşCep'ten, Maximum Mobil uygulamamızdan, kart bilgilerinizle Telefon Şubemizden veya Bankamatiklerimizden, bu kanallarımıza ek olarak Şubelerimizden ulaşabilirsiniz. 

 
Dilerseniz kredi kartı borç bilgilerinizi her ay SMS veya e-mail yolu ile ücretsiz olarak alabilirsiniz. Bunun için Şubenize, İnternet Şubemize veya Telefon Şubemize başvurmanız yeterlidir.
Hesap özetlerinizi sadece e-posta ile almak isterseniz başvurularınızı Şubelerimiz, İnternet Şubemiz, Telefon Şubemiz ve Bankamatikler aracılığıyla yapabilirsiniz. 
Tercihinizin her kart için ayrı olarak belirlenmesi gerekmektedir.​


Kredi kartınızın hesap kesim tarihini ayın “4-17” ile “23-28” arasında herhangi bir gün olmak üzere belirleyebilirsiniz.
Hesap kesim tarihinizi İnternet Şubemiz, Telefon Şubemiz, Maximum Mobil uygulamamız ve Şubelerimizden değiştirebilirsiniz.
Aynı yıl içinde ve ardışık olmamak üzere hesap kesim tarihi yalnızca iki kez değiştirilebilmektedir.

Belirlemiş olduğunuz hesap kesim tarihinden 10 gün sonrası son ödeme tarihi olarak belirlenmektedir. 
(Geri ödeme dönemi içerisinde resmi tatil bulunması durumunda söz konusu tarihlerde değişiklik olabilmektedir).
Otomatik ödeme talimatınız yoksa kredi kartı borcunuzu:
• Bankamatiklerden, 
• 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden, 
• İnternet Şubemizden 
•​ İşCep ve Maximum Mobil uygulamalarımızdan,

• Şubelerimiz ya da
• PTT*
aracılığıyla ödeyebilirsiniz.



* 12.000 TL’yi geçmeyen hesap özeti borçlarınızı PTT on-line şubeleri ve acentelerinden ödeyebilirsiniz. PTT hariç diğer tüm ödeme kanalları ücretsiz olup, PTT ödeme ücretineisbank.com.tr - Ürün ve Hizmet Ücretleri​ sayfasından ulaşabilirsiniz.
Hesabınızın bulunduğu şubelerimiz, İnternet Şubemiz veya 0850 724 0 724 numaralı telefondan İş Bankası Telefon Şubesi Müşteri Temsilcileri kanalıyla otomatik ödeme talimatı vererek, borcunuzun son ödeme tarihinde hesabınızdan otomatik olarak çekilmesini sağlayabilirsiniz.
Kredi kartı geri ödeme talimatınızı Şubelerimizden, İnternet Şubemizden, Maximum Mobil uygulamamızdan veya Telefon Şubemizi arayarak ulaşacağınız müşteri temsilcimiz aracılığıyla verebilirsiniz. 
Vereceğiniz talimat tipine göre, borcunuzun asgari tutarının veya tamamının ödenmesini sistemimiz otomatik olarak sağlayacaktır. 

Hesap özetlerinde kart sahiplerine bildirilen ve Asgari Ödeme Tutarı olarak yer alan tutar, kart sahibinin son ödeme tarihinde kredi kartı ile yaptığı harcamalar sonucu oluşan aylık borcunun kanunen ödemesi zorunlu olan kısmıdır.


Kart sahibinin son ödeme tarihine kadar asgari ödeme tutarı kadar ödeme yapma zorunluluğu vardır.

​Bankamız uygulamasında kredi kartınızda devam eden borcunuz olsa bile kredi kartınızı iptal ettirebilirsiniz. Kredi kartı iptal talebiniz, ilgili kredi kartıyla ilişkilendirilen herhangi bir borç bakiyesi bulunduğu gerekçe gösterilerek reddedilemez. Bu şekilde iptal edilen kredi kartlarının borç geri ödeme dönemlerinde yıllık üyelik ücreti tahsil edilemez.​
Talimatınız doğrultusunda, kredi kartı borcunuzun tamamı veya asgari tutar, son ödeme gününde sistem tarafından otomatik olarak hesabınızdan çekilerek ödenir. Sistemimiz gün içinde birkaç kez hesabınızı kontrol eder ve yaptığı son kontrolde de bakiyenizin yeterli olmadığını görünce ek hesabınız ve aynı zamanda geri ödeme talimatınız kapsamında ek hesabınızın kullanılmasına ilişkin talimatınız varsa kredi kartı ödemelerine açık ek hesabınızdan borcunuzu öder. ​
DilersenizSınırsız Otomatik Servis (SOS) talimatı vererek kredi kartı borcunuzun ödenmesi için gerektiğinde yatırım hesabınızın da kullanılmasını sağlayabilirsiniz.
​Bankamızca yürütülen kredi kartı uygulamaları kapsamında, başvuru değerlendirme, yazılım, kart basım, teslimat , hesap özeti gönderimi, sadakat/ödül programı ve operasyon gibi çeşitli maliyet unsurları göz önünde bulundurularak, Maximum Kartlarımız asgari 400 TL limitle, Maximiles Kartlarımız ise 4.000 TL limitle tahsis edilmektedir. Tahsis sonrasında herhangi bir dönemde, müşterilerimizin kredi kartı limit indirim talebi bulunması durumunda, limit indirimi yapılacak kartın güncel toplam borç bakiyesinin altına inilmemesi koşuluyla minimum 400 TL’ye kadar limit indirimi yapılması mümkün olabilmektedir. ​
​Eğer bir takvim yılı içerisinde kredi kartınızın asgari ödeme tutarını;
- son ödeme tarihi itibariyle toplam üç kez ödemezseniz söz konusu kartınız nakit kullanımına ve sahip tüm kartlarınız limit artışına,
- üst üste üç kez ödemezseniz söz konusu kartınız hem nakit kullanımına hem mal ve hizmet alımına ve sahip olduğunuz tüm kartlarınız limit artışına
kapatılır. Kartınızın kalan hesap özeti borcunun tamamının ödenmesi sonrasında belirtilen kısıtlamalar kaldırılır.


Asgari ödeme tutarının son ödeme tarihi itibariyle ödenmemesi durumunda, geciken asgari tutara son ödeme tarihinden başlanmak üzere söz konusu borç bakiyesinin kapatıldığı güne kadar günlük olarak gecikme faiz oranı üzerinden faiz yansıtılır.


Gecikme durumunda, ayrıca, Türkiye Bankalar Birliği Risk Merkezi ve Kredi Kayıt Bürosu nezdindeki kayıtlarınız olumsuz etkilenir, borcun tahsili için idari ve yasal süreç başlatılabilir.

