BİREYSEL
BANKACILIK
TİCARİ
BANKACILIK
BANKAMIZI
TANIYIN
BİREYSEL BANKACILIK
Krediler
Kartlar
Mevduat ve Yatırım
Dijital Bankacılık
Sigorta ve Emeklilik
Ödemeler ve Para Transferi
Ayrıcalıklı Hizmetler
Özel Bankacılık
Ticari Krediler
Ticari Kartlar
Dış Ticaret
POS / ÖKC
KOBİ Bankacılığı
Tarım Bankacılığı
İşinize Özel
Dijital Bankacılık
Mevduat ve Yatırım
İşCep

Dijital bankacılık işlem yetkinizi, İşCep uygulamamıza giriş yaptıktan sonra “Başvurular>İşlem Kısıtlamaları” menüsünden değiştirebilirsiniz. İşCep uygulamasını uygulama mağazasından (App Store / Google Play) yükleyebilirsiniz.

​Sorunlarınızı, görüş ve önerileriniziisbank.​com.tr​​’deki "Bize Ulaşın" linkinden e-posta ile veya 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla iletebilirsiniz.


İşCep ile ilgili yaşadığınız sorunlarda, cep telefonunuzun marka ve modeli ile sürüm bilgisini, aldığınız bir hata varsa hata mesajını/kodunu ve hatayı gördüğünüz aşamayı, hatayı aldığınız tarih ve saat ile birlikte bize iletmeniz sorununuzun çözümünü hızlandıracaktır.
Evet. İşCep’i İnternet Şubemizden kullanıma açtıktan sonra uygulamanın yüklü olduğu başka cep telefonlarından kendi müşteri numaranızı ve şifrenizi girerek kullanabilirsiniz.
​İşCep içerisinden Bankacılık İşlemleri seçeneğine müşteri numaranız ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra ana menüden Para Çekme’yi seçerek yanınızda kartınız olmadan da para çekebilirsiniz. Para çekmek istediğiniz hesabı seçip tutar bilgisini girdikten sonra Bankamatik ekranında beliren QR kodu cep telefonunuzda açılan okuyucuya okutmanız yeterli olacaktır.
​İşCep uygulamamızdan IBAN numarasına para aktarma işlemi yapmak isterken karşılaştığınız durum Andorid işletim sistemli akıllı telefonlarda yer alan klavye ayarlarından kaynaklanmaktadır. IBAN numarasını gireceğiniz alana geldiğinizde açılan klavyeden klavye ayarları ile ilgili menüye ulaşıp, bu menü içerisinden “Öngörücü Yazı” seçeneğini “Kapalı” konumuna getirdikten sonra IBAN numarası alanına harf girişi de yapabilirsiniz.
​Android işletim sistemli cihazlarda, İşCep'in yüklenmesi için aşağıdaki izinler istenmektedir. Bu izinler,
 
• Kamera ve video izni: QR Kod okutmak için kameranın açılması,
 
• SMS erişim: Gelen Mobil Onay Kodu mesajlarını mesajın geldiği an okuyup otomatik olarak uygulamaya kopyalayabilmesi,
 
• Kişisel bilgilere erişme: Kontak kişi bilgileri içeren bir QR Kod okutulduğunda kişinin bilgilerini telefonun rehberine ekleyebilmesi,
 
• Telefon arama yetkisi: Cep telefonu bilgisi içeren bir QR Kod okutulduğunda ise hiçbir ekstra işlem yapmaksızın ilgili numarayı arayabilmesi, 
 
• İnternet: İnternet bağlantısı kullanmaya izin verilmesi,
 
• Konum: En yakın iş bankası için kullanıcının konum bilgisinin alınabilmesi, 


için gerekmektedir.​
Bireysel müşterimiz iseniz hesabınızın bulunduğu Şubemize şahsen başvurarak, İnternet Şubemizden veya Bankamatiklerimizden cep telefonu numaranızı tanımlatabilir veya güncelleyebilirsiniz.


Ticari müşterimiz iseniz Ticari İnternet Şubemizde “Bilgi Sorma Güncelleme/Kullanıcı Bilgileri/Cep Telefonu” menüsünden veya Şubelerimizden cep telefonu numaranızı tanımlayabilir ya da güncelleyebilirsiniz.
​Hayır, uygulama kapanmaz. Telefon görüşmenizi ya da mesajlaşmanızı bitirdikten sonra kaldığınız yerden işleme devam edebilirsiniz. İşCep’e giriş yaptıktan sonra 10 dakika boyunca hiçbir işlem yapmazsanız, oturumunuz sonlandırılacak ve tekrar giriş yapmanız gerekecektir.
​Bu durumda GPRS ya da WAP ayarlarınızı kontrol ediniz. Bu ayarlar için operatörünüzden veya yetkili satıcınızdan yardım alabilirsiniz.
Cep telefonu ve SIM kart üzerinde herhangi bir bilgi tutulmamaktadır. Cep telefonunuz herhangi bir kişinin eline geçse dahi herhangi bir bilgiye ulaşılamayacak ve işlem yapılamayacaktır.
 
İşCep uygulamasını IOS işletim sistemli telefonlarda Apple Store' dan, Android işletim sistemli telefonlarda Play Store' dan, Windows işletim sistemli telefonlarda Mağaza menülerinden cep telefonunuza indirebilirsiniz.

Mobil Onay Kodu’nun ulaşmaması İşCep uygulaması ile bağlantılı bir sorun olmayıp genellikle GSM operatöründen kaynaklanmaktadır. Mobil Onay Kodu’nun gelmemesi durumunda 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak müşteri temsilcimiz ile görüşebilir ve konu hakkında destek alabilirsiniz.


Diğer taraftan, SIM kartın değiştirilmesi ya da cep telefonu numarasının farklı bir GSM operatörüne taşınması halinde bir süre Mobil Onay Kodu gönderilmesi bloke edilmektedir.


Mobil Onay Kodu blokesinin kaldırılması için; 


• Telefon Şubesinde (0 850 724 0 724) müşteri numaranız ve şifreniz ile 
• Telefon Şubesinde kredi kartı numarası ve şifresi ile, 
• Bankamatiklerimizde " Daha Fazlası > Dijital Bankacılık > Mobil Onay Kodu Blokesi Kaldırma " menüleri üzerinden işlem yapabilirsiniz.​​​
Herhangi bir ileri güvenlik aracı kullanmıyorsanız, müşteri numaranızı ve şifrenizi girdikten sonra Bankamız sisteminde kayıtlı olan cep telefonunuza gelecek olan Mobil Onay Kodu ile İşCep uygulamamızı kullanabilirsiniz.
Mobil Onay Kodu’nun ulaşmaması İşCep uygulaması ile bağlantılı bir sorun olmayıp genellikle GSM operatöründen kaynaklanmaktadır. Mobil Onay Kodu’nun gelmemesi durumunda 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak müşteri temsilcimiz ile görüşebilir ve konu hakkında destek alabilirsiniz.
 
