BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
İşinize Özel
Krediler
Kartlar
Dijital Bankacılık
POS / ÖKC
Dış Ticaret
Nakit Yönetimi
Mevduat ve Yatırım

İnternet Şubesi Bireysel


Genel Özellikler Nelerdir?

​İş Bankası İnternet Şubesi’nde 7 gün 24 saat geniş işlem seçeneklerinden yararlanabilir, ödemelerinizi takip edebilir, avantajlı fiyat ve oranlarla işlemlerinizi dilediğiniz yerde hızlı ve kolay gerçekleştirebilirsiniz.​

İlginizi çekecek başlıklar:

İnternet şubesi temasını zevkinize uygun değiştirebilir, arkadaş ve yakınlarınızın fotoğraflarını yükleyebilir, onlara kolayca para transferi yapabilirsiniz.
Hesabınızdaki tüm gelişmeleri Bildirim Alanı’ndan rahatlıkla takip edebilirsiniz.Borsa İşlem Platformu'nu kullanarak canlı borsa verilerini ücretsiz izleyebilirsiniz.
Dünya standartlarındaki güvenlik önlem​leriyle işlem yaparsınız.​

Bu kolaylık ve avantajlardan hemen faydalanmak için www.isbank.com.tr​'de İnternet Şubesi-Bireysel butonuna tıklayın, internet şubesine giriş için sunduğumuz alternatiflerden tercihinizi yapın!

 

Bireysel İnternet Şubesine Nasıl Giriş Yapılır?

​İnternet Şubesine giriş çok kolay! Cep telefon numaranız sistemimizde tanımlı ise, Müşteri Numarası veya TC Kimlik Numarası ve Müşteri Şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.​​​​

 
Yardımcı Bilgiler

Müşteri numaranızı bilmiyor veya hatırlamıyorsanız, Bankamatik Kartı'nız üzerinde ve kredi kartı ekstrelerinizde görebilir, ayrıca Telefon Şubesi'ni arayarak ulaşacağınız müşteri temsilcisinden de öğrenebilirsiniz.

Eğer İş Bankası müşterisi değilseniz, hemen müşterimiz olmak için Müşteri Ol butonuna tıklayabilir veya çalışmak istediğiniz İş Bankası Şubesi’ne kimliğiniz ile şahsen başvurabilirsiniz. Başvurunuz sonucunda tüm Dijital Bankacılık işlemlerinde kullanabileceğiniz müşteri numaranız belirlenecektir.

​Bankamatik Kartı'nız ya da kredi kartınız üzerinde yazılı olan 16 haneli kart numaranızı kullanarak İnternet Şubesi'ne giriş yapabilirsiniz. 

Henüz bir Bankamatik Kartı'nız yoksa kart başvurunuzu bireysel İnternet Şube'sinden, Bankamatiklerden kartsız olarak, Telefon Şubesi'nden ya da size en yakın Şube'den yapabilirsiniz. 

Maximum Kart ya da Maximiles Kart'ınız yoksa kart başvurunuzu www.isbank.com.tr'den, tüm Dijital Bankacılık temas noktalarımızdan ya da size en yakın İş Bankası Şube'sinden yapabilirsiniz.

​Müşteri Şifreniz yoksa veya unuttuysanız, şifrenizi,​

​Anında Şifre uygulaması ile,
Bankamatiklerden,
Telefon Şubesi’nden veya
İş Bankası Şube'lerinden Geçici Müşteri Şifresi* alarak

belirleyebilirsiniz. En yakın Şube ve Bankamatiklerimiz için tıklayınız.

*Geçici Müşteri Şifrenizi aldıktan sonraki 5 gün içinde İnternet Şubesi’ne giriş yapmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi’ne ilk girişinizde sizden kalıcı Müşteri Şifrenizi belirlemeniz istenecektir. 5 gün içinde İnternet Şubesi’ne giriş yapmazsanız, Geçici Müşteri Şifresi geçerliliğini kaybedecektir.


​Tek kullanımlık Şifre, Cep Anahtar aracılığı ile üretilen 8 haneli bir şifredir.

Cep Anahtar, mobil bankacılık uygulamamız olan İşCep'in içerisinde yer almaktadır. İşCep telefonunuzda yüklü değil ise telefonunuzun tarayıcısına www.isbank.com.tr/indir yazarak yükleyebilirsiniz. Yükleme işleminden sonra Cep Anahtar'ı kullanabilmeniz için aktivasyon işlemi yapmanız gerekmektedir.


Bireysel müşterimizseniz telefon bilgilerinizi Şubelerimizden, Bankamıza ait çipli kartlarınızı (örneğin kredi kartı) kullanarak, Bankamatiklerimizde bulunan "Daha Fazlası | Bilgi Güncelleme | Ev/İş/Cep Telefonu ve Faks Numarası" menülerinden güncelleyebilirsiz.

İnternet Şubesine giriş işlemleri sırasında İleri Güvenlik Aracı (Cep Anahtar) kullanıyorsanız İnternet Şubesinde bulunan "Ayarlar | Bilgi Güncelleme | İletişim Bilgilerim" menüleri üzerinden telefon bilginizi güncelleyebilirsiniz.

Ticari hesap sahibi müşterilerimiz cep telefonlarını Ticari İnternet Şubesinde(*) bulunan “Bilgi Sorma-Güncelleme | Kullanıcı Bilgileri | Cep Telefonu” menüsünden veya Şubelerimiz aracılığıyla güncelleyebilirler. 

(*)Ticari İnternet Şubesinde güncelleme 1. yetkili tarafından yapılabilir.


Bireysel müşterimizseniz adres ve e-posta bilgilerinizi Şubelerimiz yanısıra;

 İnternet Şubemizde “Ayarlar | Bilgi Güncelleme” menüsünü kullanarak,
0 850 724 0 724 numaralı telefonumuzdan müşteri temsilcilerimiz vasıtasıyla
güncelleyebilirsiniz.

Ticari müşterilerimiz adres bilgilerini Şubelerimiz aracılığıyla, e-posta bilgilerini ise Şubelerimiz ve İnternet Şubemizden güncelleyebilirler.

X

Sitemizde, siteyi kullanımınızı analiz etmek, içerik ve reklamları kişiselleştirmek, gösterilen reklam sayısını sınırlandırmak, reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek, ziyaret tercihlerinizi hatırlamak, site kullanım istatistiklerini raporlamak için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez (Cookie) Politikası’nı incelemenizi rica ederiz.

Çerezleri Kabul Et
X Kapat