​Harcamalarınız ile kredi kartı limitinizi aşmanız durumunda aşılan miktara işlem tarihi ile ödeme tarihi arasındaki sürede limiti aşan tutara akdi faiz işletilmektedir. Belirtilen şekilde hesaplanan faiz tutarı dışında, ücret ödemezsiniz. Alışveriş işlemleri ile kart limitinin aşımına, kart limitinizin yüzde yirmisini geçmemek, her durumda müşteri limitinizi aşmamak ve bir sonraki hesap döneminde kapatmak koşuluyla bir takvim yılında ikiden fazla olmamak üzere izin verilmektedir. ​
Faiz ve Ücretler
Şahıs kredi kartlarımızdan ilk yıl için “kredi kartı yıllık ücreti” alınmamakta, kartın veriliş tarihini takip eden yıl her kart tipi için farklı tutarlarda yıllık ücret alınmaktadır. Ayrıca, ek kartlar için asıl kart ücretinin yarısı tutarında ek kart yıllık ücreti alınmaktadır. Öte yandan,Maximum Aidatsız Kart veya İş’te Üniversiteli Aidatsız kredi kartı​ için SMS ile veya Şubelerimizden başvuru yapabilir, yıllık ücret ödemeden kredi kartı sahibi olabilirsiniz. Kredi kartı yıllık ücretleri ile ilgili olarak şubelerimizden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Dönem borcunun bir kısmının ödenmesi halinde kalan hesap bakiyesi için, TCMB tarafından belirlenen azami akdi ve gecikme faiz oranları üzerinden faiz, fon ve vergi hesaplanmaktadır. Kalan hesap bakiyesine, asgarî tutar ve üzerinde ödeme yapılması durumunda akdi faiz, asgarî tutarın altında ödeme yapılması durumunda ise asgari tutarın ödenmeyen kısmı için gecikme faizi, kalan hesap bakiyesinin asgari tutarı aşan kısmı için akdi faiz uygulanmaktadır.​
​Bireysel ve ticari kartların limitini aşmaları halinde limitini aşan kısmı ödeyene kadar TCMB tarafından belirlenen azami akdi faiz oranı üzerinden limit aşım faizi uygulanmaktadır.​
Kredi kartı faiz oranları hakkında detaylı bilgi için ​isbank.com.tr - Ürün ve Hizmet Ücretleri​ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Nakit çekme ücreti ve komisyon tutarı hakkında detaylı bilgi için ​isbank.com.tr - Ürün ve Hizmet Ücretleri​ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
​Bankamız uygulamasında bireysel (aidatsız kartlar da dahil olmak üzere) ve ticari kredi kartlarında; kayıp/çalıntı veya manuel yenilemeler sonrasında bir takvim yılı içinde 3 ve daha fazla adette yenilenen bireysel (asıl + ek) ve ticari asıl kredi kartları için alınan “kart yenileme ücretini” görmek için ​Bankamız uygulamasında bireysel (aidatsız kartlar da dahil olmak üzere) ve ticari kredi kartlarında; kayıp/çalıntı veya manuel yenilemeler sonrasında bir takvim yılı içinde 3 ve daha fazla adette yenilenen bireysel (asıl + ek) ve ticari asıl kredi kartları için alınan “kart yenileme ücretini” görmek için ​Bankamız uygulamasında bireysel (aidatsız kartlar da dahil olmak üzere) ve ticari kredi kartlarında; kayıp/çalıntı veya manuel yenilemeler sonrasında bir takvim yılı içinde 3 ve daha fazla adette yenilenen bireysel (asıl + ek) ve ticari asıl kredi kartları için alınan “kart yenileme ücretini” görmek için görmek için görmek için görmek için Ürün ve Hizmet Ücretleri​ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Kredi Kartları - Değişiklik Talepleriniz
​Hesap kesim tarihinizi aynı yıl içerisinde, ardışık olmamak üzere en fazla 2 defa değiştirebilirsiniz. Bu talebinizi, dilerseniz şubenize uğrayıp yazılı olarak, dilerseniz internet şubesinde "KREDİ KARTLARIM | KART BİLGİLERİM | HESAP KESİM TARİHİ DEĞİŞTİRME" menüsünden, dilerseniz Maximum Mobilden, dilerseniz de 0 850 724 0 724 numaralı telefon şubemizi arayarak iletebilirsiniz.​
​Limit artışına ihtiyaç duyduğunuz takdirde, bir dilekçeyle kredi kartınızı aldığınız şubeye başvurabilirsiniz. Müşteri Şifreniz var ise talebinizi Telefon Şubemiz, İşCep, Maximum Mobil uygulaması veya İnternet Şubesi aracılığıyla da iletebilirsiniz.​
​Soyadınızın değiştiğini belgeleyen evlilik cüzdanı veya yeni nüfus cüzdanı örneği ile lütfen Şubenize uğrayınız. Kartınızın yeni soyadınız ile üretilmesini Şubenizden talep edebilirsiniz.​
Kredi kartınıza ait otomatik ödeme talimatınızı İnternet Şubemizden “Kartlarım | Kart İşlemlerim| Otomatik Ödeme Talimatı” menüsünde "Hesap Özeti Toplam Tutarı", "Hesap Özeti Asgari Tutarı" veya "Talimat İptali" seçeneklerinden birini seçerek değiştirebilirsiniz.​ Talimat değişikliği işlemlerinizi dilerseniz Maximum Mobil uygulamamız üzerinden, Şubelerimizden veya 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden de gerçekleştirebilirsiniz.
Yasal düzenlemelere uygun olarak Avrupa Posta İşleme Merkezi üzerinden adresinize teslim edilmek üzere hesap kesim tarihinizin ertesi günü üretilen hesap özetleriniz için bankamıza bildirmiş olduğunuz iletişim bilgileriniz esas alınmaktadır. Posta adreslerinde mahalle, cadde, sokak vb. bilgilerin doğru sıralamada olmaması ya da Posta Kodunun yer almaması gecikmelere yol açabilmektedir.
Posta adresiniz güncel değilse adresinizi şubelerimize başvurarak, Dijital Bankacılık sistemini kullanmanız durumunda İnternet Şubemizde “Ayarlar -> Bilgi Güncelleme” menüsünü kullanarak, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla güncelleyebilirsiniz.
Hesap özetlerinizi daha kısa sürede almak isterseniz hesap özeti gönderim tercihinizi e-posta​ olarak da belirleyebilirsiniz. 

Hesap özetinizin posta veya e-posta adresinize iletilmesine ek olarak kredi kartı borç bilgilerinizin kısa mesaj (SMS) ile cep telefonunuza düzenli gönderilmesini de sağlayabilirsiniz.​

Kredi kartı hesap özetlerinizin periyodik ve otomatik olarak e-posta adresine gönderilmesi işlemi Şubelerimiz, İnternet Şubemiz, 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemiz ve Bankamatiklerimiz kanalıyla gerçekleştirilebilir.


Dijital Bankacılık Sistemimizi kullanarak, İnternet Şubemiz aracılığıyla "AYARLAR | BİLGİ GÜNCELLEME | E – POSTA" menüsünü takip ederek kullandığınız e-posta adresinizi tanımladıktan sonra, "KARTLARIM | KART İŞLEMLERİM | HESAP ÖZETİ SEÇENEKLERİ" menüsünü takip ederek ya da 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden 9 haneli müşteri numaranızla 6 haneli müşteri şifrenizi veya kart numaranızla kart şifrenizi tuşlayarak ulaşacağınız Müşteri Temsilcilerimiz aracılığı ile, Bankamız sistemine tanımlatacağınız veya mevcut tanımlı e-posta adresinize kredi kartı hesap özetinizin periyodik olarak gönderilmesini sağlayabilirsiniz.