Diğer taraftan, SIM kartın değiştirilmesi ya da cep telefonu numarasının farklı bir GSM operatörüne taşınması halinde Mobil Onay Kodu gönderilmesi bloke edilmektedir.
 
Mobil Onay Kodu blokesinin kaldırılması için Bireysel müşterilerimiz;
• Telefon Şubesinde (0 850 724 0 724) müşteri numarası ve müşteri şifresiyle veya kredi kartı numarası ve kart şifresi ile,
• Bankamatiklerimizden ve
•Şubelerimizden işlem yapabilir.
 
Ticari müşterilerimiz ise;
•Bankamatiklerimizden ve
•Şubelerimizden işlem yapabilir.



​Bulunduğunuz bölgede internet erişiminin olduğundan emin olarak lütfen bir süre bekleyip tekrar deneyiniz.
Yukarıda belirtilenler ve bunların dışındaki hataları tekrar görmeniz durumunda:
• cep telefonu modelinizi,
• operatörünüzü ve hattınızı (faturalı/ön ödemeli)
• hata mesajını/kodunu ve hatayı hangi aşamada aldığınızı
• müşteri numaranızı
isbank.com.tr’dekiBize Ulaşın​ sayfasından e-posta ile veya 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden müşteri temsilcilerimiz aracılığıyla iletebilirsiniz.

Telefon Şubesi
0 850 724 0 724’ü aradığınızda kullandığınız operatörün(sabit, cep) belirlediği tarifeye göre ücretlendirilirsiniz. .

Yurt dışından ise +90 850 724 0 724 aramalarında milletlerarası konuşma ücreti ödenecektir.
0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizde kendinizi sisteme tanıtma işlemini 4 şekilde yapabilirsiniz: 

• Müşteri numaranızı ve Müşteri Şifrenizi veya Ticari Şifrenizi tuşlayarak,
• 16 haneli Bankamatik kartı numaranızı ve kart şifrenizi tuşlayarak,
• 16 haneli kredi kartı numaranızı ve kart şifrenizi tuşlayarak,
• 11 haneli hesap numarası ve hesaba ait Bankamatik kartı şifrenizi tuşlayarak.
 
Kullanacağınız telefonun mutlaka tonlu arama yapabilen bir dijital telefon olması gerekmektedir. Eski tip çevirmeli telefonlarda olduğu gibi darbeli arama tipindeki telefonlarla işlem yapılması mümkün değildir.
Çağrı Merkezimiz, müşteri iletişim merkezleri için AB tarafından uluslararası standart olarak kabul edilen “EN 15838 : 2009 - Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Temini İçin Gereklilikler Standardı Belgesi’ni almış olup bu standarda uygun hizmet vermektedir.
Bankamatik
​İşCep’le kartınız yanınızda olmasa da Bankamatiklerimizden kolayca para çekip yatırabilirsiniz.

Karekod'la İşlem 


İşCep açılış ekranında yer alan “Karekod İşlemleri”ni ya da  İşCep’e giriş yapıp, “Bankamatik Para Çek/Yatır” menüsünden yapmak istediğiniz işlemi seçebilirsiniz. KareKod ile seçeneğini seçtikten sonra kullanmak istediğiniz hesabınızı seçip işleminiz para çekme ise tutarı da girdikten sonra Bankamatik ana ekranında yer alan KareKodu İşCep’e okutarak işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Bluetooth ile İşlem

 
İşCep’e giriş yapıp, “Bankamatik Para Çek/Yatır” menüsünden yapmak istediğiniz işlemi seçebilirsiniz. Bluetooth ile seçeneğini seçtikten sonra kullanmak istediğiniz hesabınızı seçip işleminiz para çekme ise tutarı da girdikten sonra Bankamatiklerimizde bulunan bluetooth etiketine telefonunuzu yaklaştırıp işleminizi tamamlayabilirsiniz.

* Karekod ile paraçekme/yatırma iOS 11 ve üzeri sürümler, Android işletim sistemi sürümü 5 ve üzeri olan cihazlar için geçerlidir. Karekod ile Para Çekmek veya Yatırmak için İşCep’e konum izni vermeniz ve işlem sırasında telefonunuzun konum servislerinin açık olması gerekmektedir.​​

Bankamatikten kartsız para çekme işlemlerinde ( İşCep Karekod ve/veya Bluetooth) azami limit 3.000 TL’dir. 

Kartsız olarak limit üzeri para çekilememektedir.​



Segment ayrımı olmadan tüm müşterilerimiz 5.000 TL ye kadar ücretsiz, 5.000 – 10.000 TL arasında da ücretli nakit çekim işlemi yapabiliyor. Ücret bilgisine buradan​​ ulaşabilirsiniz.

Bankamatiklerimizden USD, EUR ve GBP döviz cinslerinde para çekebilirsiniz. Günlük, yabancı para çekme kart limiti, 800 USD, 800 EUR ve 800 USD eşiti GBP’dir. Bu limit TL nakit çekme limitinden bağımsızdır.​
Bankamatiklerimizde arbitraj yapma imkanı bulunmamaktadır. Bu nedenle, para çekme işleminizi, çekeceğiniz döviz cinsinden hesabınızı veya TL hesabınızı kullanarak gerçekleştirebilirsiniz. ​
Bankamatiklerimizden İşCep’le ya da TCKN/YKN ile kartsız olarak para yatırabilirsiniz.

Karekod'la İşlem


İşCep açılış ekranında yer alan “Karekod İşlemleri”ni ya da  İşCep’e giriş yapıp, “Bankamatik Para Çek/Yatır” menüsünden “Para Yatır” işlemini seçiniz. KareKod ile seçeneğini seçtikten sonra para yatırmak istediğiniz hesabınızı seçip Bankamatik ana ekranında yer alan KareKodu İşCep’e okutarak işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Bluetooth ile İşlem


İşCep’e giriş yapıp, “Bankamatik Para Çek/Yatır” menüsünden “Para Yatır” işlemini seçiniz. Bluetooth ile seçeneğini seçtikten sonra para yatırmak istediğiniz hesabınızı seçip Bankamatiklerimizde bulunan bluetooth etiketine telefonunuzu yaklaştırıp işleminizi tamamlayabilirsiniz.

