BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım

Bizim Yaptıklarımız

​Dijital Bankacılık kanallarımızdan yapacağınız işlemlere göre işlem kısıtınızı kendiniz belirleyebilirsiniz.

• “Sınırsız” tercihini İşCep, Bankamatik ve Şubelerimizden;
• “Standart”, “Sınırlı” ve “Çok Sınırlı” tercihinizi ise İşCep, İnternet Şubemizden, Bankamatiklerimizden, Telefon Şubemizden ve Şubelerimizden yapabilirsiniz.

​Zamanın Dizginlerini Size Sunuyoruz

Dilerseniz İnternet Şubemize giriş yapabileceğiniz gün ve saatleri belirlemenizi sağlıyor ve belirlediğiniz zamanlar dışında giriş yapılmasını engelliyoruz. Özellikle sadece ofis ya da okul gibi alanlarda İnternet bağlantısı olan kullanıcılarımıza, ofis dışında oldukları süre zarfında otomatik olarak bir koruma kalkanı sunuyoruz. 

Zamanı dizginlemek istiyorsanız, bu ayarı İnternet Şubemizde “Ayarlar” → “Güvenlik Ayarları” → “Erişim Güvenliği” adımlarını izleyerek yapabilirsiniz.

Bilgisayarınızı Tanıyoruz
Eğer sabit IP ile çıkış yapıyorsanız, tanımladığınız bir IP adresi veya IP aralığı dışındaki IP’lerden gelen giriş taleplerini reddediyoruz. Bu ayarı İnternet Şubemizde “Ayarlar” → “Güvenlik Ayarları” → “Erişim Güvenliği” adımlarını izleyerek yapabilirsiniz.


​Sizi Bilgilendiriyoruz

Müşterilerimizin aktivitelerinin, başarısız kimlik doğrulama teşebbüslerinin kaydını tutuyor; İnternet Şubemize girerken hatalı bilgi girişi yapılması durumunda İnternet Şubemizin karşılama sayfasında uyarı mesajı gösteriyoruz ve hangi bilgilerin hatalı girildiği, hatalı girişlerin ne zaman yapıldığı ile ilgili detaylı bilgi veriyoruz.

 
İnternet Şubemize en son giriş yaptığınız tarih ve saat bilgisini göstererek sizin dışınızda bir kullanım olup olmadığını tespit edebilmenizi sağlıyoruz.

 
Eğer girişleriniz esnasında Müşteri Şifreniz arka arkaya 5 kez hatalı girilirse veya Ticari Şifreniz arka arkaya 3 kez hatalı girilirse, şifreniz otomatik olarak bloke edilmektedir. Telefon Şubemizden veya Anında Şifre uygulaması ile yeni bir Müşteri Şifresi veya Ticari Şifre belirleyebilirsiniz.

 
Karşılama Mesajı ile Kendimizi Tanıtıyoruz
Her türlü sahte site tehdidine karşı tarafınızdan belirlenebilen bir karşılama mesajı ile Bankamız İnternet Şube'mizde olduğunuzu doğruluyoruz.

 
Karşılama mesajı belirlemediyseniz, İnternet Şubemize giriş yaparken sizden bir karşılama mesajı belirlemeniz istenecektir.Karşılama mesajınızı da tıpkı şifreniz ve diğer güvenlik bilgileriniz gibi gizli tutmanız gerekmektedir.  

 
Karşılama mesajınızı dilediğiniz zaman İnternet Şubemizden “Ayarlar” → “Güvenlik Ayarları” → “Karşılama Mesajı” adımlarını izleyerek değiştirebilirsiniz.

 
İnternet Şubemizde “https” protokolü kullanıyoruz. İnternet şubemiz açıldığında  tarayıcı programınızda bir asma kilit ikonu belirir. Bu ikona çift tıkladığınızda açılan sertifika penceresinde "verilen" alanında Bankamızın internet adresi olan "www.isbank.com.tr" görülmelidir.
 

Karşılama Mesajı Nedir?

Bireysel internet şubemizde ekranda görüntülenen, müşterilerimizce belirlenen mesajdır. Müşterilerimizin Bankamız sisteminde olduklarını teyit etmek üzere tasarlanmıştır.

Karşılama Mesajı Nasıl belirlenir?

İnternet Şubemize ilk defa giriş yapan bireysel müşterilerimiz, karşılama mesajı belirlemek üzere karşılama mesajı belirleme sayfasına yönlendirilir. Karşılama mesajınızı İnternet Şubemizde Ayarlar menüsünden değiştirebilirsiniz.

İnternet Sitesine girişte Karşılama mesajını göremiyorum /yanlış görüyorum, ne yapmalıyım?

Bireysel İnternet Şubesinde karşılama mesajı belirlenmiş olmasına rağmen mesaj yanlış görüntüleniyor veya görüntülenmiyorsa, İş Bankası İnternet Şubesi’nden farklı bir sitede olabilirsiniz, bilgi girişine devam etmeden 0 850 724 0724 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.


Şifre Girişlerinizde Sanal Klavye Kullanıyoruz
İnternet Şubemize girerken ya da İnternet Şubemizin içerisinde şifre sorduğumuz her alanda bir sanal klavye bulunduruyoruz. Böylece en önemli kişisel bilginiz olan şifrenizi, key-logger gibi kötü niyetli programlardan korumanızı sağlıyoruz.


 

​​Hesabınızdan Para Çıkışı Gerektiren İşlemlerde Limitleri Belirlemenizi Sağlıyoruz

Havale, EFT, bağış, TL yükleme ve şans oyunları gibi işlemler için işlem başına limit veya günlük toplam limit belirleme imkanı sunuyoruz. Bankamız limitlerini aşmamak koşuluyla limitlerinizi ihtiyacınız doğrultusunda arttırabilir ya da bu işlemleri kullanmayacağınız zaman limitlerinizi minimum seviyeye düşürebilirsiniz.

Maximum Mobil üzerinde Kartlarım/Kart Seçimi/Kart Ayarlarım/İşlem İzinleri adımlarını izleyerek kartlarınızın alışveriş yetkilerini güncelleyebilirsiniz.

İşCep üzerinde Kartlarım/Kart Ayarlarım/Kullanım Tercihleri/Kart Seçimi adımlarını izleyerek kartlarınızın alışveriş yetkilerini güncelleyebilirsiniz.

İnternet Şube üzerinde Kartlarım/Kart Ayarlarım/Kullanım Tercihleri/Kart Seçimi adımlarını izleyerek kartlarınızın alışveriş yetkilerini güncelleyebilirsiniz.

Şubelerimiz aracılığı ile kartlarınızın alışveriş yetkisini güncelleyebilirsiniz.

Kartınızın fiziken kullanıldığı durumlar için Şubelerimiz veya 0850 724 0 724 numaralı Telefon Bankacılığı aracılığı ile kartınızı şifresiz işlemlere kapatabilirsiniz.

X Kapat