 ​
​Kredi kartınızı şifresiz işlemlere kapatmak için size en yakın Şubemize uğrayabilirsiniz veya 0 850 724 0 724 numaralı telefon şubemizden yardım alabilirsiniz.​
Kredi Kartları - Kartınızın Teslimi ve Şifresi
​Kredi kartınız üretildikten sonra, başvuru sırasında bildirdiğiniz Ev/İş adresinize ya da şubenize gönderilmektedir. Kartınızı şubenizden teslim almak istemeniz durumunda, kartınız en geç 10 gün içerisinde şubenize gönderilecektir. Kredi kartınızı adresinizden teslim almak istemeniz durumunda ise en kısa süre içerisinde dağıtım firması aracılığı ile kartınız adresinize ulaştırılacaktır.​
​Dağıtım firmasınca, haberleşme adresinize yapılacak ziyaret sonucunda tarafınıza ulaşılamadığı takdirde yenilenen kartınız sistemimizde kayıtlı diğer adresinize götürülmektedir. Kartınız dağıtım firmasınca size veya 1.derece yakınınıza (eş, anne, baba, kardeş veya 18 yaşından büyük çocuk) kimlik dökümü alınarak imza karşılığı teslim edilmektedir. İşyerlerinde kredi kartı tesliminde ise yukarıda belirtilen kişilerin yanı sıra özel sekreteriniz veya bağlı bulunduğunuz müdür veya amirinize de teslim edilebilmektedir. Kredi kartınız 28 işgünü içerisinde size ulaştırılamaz ise dağıtım firmasınca şubenize teslim edilmektedir.​

Kredi kartı geçici şifrenizi aralarında birer boşluk olmak üzere sırasıyla "SIFRE, kartın son 4 hanesi, doğum yeri, güvenlik kodunun ilk iki hanesi"ni 4402'ye SMS göndererek öğrenebilir veya  0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemiz aracılığıyla sırasıyla 5-1-2 tuşlayarak ya da Şubelerimizde bulunan POS cihazları aracılığıyla belirleyebilirsiniz.

Kart şifrenizi 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden, Şubelerimizde bulunan POS cihazlarından, "chip&PIN" logolu Bankamatiklerimizden ve yurtiçi şifre paylaşım hizmetine katılan bankaların "chip&PIN" logolu ATM'lerinden değiştirebilirsiniz.​ Ayrıca Maximum Mobil, İşCep ve İnternet Şube uygulamalarımız aracılığıyla şifre belirleme işlemi yapabilirsiniz.


​Kart şifrenizi 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden, Şubelerimizde bulunan POS cihazlarından, "chip&PIN" logolu Bankamatiklerimizden ve yurtiçi şifre paylaşım hizmetine katılan bankaların "chip&PIN" logolu ATM'lerinden değiştirebilirsiniz.​

Bankamatik/kredi kartınızın şifresi geçici ise (daha önce şifre belirleme işlemi yapılmadıysa), manyetik/çip bozukluğu nedeniyle veya son kullanma tarihi dolması nedeniyle yenilenmesi halinde yeni kartın şifresi değişmektedir. Mevcut şifrenizin kalıcı olması halinde ise, yenileme sonrasında eski şifreniz geçerlidir.

​Kartınıza ait şifrenizi unutmanız halinde, kart şifrenizi 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden veya Şubelerimizde bulunan POS cihazlarından belirleyebilirsiniz. Ayrıca Maximum Mobil, İşCep ve İnternet Şube uygulamalarımız aracılığıyla şifre belirleme işlemi yapabilirsiniz.
Bankamatik kartınızın geçici şifresini aralarında birer boşluk olmak üzere sırasıyla "SIFRE, kartın son 4 hanesi, doğum yeri, güvenlik kodunun ilk iki hanesi"ni 4402'ye SMS göndererek öğrenebilir veya  0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemiz aracılığıyla sırasıyla 5-1-3 tuşlayarak ya da Şubelerimizde bulunan POS cihazları aracılığıyla belirleyebilirsiniz.​
​Kartınızın şifresini Bankamız çalışanları dâhil hiç kimse ile paylaşmamalı, gerekli şifre bilgilerinizi güvenli bir şekilde saklamalı ve başkası tarafından kullanılmasına engel olacak önlemleri almalısınız. Örneğin kart şifrenizi ardışık rakamlar, doğum günü tarihiniz vb. gibi tahmin edilebilmesi görece kolay olan rakamlardan oluşturmamalısınız. Kart şifrenizi kartınızın üzerine yazmamalı, kart şifreniz ile kartınızı bir arada cüzdan vb. başkalarının ulaşabileceği yerlerde bulundurmamalısınız.​
Kredi Kartları - MaxiPuan Uygulamamız
Maximum Kart'ınızla alışveriş yaparken MaxiPuan kazanır, puanlarınızı isterseniz biriktirebilir, isterseniz Maximum üye kuruluşlarında anında para yerine harcayabilirsiniz.
"Maximum Kredi Kartınız ile, Türkiye genelinde sayısı 200.000'i aşan Maximum üye kuruluşlarından taksitli alışveriş yapabilir, taksitli alışverişlerinizde işyeri ile anlaşma koşuluna göre değişebilen oranlarda MaxiPuan kazanabilirsiniz.​ Maximum üye işyerlerinin sunmakta olduğu MaxiPuan ve taksit avantajlarını görmek için ""www.maximum.com.tr​"" adresinden “Anlaşmalı Noktalar- Marka Ara”​ bölümüne bakınız." ​
​Kredi kartı hesap özetinizden, Maximum Üye işyerlerindeki POS cihazlarından, Bankamatik'lerden, İşCep ve Maximum Mobil uygulamalarımızdan, İnternet Şubemizden, 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden ve tüm İş Bankası şubelerinden öğrenebilirsiniz​.​​
Tüm kredi kartlarınız ve Bankamatik Kartlarınızla kazandığınız MaxiPuan’larınızı, bu kartlardan herhangi birini kullanarak Türkiye genelinde sayısı 200.000'i aşan Maximum üye kuruluşlarında yapacağınız alışverişlerde anında para yerine harcayabilirsiniz.​
Tercihinize bağlı olarak, aynı numaralı veya farklı numaralı ek kartlarınız da MaxiPuan kullanabilecektir. 


Ek kartlarınızın MaxiPuan kullanma durumlarını değiştirmek için, şubenize uğramanız yeterlidir.​
MaxiPuan'larınızı kullanabilmeniz için herhangi bir limite ulaşmanıza gerek bulunmamaktadır. MaxiPuanlarınızı Maximum üye işyerlerinden yapacağınız alışverişlerde anında para yerine kullanabilirsiniz.​
​Maximiles kredi kartınız ile yaptığınız 200 TL'lik alışveriş karşılığı 1 MaxiMil kazanırsınız.​
​Maximiles kredi kartınız ile MaxiPuan biriktirebilir, biriktirdiğiniz MaxiPuanları Maximum üye işyerlerinde harcayabilirsiniz. Öte yandan; bilet alırken kredi kartınızda bulunan MaxiPuanları MaxiMil olarak kullanabilirsiniz.​
​MaxiMillerinizi maximiles.com.tr ve Maximiles Seyahat Hattı aracılığı ile uçak bileti alımında kullanabilir, MaxiMillerinizin yeterli olmaması halinde Avans MaxiMil kullanabilirsiniz.​
​Maximiles kredi kartı ile yıl içinde kullanılabilecek MaxiMil tutarı (Avans MaxiMil, MaxiPuandan dönüştürülen MaxiMil ve MaxiMil toplamı) 4.000 ile sınırlıdır. Diğer taraftan tek seferde kullanılabilecek en fazla Avans MaxiMil tutarı, kart limitinizin 12 katına karşılık gelen tutarın her 200 TL'lik kısmı için 1 MaxiMil olmak üzere; satın almak istediğiniz bilet tutarının tamamı kadar avans kullanabilirsiniz.​
İşlem anında alışverişler üzerinden kazanılan MaxiPuanlar, kart açık olduğu sürece kullanıma hazır halde birikmekte; kazanılan yılı takip eden ikinci yılın sonunda silinmektedir.