* Karekod ile yatırma iOS 11 ve üzeri sürümler, Android işletim sistemi sürümü 5 ve üzeri olan cihazlar için geçerlidir. Karekod ile Para Yatırmak için İşCep’e konum izni vermeniz ve işlem sırasında telefonunuzun konum servislerinin açık olması gerekmektedir. 

TCKN/YKN ile işlem: 


Kartsız İşlem ana menüsünden Para Yatır  Başka Bir Hesaba seçtikten sonra sizden istenen bilgileri girerek dilediğiniz hesaba kolayca para yatırabilirsiniz.​
Kartınızla giriş yaptıktan sonra Ana Menü -> Para Çek -> Hesap Değiştir seçeneğinden müşteri numaranız altında tanımlı diğer Türk Lirası ve döviz hesaplarınıza ulaşıp para çekebilirsiniz. ​​
Kredi kartınızla bağlı olduğu hesaptan işlem yapabileceğiniz gibi Ana Menü -> Kartlarım seçeneğinden kredi kartınızla ilgili dönem içi hareketler, hesap özeti, taksitli nakit avans, nakit avans kullanımı gibi işlemleri de gerçekleştirebilirsiniz. ​

​Bankamatiklerimizden yatırdığınız tutar hesabınıza/kartınıza hemen aktarılır.​​

​Tüm Bankamatiklerimizden Türk Lirası olarak para yatırabilirsiniz.​​

İşlemi Bankamıza ait olmayan bir kart ile gerçekleştirdiyseniz, kart kuruluşlarının harcama itirazı kuralları ve yerel yasa/mevzuat gereği itirazınızı, kartınızı aldığınız bankaya iletmeniz ve sürecin devamını kartınızın bankası üzerinden takip etmeniz gerekmektedir. İşlemi Bankamız kartı ile gerçekleştirdiyseniz Bankamatikte kalan paranızın iadesi ile ilgili 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradığınızda sistemimize öncelikli olarak bağlanır ve iade talebinizi hemen iletebilirsiniz. ​

Cebe Havale işlemi sırasında alıcının cep telefonuna havale ile ilgili bir SMS gönderilir ve bu SMS'te bir referans numarası yer alır. Alıcı, TC Kimlik numarası ve cep telefonuna gönderilen referans numarasını Bankamatik'te yer alan ilgili ekrana girerek havale tutarını Bankamatiklerimizden kartsız olarak çekebilir.​
Alıcı gönderilen cebe havaleyi cep telefonuna gönderilen referans numarasıyla çekeceğinden alıcının cep telefonunun havale işlemi gerçekleştirilirken kullanıma açık olması, cep telefonunun mesaj kutusunda mesaj alabilecek boşluğun bulunması ve cep telefonu hattının bağlantı problemi olmaması gerekmektedir. ​
Elektrik kesintisi gibi durumlarda sistem kartınızı alıkoymaktadır. Bu durumda en yakın şubemize müracaat ederek ya da 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradıktan sonra “1” tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcisinden kartınızın durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
En yakın şubemize müracaat ederek ya da 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradıktan sonra “1” tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcisinden kartınızın durumu hakkında bilgi alabilirsiniz​

​Bankamatikte “Diğer İşlemler ->Tercihler ve Ayarlar -> Makbuz Tercihi” menüsünden makbuz tercihinizi ”Hiç Bir Zaman Verme” veya “Her İşlemimde Sor” olarak belirleyebilirsiniz.​

​Şifrenizi girdikten sonra görüntülediğiniz ekranda “Bakiyemi Göster/Gizle" seçeneğinden hesabınızın bakiyesi ile kredi kartınızın limit ve harcama tutarının kapalı gösterilmesini sağlayabilirsiniz.​

​Çipli Bankamatik ve/veya kredi kartınızı kullanarak ev,iş,cep telefonu, fax numarası ve e-posta adresini güncelleyebilirsiniz.​