Kampanyalar kapsamında kazanılan ilave MaxiPuanlar ise, kampanya koşullarında mutlaka belirtilmek suretiyle belirli bir kullanım süresinin sonunda halen bozdurulmamış ise geri alınmaktadır.​
​Kartınızın MaxiMil ve MaxiPuan kullanım yetkisini belirleyebilmek için telefon şubemize başvurabilir, ek kartınıza puan kullanım yetkisi vermek veya yetkiyi kaldırmak için Telefon Şubemizin yanında Şubenize de başvurabilirsiniz.​
MaxiPara Kart
Maxipara, İş Bankası'nın üzerine yüklenen tutar kadar alışveriş veya nakit çekim imkanı sağlayan kart ürünüdür. Maxipara Kart, kişilerin kullanımı için alabildikleri ve içine yükledikleri tutar kadar kullanıcısına harcama imkanı veren karttır.
​​​​​​​​Maxipara herhangi bir banka hesabına bağlı değildir. Kredi kartı veya Bankamatik Kartı'nı asıl olarak kendi harcamalarınız için kullanırken,  Maxipara Kart çeşitleri, ihtiyacınıza en uygun çözümleri sunmak üzere tasarlanmıştır.
Maxipara Kart alabilmeniz için İş Bankası müşterisi olmanız gerekmektedir. 18 yaşından küçük çocuklarınızın kullanımı için talep edeceğiniz Maxipara Gençlik Kart'lar için, çocuğunuzun İş Bankası müşterisi olması gerekli değildir.
Maxipara Kart, yurt içi ve yurtdışında Visa ve MasterCard logosunun olduğu tüm iş yerlerinde yapılacak alışverişlerde kullanılabilir. Ayrıca, yurtiçinde Bankamatiklerimizden, yurtdışında ise Visa ve MasterCard logosunun olduğu tüm ATM'lerden para çekilebilir. Maxipara Gençlik Kart'lar istenirse nakit çekime  kapatılabilir.
​Kendi adınıza Maxipara Kart almanız mümkündür. Bu karta yüklediğiniz parayı alışverişlerinizde kullanabilir, dilerseniz nakit çekebilirsiniz. Kendi adınıza alacağınız Maxipara Kart'ı alışverişleriniz için belirlediğiniz sınırı aşmamak için kullanabilirsiniz.
Maxipara Kart ile alışverişlerde şifre sorulur.
 
Maxipara Kartların şifresi Şubelerimizden, Maximum Mobil uygulamasından, Bankamatiklerimizden, Telefon Şubemizden ve 4402’ye SMS gönderilerek alınabilecektir.
​18 yaş ve üzeri gençlerin kullandığı Maxipara Gençlik Kartlar ve kendi adınıza talep ettiğiniz Maxipara Kartlar Maximum üyesi iş yerlerinde Maxipuan kazanma ve kullanma imkanı sunmaktadır.
• 18 yaş altı çocuklara ve 18 yaş ve üzeri gençlere yönelik olan Maxipara Gençlik Kartlar, kişinin kendi kullanımı için başvurduğu Maxipara Kartlara yeniden yükleme yapılabilir.
Maxipara Kart'a en az 10 TL yüklenmesi gerekmektedir.

Maxipara Kartlar'a Şubelerimizden nakden veya hesaben, İnternet Şubemizden hesaben, Maximum Mobil uygulamasından hesaben veya kredi kartından, Bankamatiklerimizden hesaben, kredi kartından veya kart numarası tuşlayarak, QR kod okutarak veya kart ile nakden para yükleyebilirler.

Maxipara Kart için ayrı bir hesap özeti gönderilmez. Kendi kullanımınız için ve 18 yaşın altındaki çocuklarınızın kullanımı için talep ettiğiniz Maxipara Kartlar'ın kullanım hareketlerine Şubelerimizden, İnternet Şubemizden, Maximum Mobil uygulamamızdan veya Bankamatik cihazlarımızdan ulaşabilir ve kart hareketlerini yazdırabilirsiniz. 18 yaşın üstündeki gençlerin kullanımı için talep edilen kartların hareketleri ise yalnızca kart kullanıcısı genç tarafından Şubelerimizden, İnternet Şubemizden, Maximum Mobil uygulamamızdan ve Bankamatik cihazlarımızdan görüntülenebilir ve yazdırılabilir.
Maxipara Kart kayıp/çalıntı sigortasına tabi değildir. Kartın ya da şifresinin çalınması ya da kaybolması durumunda en yakın Şubemize ya da 0850 724 0 724 numaralı Çağrı Merkezimize başvurulması gerekmektedir.

Çocuğunuz adına veya kendi adınıza aldığınız Maxipara Kartların kayıp/çalıntı durumlarında kart üzerindeki bakiye nakit olarak geri verilebilir ya da yeni karta yüklenebilir.
Maximum Mobil
Maximum Mobil IOS ve Android işletim sistemli telefonlarda kullanılabilmektedir. Android cihazlar için Google Play’ Store'dan den, IOS cihazlar için Apple Store’dan yükleyebilirsiniz. Uygulamayı yükledikten sonra ana sayfa sol menüden (daire içinde üst üste üç çizgi ikonundan ulaşabilirsiniz) aktivasyon(giriş) yaparak kullanmaya başlayabilirsiniz.
Maximum Mobil uygulaması herkesin kullanımına açık bir uygulamadır.
İş Bankası müşterisi iseniz müşteri numaranız ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz.  İş Bankası kart sahibi müşterilerine özel fırsatlardan yararlanmak için Kartlarım menüsü altından ""İş Bankası Kredi Kartına Başvur” alanından anında kart başvurusu yapabilir ve Maximum Mobil uygulaması ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz. 
İş Bankası müşterisi değilseniz uygulamaya aşağıdaki bilgilerinize ile giriş yapabilirsiniz.
*TCKN
*Ad/Soyad
*Doğum tarihiniz
*e-posta adresiniz
Aktivasyon ardından İş Bankası kredi kartına başvurabilir ya da diğer banka kartlarınızı uygulamaya ekleyerek ödemelerinizde kullanabilirsiniz.​​

Maximum Mobil’i telefonunuza yükledikten sonra finansal işlem kapsamındaki işlemler için aktivasyon yapılması gerekmektedir. Aktivasyon yapılmadan ise kampanya ve sinemalar görüntülenebilmektedir. Uygulama ana sayfa ekranından giriş düğmesine basarak aktivasyon yapabileceğiniz gibi aşağıdaki durumlarda da öncelikle aktivasyon (giriş) yapmanız beklenmektedir:

• Satın Al düğmesine basıldığında,
• Petrol Ofisi Öde Geç (akaryakıt alımı) düğmesine basıldığında
• Ödemeler ekranındaki fatura ödeme, QR ile ödeme, kart başvurusu,  para gönderme, anlık ödemeler ve dijital kod market işlemleri yapılmak istendiğinde,
• Kartlarım menüsüne girilmek istenildiğinde
• Kampanya katılımı ve statü kontrolünde

Öncelikli olarak telefonunuzun kullandığınız operatörün şebekesine bağlı olup olmadığını kontrol ediniz. 120 saniye içerisinde SMS almanız beklenmektedir. Süre sonunda mobil onay kodu girilemediğinde gelecek ekranda şifre/geçici şifre bilgilerinizi girmeniz gerekecektir. Şifre/geçici şifre girişinize rağmen hala tarafınıza SMS ulaşmadıysa, operatörünüzle görüşebilirsiniz.
Asıl kart sahibi olarak bir başkasının kullanımına verdiğiniz ek kartları Maximum Mobil içerisinde “Kartlarım” menüsünde görebilir, bu kartlar ile gerçekleştirilen işlemleri takip edebilir ve kart ayarlarını düzenleyebilirsiniz.  Kullanımınıza verilen ek kartları ise aynı şekilde Maximum Mobil içerisinde “Kartlarım” menüsünde görüntüleyerek ödeme işlemlerinizde kullanabilirsiniz.


Ek kart kullanıcıları da Maximum Mobil’e giriş yaparak uygulamadan yararlanabilir. Müşteri numaranız asıl kart sahibinin müşteri numarasından farklı ise öncelikle aktivasyon yapabilir, ardından “Kartlarım” menüsünde kart detaylarınızı görüntüleyerek ödeme işlemlerinizde kullanabilirsiniz. Ek kartınız ile Maximum Mobil’e giriş yapamıyorsanız şubelerimiz ve Çağrı Merkezimiz ile görüşebilirsiniz.

Şifre ve hesap bilgilerinin güvenliği için cep telefonu ve SIM kart üzerinde müşterilerimize ait herhangi bir bilgi tutulmamaktadır.



Cep telefonunuzu çaldırdıysanız ya da kaybettiyseniz ve kişisel bilgilerinizin güvenliğinden de şüpheleniyorsanız, Çağrı Merkezimizi arayarak Maximum Mobil’i kullanıma kapatabilirsiniz.​​
Evet. Maximum Mobil’i, uygulamanın yüklü olduğu başka cep telefonlarından kendi müşteri bilgileriniz ile aktive edebilirsiniz. Aynı anda en fazla 3 cihazda müşteri bilgileriniz ile aktivasyonu yapılmış Maximum mobil uygulaması bulunabilir. Bir cihazda şifrenizi girip oturum açtıysanız diğer cihazlardaki oturumlarınız sonlandırılır.

Bankamız müşterilerinin sistemimizde kayıtlı adres bilgileri uygulamaya otomatik olarak gelmektedir, kullanıcılarımız bu adres bilgilerini güvenlik kuralları gereği uygulama üzerinden güncelleyememektedirler.  Diğer banka müşterilerinin ise aday müşteri olarak aktivasyon sonrası Uygulamaya adres eklemesi mümkündür. Ayrıca Uygulamada en fazla toplamda 3 olacak şekilde adres görüntülenebilmekte, kullanıcılarımız ödeme işlemlerinde teslim adresi olarak arzu ettikleri adresi ödeme işlemine özel kullanabilmektedirler.

Maximum Mobil’e giriş yaptıktan sonra sol menüde Ayarlar sekmesinden “Kullanıma Kapat” seçeneği ile Maximum Mobil Uygulamasını kullanıma kapatabilirsiniz. Sol menüdeki Ayarlar kısmının oturum açılmadan görüntülenemediğini hatırlatmak isteriz.
Kredi kartı İşlemlerim menüsünde Bekleyen İşlemlerinizi, Güncel Dönem İşlemlerinizi, Geçmiş Dönem İşlemlerinizi görüntüleyebilirsiniz.​​
​Kartlarım menüsünde ilgili kartınızı seçtikten sonra “Taksitler” menüsünden dilediğiniz ay ve gelecek aylara ilişkin taksitlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Taksitleriniz kartınızın hesap dönemine göre değil ait olduğu aya göre listelenmektedir.​​

Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden ücret tahsil edilmektedir.

Maximum Mobil üzerinden yapılan fatura ödemelerinde her kurum için ücret aynıdır. Maximum Mobil uygulaması aracılığıyla gerçekleştirilecek fatura tahsilatı hizmeti üzerinden  tahsil edilen ücretlerin detayınawww.isbank.com.tr -> Ürün ve Hizmetler​ sayfası aracılığıyla erişebilirsiniz.
​Kart Başvurularınızı "Kartlarım” menüsü ana sayfa ve "Ödemeler" menüsünde bulunan Hızlı Kart İşlemleri alanından “Kredi Kartı Başvurum Ne Durumda?” kısmında takip edebilirsiniz.​​

İş Bankası müşteri aktivasyonunda İş Bankası kartları uygulamaya otomatik olarak yüklenmektedir.  Öte yandan ""Kartlarım"" menüsünün sağ üst köşesinde yer alan kart ekleme butonuna tıklayarak farklı bankalara ait kartlarınızı ekleyebilirsiniz. Açılan ekranda kart bilgilerinizi manuel girerek veya fotoğraf çekerek kartınızı uygulamaya dahil edebilirsiniz.
İş Bankası kredi kartı, Bankamatik kartı, Sanal kartlar, MaxiPara kartlar, Ticari kartlar  ve eklenen diğer banka kartları sırasıyla otomatik olarak görüntülenmektedir.​​

İş Bankası kartları kapatılınca uygulamadan otomatik olarak silinmektedir. Manuel olarak eklenen diğer banka kartların ise yine manuel olarak silinmesi gerekmektedir.​​
Maximum Mobil uygulaması hâlihazırda yalnızca bireysel kullanıcılar tarafından kullanılabilir.​​ Diğer taraftan bireysel müşterilerimizin ticari kartları da kartlarım menüsünde görüntülenerek, ödeme işlemlerinde kullanılabilir ve ancak bu kartların ayarlarında değişiklik yapılamaz.
Kredi kartı limit artış talebinizi  Maximum Mobil üzerinden iletebilirsiniz. Uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Kartlarım” menüsünde limit artışı yapmak istediğiniz kartınızı seçtikten sonra gelen detay ekranında sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” menüsü “Kart Ayarları Yönetimi” altından veya  “Ödemeler” menüsü altındaki “Hızlı Kart İşlemleri” alanından anında limit artışı talebinde bulunabilirsiniz.
Ayrıca “Kartlarım” menüsü  “Kart Ayarları Yönetimi” alanından otomatik limit artış talimatı da verebilirsiniz. Otomatik limit artış talimatı vermeniz durumunda talebiniz belirli aralıklar ile Bankamızca değerlendirilecek ve limit artışına ilişkin tarafınıza en az 15 gün öncesinde bilgi verilmek kaydı ile kart limitiniz bir üst limite çıkarılacaktır.
 
​Kartlarım menüsünde ilgili kartınızı seçerek işlemler menüsünde güncel dönem içi işlemleriniz arasında yer alan taksitlendirme ve erteleme yapılabilecek işlemlerinizin yanında Taksitlendir/Ertele butonları yer almaktadır. Söz konusu işlemler için taksitlendirme veya erteleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca, taksitlendirme/erteleme yapmaktan vazgeçmeniz durumunda aynı alanda belirecek "iptal" seçeneği ile iptali de sağlayabilirsiniz.