Ticari İnternet Şubesi
Ticari internet şubemiz aracılığıyla yapılan ileri tarihli çoklu havale ve çoklu EFT işlemleri sistem tarafından saat 10:30’da gerçekleştirilir. İleri tarihli çoklu para aktarma talimatlarınız için hesaplarınızı 10:30’a kadar müsait hale getirmeniz gerekir.
Panelleri tamamen kaldıramazsınız ancak panel başlığında solda bulunan ok ikonuna tıklayarak paneli küçültebilirsiniz.
Hesaplar panelinin başlığında bulunan "düzenle" butonuna basınız. Açılan pencereden en fazla 5 tane olmak üzere görmek istediğiniz hesapları seçebilirsiniz.
Evet. Panellerin yerini aşağıya ve yukarıya doğru sürükleyip bırakarak değiştirebilirsiniz.
Sık kullanılan işlemleriniz, ana menünün altındaki "Sık kullanılanlar" penceresinde otomatik olarak listelenir. Dilerseniz burada yer alan işlemleri seçip işaretleyerek her zaman burada görüntülenmesini sağlayabilirsiniz. İşaretini kaldırdığınız takdirde sistem otomatik olarak sık kullanılanları göstermeye devam eder.
Gelen Kutusu ile Bankamızın Dijital Bankacılık işlemleri ile ilgili size gönderdiği mesajları ve diğer kullanıcıların size gönderdiği mesajları görüntüleyebilirsiniz. Buraya gelen mesajlar e-posta adresine gönderilemez veya başka bir adresten görüntülenemez. Ayrıca metin içerikleri değiştirilemez ve mesajlar başkalarına iletilemez.
Panellerdeki bilgileri görüntülemek için panel başlığında sol tarafta bulunan ok ikonuna tıklayarak paneli açabilirsiniz. Ayrıca aynı ok ile paneli kapayabilirsiniz.
Hesaplarım ana sayfasından ilgili hesap türünün panelindeki "Tüm Hesaplarım" butonuna basarak veya sol menüden Hesaplarım>Hesap Özetlerim' e tıklayarak hesap listelerinizi açabilirsiniz. Bu ekrandaki sekmelerde gezerek farklı hesap türlerinin listesini görebilirsiniz. 20’den fazla hesabınızın olması durumunda ileri-geri ikonlarını kullanarak diğer hesaplarınızı da görüntüleyebilirsiniz.
Hesap listesinde hesap numarasının yanındaki "IBAN" butonuna tıklayarak görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca buradan IBAN'ı kopyalayıp metin olarak yapıştırabilirsiniz.
Hesaplarım>Hesap Özetlerim seçilince açılan hesap listesinden ilgili hesabı seçiniz. Açılan ekranda "Hesap Detayları" bölmesinden rumuzu değiştirebilirsiniz. Rumuz yalnızca tam yetkili tarafından değiştirilebilir.
Hesaplarım>Hesap Özetlerim seçilince açılan ekrandan "Yatırım" sekmesinden ilgili yatırım hesabına tıklayınız. Açılan ekranda "Portföy" sekmesinde bu bilgilere ulaşabilirsiniz. İlgili panellere basarak kıymetlerin detaylarını görüntüleyebilirsiniz.
Evet. Hesap özetinin listelendiği ekranda "zarf" ikonuna tıklayarak, sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize veya başka e-posta adreslerine hesap özetlerinizi alabilirsiniz. Hesap özetinizi düzenli olarak almak isterseniz Bilgi Sorma-Güncelleme menüsünden "Bilgilendirme Tercihlerim" işlemini kullanabilirsiniz.
Evet. Hesap özetinin listelendiği ekranda ilgili ikona tıklayarak Excel formatında kaydedebilirsiniz.
Hesap hareketlerinin listelendiği ekranda "Ara" sekmesine tıklayınız. Buradaki tarih aralığı alanına istediğiniz tarihleri giriniz. İşlem tipi olarak aynı anda "Fatura" ve "Çek" seçebilirsiniz. "Listele" butonuna bastığınızda istediğiniz hareketleri görüntüleyeceksiniz.
Filtrelemede birden çok kriter seçildiğinde isimler, yazdığı alana sığmıyorsa "+" işareti ile kaç adet kriter gösterilemiyorsa sayısı görüntülenir. İşlem tipi filtresine tıkladığınızda seçtiğiniz kriterlerin hepsini görüntüleyebilirsiniz.
Hesaplar/Dekontlar menüsünden ve Hesaplar/Hesap Özetleri menüsünden hesap hareketinin satırında bulunan "Dekont" butonuna basarak dekontları görüntüleyebilirsiniz.
Hayır. Aynı ekranda bulunan "Hesap" kutusundan dilediğiniz hesabı seçip aynı ekrandan hesap hareketlerini görüntüleyebilirsiniz.
İleri tarihli EFT kayıtlarında alıcı IBAN bilgisinin bulunması zorunludur ve içinde bulunulan günden en fazla 1 yıl sonrası işlem tarihi olarak seçilebilir. İşlem tarihi tatil gününe denk geliyor ise (haftasonu, resmi tatil gibi) ilgili kaydın işlem tarihi otomatik güncellenerek bir sonraki iş gününe atılır.
Excel/ Havale-EFT, Excel/ Havale, Excel/ EFT, SAP ve Text.
Tanımlı alıcı ekle" butonuna tıklanması ile birlikte tanımlı alıcılarınızı listelendiği bir sayfa açılır. Tanımlı alıcılarınızı listeye bu sayfa aracılığıyla ekleyebilirsiniz.
Hesap tanımlama menüsünden ya da şubeniz aracılığıyla alıcı hesabı ekleyebilirsiniz.
Alıcı listeniz bulunmadığı durumda bu butona tıkladığınıza sayfa boş gelecektir. Alıcı Listeleri menüsü aracılığıyla alıcı listesi oluşturabilirsiniz.
Çoklu para aktarma işlemlerinizin durumlarını "Liste Durumu " menüsü aracılığıyla görebilirsiniz.
Alıcı listesi oluşturabilmeniz için tanımlı alıcı hesabınız olması gerekmektedir. Hesap tanımlama menüsünden ya da şubeniz aracılığıyla alıcı hesabı ekleyebilirsiniz.
Alıcı Listeleri>Liste Yönetimi menüsü aracılığıyla listenize yeni kayıt ekleyebilir veya kayıt çıkarabilirsiniz.
Alıcı Listeleri>Liste Yönetimi menüsü aracılığıyla oluşturduğunuz listeleri silebilirsiniz.
Alıcı listesini sildiğinizde sadece oluşturduğunuz alıcı listesi silinir. Tanımlı alıcı hesaplarınız silinmez. Tanımlı alıcı hesaplarınızı Para Aktarma/Alıcı Tanımlama/Havale Alıcısı Silme ve EFT Alıcısı Silme menülerinden  silebilirsiniz.
Onaya gönderdiğiniz işlemler için onaylayacak olan tüm kullanıcılara “Hatırlat” butonu aracılığıyla hatırlatma yapabilirsiniz.
Bu balon yardımı ile gerçekleştirmek istediğiniz işlemleri onaylarsınız.
Bu sayfa yardımı ile diğer kullanıcılara onaylanması için gönderdiğiniz işlemleri takip edebilirsiniz. Onaya gönderdiğiniz işlemler için hatırlatma gönderebilir veya işlemleri iptal edebilirsiniz.
Bu sayfa yardımı ile diğer kullanıcılara onaylanması için gönderdiğiniz işlemleri takip edebilirsiniz. Onaya gönderdiğiniz işlemler için hatırlatma gönderebilir veya işlemleri iptal edebilirsiniz.
Onayladıklarım sayfası ne için kullanılır?
Bu sayfa yardımı ile onayladığınız işlemlerin durumlarını takip edebilirsiniz. Onayladığınız bir işlemin onayını iptal edebilirsiniz.
Bu sayfa yardımı ile onaylamak veya onaya göndermek için hazırladığınız ancak henüz tamamlamadığınız işlemlerin detaylarını görebilir, onaylayabilir veya onaya gönderebilirsiniz.
Bu sayfa yardımı ile onaya gönderdiğiniz ancak düzeltme için size geri gönderilen işlemleri takip edebilirsiniz. Düzeltme için geri gönderilen işlemleri düzeltip tekrar onaya gönderebilir veya iptal edebilirsiniz.
Bu sayfa yardımı ile onayınıza gönderilmiş işlemleri takip edebilirsiniz. Onayınıza gönderilen işlemler için onaylama, reddetme, düzeltme için geri gönderme işlemlerini yapabilirsiniz.
Bu işlemin gerçekleşmesi için birden fazla kişinin onaylaması yönünde kural tanımlanmıştır. Diğer kişi/kişiler bu işlemi onayladığında işlem gerçekleşecektir.
Firma için günlük havale ve günlük EFT limiti belirleyebilir ve kullanıcılar için işlem başına limit ve günlük limitleri tanımlayabilirsiniz.
Görüntülemek için Çek-Senet menüsünü seçip tahsile verdiğiniz çekler için Tahsil Çekleri, teminata verdiğiniz çekler için Teminat Çekleri işlemine tıklayınız. Çekler keşide tarihine göre "Bugün", "Yarın" ve "Tümü" sekmelerinde listelenmektedir. Aradığınız çeki gerekirse filtrelemeleri de kullanarak bulduktan sonra görüntülemek için oka tıklayınız. Açılan satırda çekle ilgili detaylı bilgiler ve yapılabilecek işlemlerin butonları görüntülenir. "Görüntüle" butonuna tıklayarak, çekin ön ve arka yüzünü görüntüleyebilir, bastırabilir veya e-posta olarak gönderebilirsiniz.
Çek-Senet menüsünü seçip tahsile verdiğiniz çekler için Tahsil Çekleri, teminata verdiğiniz çekler için Teminat Çekleri işlemine tıklayınız. Keşide tarihine göre çeki görüntülemek için "Bugün", "Yarın" ve "Tümü" sekmelerinden birini seçebilirsiniz. Filtreleme kriterlerini kullanarak aradığınız çeki kolaylıkla bulabilirsiniz.