Kartlarım menüsünde dilediğiniz kartı tıkladıktan sonra gelen detay ekranında “Sanal Kart Oluştur” sekmesinden sanal kart oluşturabilirsiniz. Oluşturulan sanal kartınız, kartlarınız arasında listelenir.​​

Kartlarınız arasında listelenen sanal kartınızı (sanal kartlarınızdan  dilediğinizi) tıkladıktan sonra "Limit Yönetimi" alanından limit aktarımı yapabilirsiniz. Sanal kartınıza tek seferlik limit aktarabileceğiniz gibi, haftalık, aylık ve 3 aylık süreler için otomatik limit aktarma talimatı tanımlayabilirsiniz. Limit hareketlerinizi de izleyebileceğiniz bu alanda dilediğinizde limit sıfırlama, otomatik limit aktarma talimatı iptali veya sanal kartınızın iptali işlemlerini de yapabilirsiniz.​

Kart ayarlarına ulaşmak için öncelikle "Kartlarım" ana menüsünden  ayarlarına ulaşmak istediğiniz kartınızı seçmeniz ve ardından gelecek detay ekranında sağ üst köşede bulunan ayarlar ikonunu tıklamanız gerekmektedir.
Kart Ayarları menüsünden aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilirsiniz:​

• Kartınızı QR alışveriş, sinema bileti alımı, fatura ödeme gibi ödeme işlemleriniz için varsayılan kart olarak tanımlayabilirsiniz.
• Mobil Temassız İşlemlere açma/kapama yapabilirsiniz. Kartınıza mobil temassız özelliği kazandırdığınızda telefonunuzla temassız okuyucusu bulunan POS cihazlarında işlem yapabilirsiniz. (sadece android telefonlarda bulunmaktadır.)
• Kart Ayarları Yönetimi: Kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilir, hesap özetlerinizi eposta ile alma talimatı iletebilir, kartınızı yurtdışında yapılacak işlemlere, sanal işlemlere, mail order/telefon işlemlerine açıp kapatabilirsiniz.
• Şifre Değişiklik İşlemleri: Kartınızın şifresini Maximum Mobil üzerinden belirleyebilirsiniz.
• Sektörel İşlemler Yönetimi (Sektör bazında işleme açma/kapama): Kartınızla, kuyum, telekomünikasyon, doğrudan pazarlama sektörlerinde işlem yapılmasını engelleyebilir veya izin verebilirsiniz.
 
Kart Ayarları Yönetimi Alanından Ulaşılabilen Menüler


• Hesap özetimin e-posta ile gönderimi
• Kartı Geçici Olarak Kullanıma Açma/Kapama
• Otomatik limit artışı talebi iletme
• Limit değişikliği
• Mektup/Telefon Aracılığıyla Verilen talimatlı  işlemlere  (Mail Order &Telefon Order)’e Açma/ Kapama
• İnternet Alışveriş  İşlemlerine Açma/ Kapama
• Quasi-Cash (Nakit Benzeri) İşlemlere Açma/ Kapama
• Yurtdışı İşlemlere Açma/ Kapama​​
Kartlarım menüsünde dilediğiniz kartınızı seçtikten sonra gelen detay sayfasında sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” alanından "Sektörel İşlemler Yönetimine" tıklayarak kartınızı kuyum, telekomünikasyon ve doğrudan pazarlama sektörlerine işlem bazında kullanıma kapatabilirsiniz.​​
Kartlarım menüsünde ilgili kartınızı seçtikten sonra gelen detay ekranda sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” kısmından kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilirsiniz. Yine aynı alandan kartınızı tekrar kullanıma açabilirsiniz. Geçici olarak kullanıma kapama işlemi en fazla 30 günlük süre için yapılabilmektedir. 
Kartınızı süresiz olarak kullanıma kapatmak istiyorsanız en yakın şubemiz ya da Çağrı Merkezimize ulaşarak kartınızı kullanıma kapatabilir/ kartınızın yenilenmesini talep edebilirsiniz.​​

İş Bankası müşterisiyseniz Maximum Mobil aktivasyonunuzu gerçekleştirdikten sonra "Kartlarım" sekmesi altında sahip olduğunu Bankamatik kartları görebilirsiniz. 
​Kartlarım" menüsünde ilgili kartınızı seçtikten sonra gelen kart detay ekranında yer alan “Borç Öde” alanından kredi kartı borcunuzu ödeyebilirsiniz.​​
Ana sayfada altta yer alan "Kazançlarım" alanında MaxiPuan, MaxiMil, Maximiles Maxipuanlarınızın yanısıra mevcut ise PO kart ve OPET kartlarınıza ait punlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Aynı alandan ayrıca kazandığınız ve kullandığınız hediye sinema biletilerinize de ulaşabilirsiniz.

Kartlarım menüsünden dilediğiniz kredi kartınızı seçerek kart detaylarından hesap kesim tarihi ve son ödeme tarihi bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.​​

​Mobil temassız ödeme özelliği Android, 4.4.2 ve üzeri versiyon ve NFC (Yakın Alan İletişimi) özellikli telefonlarda kullanılabilmektedir.​
Kartlarım" menüsünde temassız özellik vermek istediğiniz kartın sağ üst köşesinde yer alan temaassız ikonundan ya da ilgili kartın "Kart Ayarları" alanından Mobil Temassız İşlemler butonuyla söz konusu özelliği aktifleştirebilirsiniz. Aktifleştirme sonrasında kartınızın temassız ikonu  pembeye dönecek, cihazınıza mobil temassız kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecek ve bu kart mobil temassız ödemeler için varsayılan kart olarak atanacaktır. Bundan böyle kart limitinizin müsait olduğu ölçüde  limit belirleyerek kartınızı mobil temassız işlemlerde kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamatik kartlarınızı da Mobil temassız özelliğini aktif hale getirerek kullanabilirsiniz.​
Diğer taraftan Bankamatik kartlarınız için günlük işlem limiti 500 TL, kredi kartları için ise 1.000 TL'dir.
Söz konusu aktivasyon adımlarıan ayrıca uygulama içinde :
1- Profil altında  - Yardım - Kullanım Kılavuzu -Mobil Temassız Ödeme Aktivasyon kısmından ve
2-Ana sayfa Ödemeler - Mobil Temassız Ödeme Aktivasyon kısmından ulaşabilirsiniz.
Mobil ödeme yapabilmek için telefonunuzun ayarlarında ""NFC"" ayarının açık ve ""Dokun ve Öde"" alanında Maximum Mobil'in seçili  olduğundan lütfen emin olunuz.
Bankamızı ve diğer bankalara ait kartlarınızla anlaşmalı kurumlara ait faturalarınızı “abone numarası” ve “barkod okutma” ile ödeyebilirsiniz.
Fatura türü su, elektrik, doğalgaz, internet -TV, cep telefonu ve telekomünikasyon olan ödemelerinizi uygulamanın ana sayfasında altta yer alan “Ödemeler” alanındaki Fatura ödeme kısmından tamamlayabilirsiniz.
Abone ile ödeme yapmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1. Fatura türünü seçin
2. Fatura türüne ilişkin Kurumu seçin
3. Abone numarasını girin
4. Gelen detay ekranında fatura bilgilerinin (abone no, fatura no, son ödeme tarihi, fatura tutarı ve hizmet bedeli gibi) kontrol edin.
5. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınız ile onaylayın veya yeni kartı seçin ve onay vererek işleminizi tamamlayın.
 
Turkcell faturalarını Barkod okutma yöntemi ile de ödeyebilirsiniz bunun için ise;
1. Ödeme yapmak istediğiniz kurumu seçin (mevcut durumda Türk Telekom seçilebilmektedir)
2. Faturanın üzerinde yer alan barkodu telefon ekranında açılan barkod okuyucuya okutun
3. Gelen detay ekranında fatura bilgilerinin (abone no, fatura no, son ödeme tarihi, fatura tutarı ve hizmet bedeli gibi) kontrol edin.
4. Ödeme yapılacak varsayılan kredi kartınız ile onaylayın veya yeni kartı seçin ve onay vererek işleminizi tamamlayın.

Kredi kartı başvurunuz olumlu sonuçlanır ve kartınız üretilirse kartınızın tarafınıza teslim edilmesini beklemeksizin anında kullanmaya başlayabilirsiniz. Bankamızda mevcut bir sözleşmeniz bulunuyor ise yeni üretilen kartınıza anında Maximum Mobil üzerinde görüntülenecektir. Kartınızın Mobil Temassız özelliğini aktif hale getirebilir tüm temassız okuyucusu bulunan işyerlerinde anında kullanabilirsiniz.
Biz kartınızı size en kısa zamanda teslim etmek için çalışıyorken siz de beklemeksizin bu şekilde Maximum ayrıcalıklarından faydalanmaya başlayabilirsiniz.​​

Kartınızın mobil temassız ödeme özelliğini aktif hale getirdiğinizde telefonunuza kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecektir ve aynı zamanda ilgili kartınızın üstünde (sağ üst köşede) yer alan mobil temassız ikonu pembeye dönecektir.


Mobil Temassız özellik tanımlama sonrası bildirim gönderimlerinde internet bağlantısı kaynaklı olarak aksaklık yaşanabilmektedir. Böyle bir durumda eğer şirket hattı kullanıyorsanız dış ağdan internete bağlanarak işlemi tekrar deneyebilir veya Bankamız Çağrı Merkezinden destek alabilirsiniz.



*Kartınızın Mobil temassız özelliğini aktif hale getirdiğinizde, kullanmak istediğiniz kartınızı Temassız işlemlerinizde kullanacağınız varsayılan kart olarak seçmeyi unutmayın.​​​

Mobil temassız ödeme özelliği, işletim sistemi Android olan, 4.4.2 ve üzeri versiyona sahip cep telefonlarında kullanılabilir. Aynı zamanda telefonunuzun NFC özelliğe sahip ve mobil ödemeyi otomatik destekliyor olması gerekmektedir.​​​ 
Uygulamaya giriş yaptıktan sonra "Kartlarım" menüsünden temassız özellik vermek istediğiniz kartı seçtikten sonra kartın sağ üstü köşesindeki temassız aktivasyon ikonu ya da aynı kartın kart ayarları alanındaki mobil temassız  işlemler alanından aktivasyonu sağlayabilirsiniz.
Denemelerinize rağmen aktivasyon sağlanmıyor ve bir hata mesajı ile karşılaşıyorsanız size yardımcı olabilmemiz içinlütfen Çağrı Merkezimiz aracılığıyla bize ulaşın.

İş Bankası  temassız özellikli POS’u bulunan tüm üye işyerlerinde MaxiPuanlarınızı kullanabilirsiniz.​​
Anasayfada alt kısımda yer alan "Kartlarım" ana menüsü altındaki “Uygulama Hareketlerim" butonu ile diğer banka kartlarıyla Maximum Mobil üzerinden gerçekleştirmiş olduğunuz işlemlere ulaşabilirsiniz.
Diğer banka kartları ile Maximum Mobil uygulaması dışında yapılmış olan işlemlere Uygulama içinden erişilememektedir.


Kartlarım" menüsünden  temassız özellik vermek istediğiniz kartın sağ üst köşesinde yer alan temassız ikonundan ya da ilgili kartın ""Kart Ayarları” alanından Mobil Temassız İşlemler butonuyla aktivasyonu sağladıktan sonra kartınızın temassız ikonu  pembeye dönecek, cihazınıza mobil temassız kartınızın yüklendiğine dair bir bildirim gelecek ve bu kart mobil temassız ödemeler için varsayılan kart olarak atanacaktır. Bundan böyle kart limitinizin müsait olduğu ölçüde  limit belirleyerek kartınızı mobil temassız işlemlerde kullanmaya başlayabilirsiniz.  Mobil temassız ödeme ile yapılan işlemler plastik kartlarla yapılan temassız işlemlerden bir farklılık göstermemektedir. Buna göre;
1. Alışverişinizi yapıp kasaya geldiğinizde, kasiyere temassız ödemek istediğinizi iletiniz
2. Tuş kilidini açmaya gerek olmaksızın, sadece telefonunuzun ekranını aydınlık konuma getirerek telefonunuzu POS cihazı ekranına yaklaştırınız
3. 750 TL altı işlemlerde şifresiz, 750 TL ve üstü işlemlerde POS cihazına telefonunuzu okuttuktan sonra kart şifrenizi de girmeniz gerekmektedir.
Mobil temassız aktivasyon adımlarında telefonunuzun internete bağlı olması gerekmektedir. Ancak ödeme esnasında telefonunuz internete bağlı olmasa da temassız alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca ödeme esnasında telefonunuzun NFC ayarlarının açık olduğundan emin olunuz.

Kartlarınız ile gerçekleştirdiğiniz mobil temassız işlemleri kredi kartı detaylarında “İşlemler” menüsü altında görebilirsiniz. Maximum Mobil uygulamasında kartınızın mobil temassız özelliği ile yaptığınız işlemler mobil temassız ikonu ile gösterilecektir.​​
QR ile Ödeme internet bağlantısı ve kamerası olan iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarının kullanılarak, anlaşmalı üye işyerlerinin POS üzerinden, gazete, dergi, billboard vb. ilanlarında, broşür ve afişlerinde yer alan ürünlere ait QR kod okutulmak suretiyle alışveriş yapılabilmesidir.​​
1. Fırsatlar sekmesi altından  Cinemaximum ana menüsüne giriş yapınız
2.Filmler veya Sinemalar sekmesine giriş yapınız
3. Gitmek istediğiniz filmi seçiniz
4. Bilet al butonuna tıklayınız
5.Tarih, seans, bilet sayısı ve koltuk seçiminizi yapınız
6.Ödemenin alınacağı kartınızı seçerek bilet alımınızı tamamlayınız
7. Aldığınız biletleri Kartlarım menüsünde uygulama hareketlerim alanından görüntüleyebilirsiniz.
 
Afiş okutarak bilet alımı için ise lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz:
 
1. Uygulamayı açın ve QR ile Öde menüsüne tıklayınız ya da Cinemaximum menüsünden afiş okutma işlemini seçiniz
2. Açılan kameraya sinema afişini okutunuz
3. Film bilgileri ekrana geldiğinde talep edilen bilgileri (tarih/seans/koltuk/kişi vs.) ekrana giriniz
4. Ödeme adımında ödemenin yapılacağı kartı seçiniz
6.  Ardından satın alma işlemini tamamlayabilirsiniz.
Biletleme işi tamamlandıktan sonra Cinemaximum sekmesi altında yer alan “Biletlerim” kısmında biletinize ait detayları görüntüleyebilir ve sinema salonuna girişte bilet olarak görevliye gösterebilirsiniz. Ayrıca sistemde kayıtlı eposta adresinize de biletlerinizin gönderimi sağlanmaktadır.

1.Uygulamaya giriş yaptıktan sonra (ya da ödeme aşamasında giriş yapabilirsiniz) ana sayfada alt kısımda yer alan “Ödemeler” menüsü içinden “QR ile Ödeme” butonunu tıklayınız
2.Açılan kameraya reklam afişinde/dergide/broşürde yer alan QR kodu okutunuz
3.Ürün bilgilerinin otomatik olarak ekrana gelmesinin ardından talep edilen bilgileri (adet/renk vs.) ekrana giriniz
4.Ödeme adımında ödemenin yapılacağı kartınızı seçiniz
5. Satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz
QR  kodla ödeme işlemi aynı zamanda “QR ile Ödeme” butonun hemen altında yer alan Türkiye İş Bankası A.Ş. Kültür Yayınları ve Paşabahçe Mağazaları web siteleri üzerinden de yapılabilmektedir.