Sayfada yaptığınız tüm işlemler bilgi balonu içerisinde özetlenir ve oradaki “Tamamla” butonuna basmanızla tamamlanır.
Çeklerin bağlı olduğu hesaba yetkiniz olmayabilir.
TL cinsinden, tahsile verdiğiniz çeklerinizi, teminata verdiğiniz çeklerinizi görebilirsiniz. Yabancı para çeklerinizle ilgili şubenizden bilgi alabilirsiniz.
Bankamız tarafından taranmış olan çekleri görebilirsiniz. Görüntülemek için ilgili çeklerin listelendiği ekranda ilgili çekin satırına tıkladıktan sonra açılan detay satırındaki "Görüntüle" butonuna tıklayınız. Çekin ön ve arka yüzünü görebilirsiniz.
Çek bilgilerinin bulunduğu ekranın altında bulunan, bilgisayara kaydetme ikonuna tıklayarak Excel formatında kaydedebilirsiniz.
Çek bilgilerinin bulunduğu ekranın altında bulunan e-posta ile alma ikonuna tıklayarak sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize veya başka e-posta adreslerine alabilirsiniz.
Tarih, tutar, çek numarası, çek türü, çekin bağlı bulunduğu banka, şube ve hesap numarası kriterlere göre istediğiniz aramayı yapabilirsiniz veya "Gruplama" özelliğini kullanarak hesap, durum ve tarihe göre gruplama yapabilirsiniz.
İşleme yetkiniz olmayabilir veya çekle ilgili daha önce girilmiş bir talep bulunmaktadır. Talep sonuçlandığında yeniden işlem yapabilirsiniz.
İş Bankası çekleri için talep girişi en geç 13:30’ da yapılabilir. Diğer banka çekleri için talep girişleri en geç 12:30 ‘da yapılabilir.
İş Bankası çekleri için talep girişi en geç 13:30’ da yapılabilir. Diğer banka çekleri için talep girişleri en geç 12:30 ‘da yapılabilir.
İşlemi tamamlamadıysanız "Geri Al" butonuna tıklayabilirsiniz. Firma içi onaydaysa talebi "Onaya Gönderdiğim İşlemlerim" den iptal edebilirsiniz. Talep şubeye ulaştıktan sonra talebinizi iptal etmek için şubenizle görüşmeniz gerekmektedir.
Senetlerinizin internet şubesinden görüntülenebilmesi için şubenize başvurunuz.
Çek ve Senet menüsünde yer alan Keşide Edilen Çekler->Bilgi Girişi/Yükleme işleminden keşide ettiğiniz çeklerin girişini yapıp, Keşide Edilen Çekler->Bilgi Görüntüleme işleminden görebilirsiniz.
İşleme yetkiniz bulunması durumunda başvuruda bulunup şubenize iletebilirsiniz.
İşleme yetkiniz bulunması durumunda başvuruda bulunup şubenize iletebilirsiniz.
Çek ve Senet menüsünde yer alan Çek Talepleri İzleme işlemi ile takip edebilirsiniz.
İşleme yetkiniz olmayabilir, daha önce çekle ilgili girilmiş bir talep olabilir veya işlem yapmak istediğiniz çek Kıbrıs Şubelerimize ait olabilir. Daha önce çekle ilgili girilmiş bir talep varsa, talep sonuçlandığında yeniden işlem yapabilirsiniz.
İşlemi onaylayabilmeniz için teminattan çekeceğiniz çek tutarının≤ yerine koyacağınız tahsil çekinizin/çeklerinizin toplam tutarı olması gerekmektedir.
Çek ve Senet menüsünden "Tahsil Senetleri" veya "Teminat Senetleri" işlemlerini seçerek vade tarihi bugün, vade tarihi bir sonraki gün olan çeklerinizi ve tüm çeklerinizi farklı sekmelerde görüntüleyebilirsiniz.
Senetlerin listelendiği ekrandaki filtreleri kullanarak aradığınız kriterlere uygun senetlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Şube Kodu, Senet No, Vade Tarihi, Ödenme Tarihi, Tutar, Ödenen Tutar, Borçlu Adı, Durum, Alacaklı Hesap başlıklarında filtreleme yapabilirsiniz.
Çek ve senet işlemleri için onaylama, reddetme ve düzeltme için geri gönderme işlemlerini tek tek yapabilirsiniz.
Onaya gönderdiğiniz işlemler için onaylayacak olan tüm kullanıcılara “Hatırlat” butonu aracılığıyla hatırlatma yapabilirsiniz.
Bu balon yardımı ile gerçekleştirmek istediğiniz işlemleri onaylarsınız.
Bu sayfa yardımı ile diğer kullanıcılara onaylanması için gönderdiğiniz işlemleri takip edebilirsiniz. Onaya gönderdiğiniz işlemler için hatırlatma gönderebilir veya işlemleri iptal edebilirsiniz.
Bu sayfa yardımı ile onayladığınız işlemlerin durumlarını takip edebilirsiniz. Onayladığınız bir işlemin onayını iptal edebilirsiniz.
Bu sayfa yardımı ile onayınıza gönderilmiş işlemleri takip edebilirsiniz. Onayınıza gönderilen işlemler için onaylama, reddetme, düzeltme için geri gönderme işlemlerini yapabilirsiniz.
İnternet şubesinden POS işlemleri ekstrelerini, üretim tarihlerini, ekstre hareketlerini görebilirsiniz. Dilerseniz yeni ekstre tanımlayabilir, tanımlı ekstre tercihlerinizle ilgili değişiklik yapabilir veya tanımlı ekstre tercihlerinizi silebilirsiniz.
İnternet şubesinden POS işlemlerinizi tüm detaylarıyla görüntüleyebilirsiniz.
İnternet şube aracılığıyla firmanızın internet şubesini kullanacak yetkilileri için tanımlamaları Kurumsal Ayarlar>Firma Ayarları menüsü aracılığıyla yapabilirsiniz. Bu tanımlamaları yalnızca firmanın tam yetkili olarak tanımlanmış kullanıcısı İnternet Şubesine ileri güvenlik aracı ile girmesi durumunda yapabilir. Bunun için şubenize tanımlamalarınızı internet şubesi aracılığıyla yapmak istediğinizi bildirmeniz gerekmektedir.
Firmanızın internet şubesi işlemlerinde kullanılmasını istediğiniz hesaplarını, internet şubesinde yapılmak istenen işlemleri, para aktarma yapılacak hesapları ve internet şubesinin kullanılmasını istediğiniz zamanları tanımlayabilirsiniz.
İnternet şubesi işlemlerinde kullanılacak vadeli/vadesiz TL, Döviz ve altın hesapları, yatırım hesapları ve kredi kartları için tanımlama yapabilirsiniz.
İnternet şubesinde yer alan tüm işlemler için kullanılması veya kullanılmamasına ilişkin tanımlama yapabilirsiniz.
Firmanız için internet şubesinin kullanılacağı günleri, bu günler içindeki kullanım yapılacak saatleri, ülkeleri, IPleri, tatil günlerindeki kullanım tercihlerinizi internet şubesinden tanımlayabilirsiniz.
İnternet şubesi aracılığıyla firmanızın internet şubesini kullanacak yetkilileri için tanımlamaları Kurumsal Ayarlar>Kullanıcı Ayarları menüsü aracılığıyla yapabilirsiniz. Bu tanımlamaları yalnızca firmanın tam yetkili olarak tanımlanmış kullanıcısı internet şubesine ileri güvenlik aracı ile girerse yapabilir. Bunun için şubenize tanımlamalarınızı internet şubesi aracılığıyla yapmak istediğinizi bildirmeniz gerekmektedir.
Yetkililerinizin internet şubesi işlemlerinde kullanılmasını istediğiniz hesapları,  işlemleri, para aktarma yapacağı hesapları ve internet şubesini kullanım zamanlarını tanımlayabilirsiniz.
Firma için tanımlanmış hesaplar arasından yetkililerin kullanmasını istediğiniz vadeli/vadesiz TL, altın ve Döviz hesaplarını, yatırım hesaplarını ve kredi kartlarını tanımlayabilirsiniz.
Firma için tanımlanmış işlemler arasından yetkililerin kullanmasını istediğiniz işlemleri tanımlamayabilirsiniz.
Firma için tanımlanmış olan alıcı hesap tercihinin kullanıcı için de geçerli olmasını sağlayabilir ya da firma için tanımlanmış alıcı hesapları arasından yetkilinin para aktarma işlemlerinde kullanmasını istediğiniz hesapları internet şubesi aracılığıyla tanımlayabilirsiniz.
Firma için tanımlanmış olan erişim kısıtlarının kullanıcılar için de geçerli olmasını sağlayabilir ya da kullanıcılara özel gün, saat, ülke, IP ve tatil günleri tanımlayabilirsiniz.
İnternet şubesinin kullanımı için iki farklı onay yapısı bulunmaktadır. Seçtiğiniz onay yapısına uygun olarak farklı yetki seviyeleri tanımlayabilirsiniz?
Rol Bazlı Onay yapısında 5 farklı yetki seviyesi vardır. İzleyici, yetkisi dahilindeki hesaplar için sadece bilgi sorma işlemlerini yapabilir. Hazırlayıcı, yetkisi dahilindeki hesaplar için bilgi sorma ve onaylanması gereken işlemlerin hazırlanması işlemlerini yapabilir. Onaylayıcı, yetkisi dahilindeki hesaplar için bilgi sorma ve yetkisi dahilindeki başvuru ve para aktarma işlemlerini onaylar. Yetkili; yetkisi dahilindeki işlemler için bilgi sorma, para aktarma, başvuru işlemleri için giriş yapabilir, yetkisi dahilindekileri onaylayabilir ve ödeme işlemlerini yapabilir. Tam yetkililer, yetkili olduğu hesaplara ilişkin bilgi sorma, para aktarma ve başvuru işlemlerinin girişini, onaylanmasını, ödeme işlemlerini yapabilirler. Bununla birlikte firma ve kullanıcı ayarlarıyla ilgili tanımlamaları ve değişiklikleri de gerçekleştirebilirler.