Biletleme işi tamamlandıktan sonra Cinemaximum sekmesi altında yer alan “Biletlerim” kısmında biletinize ait detayları görüntüleyebilir ve sinema salonuna girişte bilet olarak görevliye gösterebilirsiniz. Ayrıca sistemde kayıtlı eposta adresinize de biletlerinizin gönderimi sağlanmaktadır.

​Maximum Mobil – Yemek Sepeti üzerinden sipariş verilebilmesi için öncelikle Yemeksepeti’nin kendi web sitesi/Uygulaması üzerinden üyelik işlemlerinizin tamamlanmış olması gerekmektedir. Maximum Mobil üzerinden Yemeksepeti üyelik bilgilerinden herhangi bir değişiklik yapılamamakta bu tür değişiklikler için Yemeksepeti ile temas kurulması gerekmektedir.
Maximum Mobil üzerinden Yemeksepeti siparişi için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1. Uygulamaya giriş yapınız
2. Ana sayfa/ Fırsatlar menüsünde yer alan “Yemek Sepeti” butonuna tıklayınız
3. Adresler ekranında daha önceden Yemeksepeti’nde kayıtlı adres bilgileriniz gelecektir, teslimatın yapılmasını talep ettiğiniz adresi seçiniz
4. Sipariş seçimi aşamasında size 3 tür seçenek sunulmaktadır:
a. Geçmiş siparişlerim ile daha önceden Yemeksepeti aracılığıyla verdiğiniz siparişler listelenir, bu alandan siparişinizi tekrar verebilirsiniz
b. Semtin favorileri alanından seçmiş olduğunuz adresin yer aldığı semtte en çok tercih edilen menüler arasından tercihte bulunabilirsiniz
c. Maximum Menü ile ise Bankamıza özel indirimli fiyatlarla sipariş verebilirsiniz
5. Sipariş tercihiniz ardından ödeme için kartınızı seçiniz (diğer banka kartlarınızı da kullanabilirsiniz)
6. Ödeme onay ile işleminiz tamamlanmıştır
 
Verdiğiniz siparişlerde olası tercih değişiklikleri, teslimat ile ilgili soru ve sorunlar için Yemeksepeti ile doğrudan temasta bulunmanız gerekmektedir.
Uygulamaya giriş yapmadan da kampanyaları görüntüleyebilir, detaylarını inceleyebilir ve katılım sağlayabilirsiniz. Katılım yaptığınız kampanyaları Kampanyalar sekmesi altındaki "Katıldıklarım" kısmından ancak giriş yaparak inceleyebilirsiniz.
​Evet. Bankamız müşterisi olsun olmasın herkes Maximum Mobil’den kredi kartı başvurusu yapabilir.
Halihazırda Bankamız müşterisi iseniz, Uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Kartlarım” menüsünden ya da “Ödemeler” menüsü “Anından Kart Oluştur” alanından kredi kartı başvurusu yapabilirsiniz.  Kart başvurunuzu yine Kartlarım / Ödemeler menüsü- Hızlı Kart İşlemleri alanlarında yer alan “ Kredi Kartı  Başvurum Ne Durumda?” kısmından takip edebilirsiniz.
Henüz Bankamız müşterisi değilseniz, öncelikle Uygulama aktivasyonu sağlanmalıdır. Aktivasyon esnasında aşağıdaki zorunlu bilgiler girildikten sonra parola oluşturulmalıdır.
*Ad/Soyad
*11 haneli TCKN
*Doğum tarihi
*e-posta adresi
Bilgi girişi ile aktivasyon sağlandıktan sonra yukarıdaki adımlar takip edilerek kredi kartı başvurusu yapılabilecek ve takibi sağlanabilecektir.
​Kartınızı kaybettiğiniz ya da kartınız çalındığında Maximum Mobil üzerinden kullanıma kapatabilir ve yeni bir kart talep edebilirsiniz.
Uygulamaya giriş yaptıktan sonra “Kartlarım” menüsü altından ilgili kartınızı seçip, sağ üst köşede yer alan “Kart Ayarları” alanından dilerseniz kartınızı geçici olarak kullanıma kapatabilir (30 gün süreyle) veya kayıp çalıntı bildirimi beraberinde yeni kart talebinde bulunabilirsiniz.
​Petrol Ofisi Öde- Geç fonksiyonu ile anlaşmalı Petrol Ofisi istasyonlarından yapılacak yakıt alımlarında aracınızdan inmeden ödeme yapılabilirsiniz. Aktivasyon için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
1- Uygulamaya giriş yapınız
2- Anasayfa “Fırsatlar” sekmesi altındaki Petrol Ofisi Öde-Geç butonuna tıklayınız
3- Öde -Geç başvurusu oluşturmak üzere plakanızı giriniz
4- Plaka girişinizi takip eden gün aktivasyonunuz tamamlanmış olacaktır
5- Uygulamayı istasyondayken  başlatabilirsiniz , bunun dışında kullanım mümkün değildir
6- Plaka değişikliği gerektiğinde de Uygulamada aynı alandan değişklik talebinizi iletebilirsiniz
7- Ödeme aşamasında Bankamız ve diğer bankalara ait kartlarınızı kullanabilirsiniz
8- Dolum işlemi seçmiş olduğunuz karttan 200 TL ön provizyon alındıktan sonra başlayacak, işlem tamamlandıktan sonra Kredi kartınıza yalnızca aldığınız yakıt tutarı yansıyacaktır. Ödemeyi diğer banka kartlarınızla yaptıysanız, Ödeme tutarının karta yansıması ertesi gün gerçekleşecektir.
​Ana sayfada “Ödemeler” sekmesinin altında yer alan Dijital Kod Market menüsünden dijital kod ödemelerinizi online, güvenli ve kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Bu alandan  League of Legends oyunu içerisinde geçerli olacak Riot Points satın alımı, Da Vinci Kids, Facebook, Spotify ve dijital servis platformlarında geçerli olacak süreli üyelik ve bakiye ödemeleri ile “App Store & iTunes” kodlarının satın alımı işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Kod alımını kendiniz için yapabileceğiniz gibi 3.kişilere hediye de edebilirsiniz. Hediye etme fonksiyonundan faydalanılabilmesi için 3.kişinin TC Kimlik Numarası ile cep telefonu bilgisini ilgili alana girmeniz gerekmektedir.
Satın alma işlemini takiben sistemde tanımlı cep telefonunuza kod bilgisi ulaşacaktır, hediye edilme durumunda ise 3.kişilerin cep telefonlarına kısa mesaj olarak gönderilecektir. Diğer taraftan “Kartlarım” menüsü altında yer alan “Uygulama Hareketlerim” menüsü içerisinden işleminizi seçerek ekranda yer alan “Tekrar Kod Gönder” ikonu ile önceden satın aldığınız dijital kodların aynı telefona/epostanıza yeniden gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
​Kullanıcılarımızın ödemelerini daha kolay ve konforlu gerçekleştirmelerine imkan vermek üzere geliştirilmiş hızlı ödeme fonksiyonudur. Tektuş yeteneği ile sıklıkla tekrar ettiğiniz ödeme işlemleri için Maximum Mobil uygulaması içerisinde bir kısayol oluşturarak sonraki ödemelerinizi sadece bu tuşa tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz. Mevcut durumda fatura , Petrol Ofisi Öde – Geç, Yemeksepeti, dijital kod market, karttan karta para transferi, Cinemaximum bilet ve kredi kartı borcu ödeme işlemleri ile sanal karta para aktarma için Tektuş özelliğini kullanabilirsiniz.
X Kapat