Sirküler Bazlı Onay yapısı onaylama sırasına göre Paralel ve Seri olarak ikiye ayrılır. Bu farklılık işlem onaylarının sırasıyla ilgilidir. Bunun dışında sirküler onay yapısında internet şubesini kullanacak kullanıcılar için grup ve derece belirlenir. Bu grup ve dereceleri şirketin ana sözleşmesinde yer alan grup ve derecelere uygun şekilde belirleyebilirsiniz. İşlem yetkilerini de bu grup ve derecelere uygun şekilde tanımlayabilirsiniz.
​Kurumsal Ayarlar>Kullanıcı Ayarları işlemini kullanarak yetkilerinizi görüntüleyebilirsiniz.
​Eğer tam yetkili veya şube tarafından gerekli yetkiler verildiyse, kendi yetkilerinizi ancak daraltabilirsiniz.
​Kullanıcının mevcut rolü için onayında bekleyen işlem varsa, bu işlemleri artık o kullanıcı onaylayamayacaktır. Onun yetki düzeyinde başka biri bu işlemleri onaylayabilir. Kullanıcıya düzeltme için geri gönderilen işlemler varsa silinecektir.
​Firma hesabı/kredi kartları işlem yapmaya kapatılmış olabilir veya işlem yapma yetkiniz kaldırılmış olabilir. Yetkilerinizi Kurumsal Ayarlar>Kullanıcı Ayarları işleminden kontrol edebilirsiniz.
​Kullanıcıların durumu pasif olduğu zaman da bu kullanıcılara ilişkin tanımlama yapabilirsiniz. Kullanıcının durumu "Aktif" olduğu zaman yapılan tanımlamalar geçerli olacaktır.
​Kurumsal Ayarlar menüsünden Firma Ayarları işlemini seçip Erişim Ayarları sekmesini seçiniz. IP Ayarları bölümünde isterseniz bilgisayarların IP aralığını girerek, isterseniz kullanıcıların şirkette kullandığı bilgisayarların IPlerini tek tek girerek bilgisayarları tanımlayabilirsiniz. Tanımlamaları kaydettiğiniz takdirde kullanıcılar için “Kullanıcı firma ayarlarını kullansın” seçeneğini işaretlerseniz, bu durumda kullanıcılar yalnızca belirlediğiniz IPlerden internet şubeye erişebilecektir. Buna ek olarak Kullanıcı Ayarları işlemi ile her kullanıcı için IP aralığı girebilir veya bir/birden fazla IP girerek ilgili IPlerden internet şubesini kullanmasını sağlayabilirsiniz.
​Kurumsal Ayarlar menüsünden Firma Ayarları işlemini seçip Erişim Ayarları sekmesini seçiniz. Resmi tatil günlerinde internet şubesinin kullanılmasını istemiyorsanız, bu yetkiyi veren ilgili alandan işareti kaldırıp değişikliği kaydediniz. Yaptığınız bu değişiklik “Kullanıcı firma ayarlarını kullansın” seçeneği işaretli olan kullanıcılarda geçerli olacaktır. Dilerseniz Kurumsal Ayarlar Kullanıcı Ayarları işleminden kullanıcı bazında da resmi tatil günü ayarı yapabilirsiniz.
​Kurumsal Ayarlar menüsünden Firma Ayarları işlemini seçip Erişim Ayarları sekmesini seçiniz. Gün/Zaman ayarlarının yapıldığı bölümden "Sadece seçtiğim gün ve saatlerde giriş yapılsın." seçilir. Erişime izin verilecek günler seçilir. "Sınırla" ya tıklandıktan sonra "Aşağıdaki zaman aralığında kullanabilir" seçilir. İstenen saat aralığı girilir ve "Ayarları seçili olan günlere uygula" seçildikten sonra ayarlar kaydedilir. Yapılan bu değişiklik “Kullanıcı firma ayarlarını kullansın” seçeneği işaretli olan kullanıcılarda geçerli olacaktır. Dilerseniz Kurumsal Ayarlar Kullanıcı Ayarları işleminden kullanıcı bazında da gün ve saat ayarı yapabilirsiniz.
​Kurumsal Ayarlar menüsünden Firma Ayarları işlemini seçip Erişim Ayarları sekmesini seçiniz. Ülke Ayarları bölümünden erişimin yapılmasını istediğiniz ülkeleri soldaki listede seçip ok işaretine tıkladığınızda sağ tarafta göreceksiniz. Sağdaki listede Türkiye ve Almanya'yı görüntüleyip güncellemeleri kaydettiğiniz takdirde firmanın tüm kullanıcıları yalnızca bu ülkelerden internet şubesine erişebilmesini sağlayacaksınız.  Yaptığınız bu değişiklik “Kullanıcı firma ayarlarını kullansın” seçeneği işaretli olan kullanıcılarda geçerli olacaktır. Dilerseniz Kurumsal Ayarlar Kullanıcı Ayarları işleminden kullanıcı bazında da ülke kısıtı tanımlayabilirsiniz.
​Kurumsal Ayarlar menüsünden Firma Ayarları işlemini seçip Erişim Ayarları sekmesini seçiniz. Tatil Günü Ayarları bölümünde "Aşağıdaki tarihler arasında giriş yapılamasın" ı seçip tarih aralığını giriniz. Ayarları kaydettikten sonra firmanın hiçbir kullanıcısı belirlediğiniz tarih aralığında internet şubesine erişemeyecektir. Yaptığınız bu değişiklik “Kullanıcı firma ayarlarını kullansın” seçeneği işaretli olan kullanıcılarda geçerli olacaktır. Dilerseniz Kurumsal Ayarlar Kullanıcı Ayarları işleminden kullanıcı bazında da tatil günü ayarı yapabilirsiniz.
​Kurumsal Ayarlar>İşlem Tarihçesi işleminde İnternet Şubesi Giriş sekmesinden tüm kullanıcıların internet şubeye girişlerini ve ilgili bilgilerine ulaşabilirsiniz.
​Bankamızdan aldığınız bilgilendirmeleri Bilgi Sorma Güncelleme/ Bilgilendirme Tercihlerim menüsünden takip edebilirsiniz. Aldığınız bilgilendirmelere ilişkin değişiklikleri de bu menü aracılığıyla yapabilirsiniz.
​Düzenli hesap özetlerini Text, Excel ve MT940 formatlarında alabilirsiniz.
​Çek, senet ve çoklu para aktarma işlemlerine ilişkin bilgilendirme alabilirsiniz.
​İşlemlere ilişkin bilgilendirmeleri e-posta ve SMS olarak, kayıtlı e-posta adresinize ve kayıtlı cep telefonunuza alabilirsiniz. Dilerseniz bilgilendirme yapılacak yeni e-posta adresleri ve cep telefonu bilgisi ekleyebilirsiniz.
​Düzenli hesap özetlerini tercihinize göre günlük, haftalık, aylık ve yıllık olarak alabilirsiniz.
​Tam yetkili iseniz Bilgi Sorma Güncelleme/ Bilgilendirme Tercihlerim menüsünden Firma Bilgilendirmeleri sekmesi alında bulunan “Gelen Havale EFT Bildirimi” bölümünden gelen TL havale ve EFT’lerin SMS ve/veya e-posta ile bildirilmesi için tanımlama yapabilirsiniz.
​Text formatında yükleyebilirsiniz.
​Hayır. Maaş İşlemleri/Liste İşlemleri menüsünde Liste Hazırlama sekmesini kullanarak, ekran üzerinden de liste hazırlayabilirsiniz.
​Liste hazırlanırken belirlenen vade tarihinde ve işlem saatinde ödemeler ilgili hesaplara aktarılacaktır.
​Evet. Listenizi hazırladıktan sonra “Listeyi Daha Sonra Kullanmak Üzere Sakla” butonunu kullanarak hazırladığınız listeyi sisteme kaydedebilir ve daha sonraki maaş işlemlerinizde tekrar kullanabilirsiniz.
​Maaş İşlemleri/Liste Durumu menüsünden görebilirsiniz.
​Maaş ödemeleri gerçekleşmemiş listeleri, Maaş İşlemleri/Liste Durumu menüsünden iptal edebilirsiniz.
​Hayır. Maaş listesindeki işlemler tek tek onaylanamamakta, liste bazında işlem yapılabilmektedir.
​Onaya gönderdiğiniz işlemler için onaylayacak olan tüm kullanıcılara “Hatırlat” butonu aracılığıyla hatırlatma yapabilirsiniz.
​Bu sayfa yardımı ile diğer kullanıcılara onaylanması için gönderdiğiniz listeleri takip edebilirsiniz. Onaya gönderdiğiniz listeler için hatırlatma gönderebilir, onay süreci tamamlanmamış listeleri iptal edebilirsiniz.
​Bu sayfa yardımı ile onayladığınız listelerin durumlarını takip edebilirsiniz. Onay süreci tamamlanmamış olan listelerin onayını iptal edebilirsiniz.
​Bu sayfa yardımı ile onaylamak veya onaya göndermek için hazırladığınız ancak henüz tamamlamadığınız listelerin detaylarını görebilir, onaylayabilir veya onaya gönderebilirsiniz.
​Bu sayfa yardımı ile onaya gönderdiğiniz ancak düzeltme için size geri gönderilen listeleri takip edebilirsiniz. Düzeltme için geri gönderilen listeleri düzeltip tekrar onaya gönderebilir veya iptal edebilirsiniz.
Bu sayfa yardımı ile onayınıza gönderilmiş listeleri takip edebilirsiniz. Onayınıza gönderilen listeler için onaylama, reddetme, düzeltme için geri gönderme işlemlerini yapabilirsiniz.
​Bu menüden daha önce kaydettiğiniz maaş listelerine ulaşabilir, bu listeler ile yeniden liste hazırlayabilir, artık ihtiyacınız olmayan listeleri silebilirsiniz.
​Bu menüden onay süreci tamamlanmış olan maaş listelerinin durumunu kontrol edebilir, henüz ödemesi yapılmamış listeleri iptal edebilirsiniz.
​Maaş işlemleri için limit bulunmamaktadır.
Bireysel İnternet Şubesi
Talimatınızı verirken bunun için tercih yapabilmektesiniz. Havaleleriniz, tatil veya hafta sonuna denk gelse de o gün yapılabilir, isterseniz tatil/hafta sonundan önceki veya sonraki gün yapılmasını da isteyebilirsiniz.

 
EFT’lerinizin de tatil/hafta sonundan önceki veya sonraki gün yapılmasına siz karar verirsiniz.​
Müşteri Şifrenizi unuttuğunuzda veya sistem tarafından güvenlik nedeniyle otomatik olarak bloke edildiğinde,
• isbank.com.tr ’de bulunan “Anında Şifre” butonunu kullanarak Bankamıza ait kartınız yardımı ile,
• Bankamıza ait kartınız yardımıyla Bankamatiklerimizde Daha Fazlası > Dijital Bankacılık > Müşteri/Ticari Şifre Belirleme menüsünden,
•​ İşCep'e giriş yaptığınızda "Şifrem Yok/Unuttum" menüsünden veya
• 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden 5.1.1 menüsünü tuşlayarak belirleyebilirsiniz.​
İnternet Şubemizden yapmakta olduğunuz bir işlemi tamamlayamadan bağlantı kesilmesi gibi nedenlerle şubeden çıkmak zorunda kaldığınız durumlarda, İnternet Şubemize bir kez daha girerek, “Hesaplarım | Hesap Özetlerim” menümüz aracılığıyla ya da “Hesaplarım  | Son İşlemlerim |  İnternet Şubesi” menümüzden işleminizin gerçekleşip gerçekleşmediğini  kolayca kontrol edebilirsiniz.  Ayrıca  0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemize müşteri numaranız ve Müşteri şifrenizi tuşlayarak giriş yaptıktan sonra 0(sıfır)tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcimizden de son işleminizin sonucuna  ilişkin bilgi alabilirsiniz.​
Türkçe karakterlerin görüntülenememesi sorununun çözümü için kullandığınız tarayıcıya göre aşağıdaki adımları izlemenizi öneriyoruz.
• Internet Explorer için menüden Görünüm - Dil Kodlaması bölümünden Unicode(UTF-8) seçeneğini işaretleyiniz.
• Mozilla Firefox için Görünüm – Kodlama – Unicode(UTF-8) seçeneğini işaretleyiniz.
• Google Chrome için Ayarlar – Araçlar – Kodlama –Unicode(UTF-8) seçeneğini işaretleyiniz.
1024*768 ekran çözünürlüğü, tüm işlemlerinizi sorunsuz olarak İş Bankası İnternet Şubesi üzerinde yapmanız için yeterlidir.
 
Bilgisayarınızdaki bu ayarı yapmak için;                 
 
• Start (Başlat) menüsünden "Settings (Ayarlar) - Control Panel (Denetim Masası)"nı seçiniz
• Display (Görüntü) klasörünü açınız
• Açılan pencerenin üst kısmında yer alan seçenekler arasından Settings (Ayarlar)ı seçiniz
• Pencerenin sağ alt tarafında bulunan "ekran alanı" bölümünü 1024*768 piksele getiriniz.​
İnternet Şubesinde bulunan "PARA AKTARMA | HAVALE TALİMATI | TALİMAT GÖSTERME VE İPTAL” ve “PARA AKTARMA | EFT TALİMATI |  TALİMAT GÖSTERME VE İPTAL”  menülerinden ileri tarihli Havale/EFT talimatlarınızı iptal edebilir, "TALİMAT VERME" menüsünden yeni talimat kaydedebilirsiniz.
Kayıtlı havale ve EFT hesaplarına İnternet Şubesinde "PARA AKTARMA | HAVALE TALİMATI | TALİMAT VERME” ve “PARA AKTARMA | EFT TALİMATI | TALİMAT VERME” menüleri ile isterseniz bir kerelik, isterseniz belirlediğiniz bir tarih aralığında aylık veya haftalık periyotta düzenli havale talimatı ve aylık periyotta düzenli EFT talimatı verebilirsiniz. Dilerseniz bu işlemleri 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizde müşteri numaranız ve müşteri şifreniz ile bağlanacağınız müşteri temsilcisi yardımı ile gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet Şubesinde bulunan;
 -“KARTLARIM | Borç Ödeme" menüsünde "Başka Banka Kredi Kartı" seçeneğinden veya
-“PARA AKTARMA | EFT" menüsünde "Başka Banka Kredi Kartına” seçeneğini kullanarak diğer bankalara ait kart borçlarınızın ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. 

Bunun için banka kodu alanına, kartın ait olduğu bankanın kodunu; Şube kodu alanına, isterseniz kartınızın bağlı olduğu şubenin kodunu, isterseniz bankanın “Kredi Kartları Merkezi” veya “Bireysel Bankacılık Merkezi”nin kodunu girip Kart Sahibinin Adı Soyadı / Unvanı ve Kredi Kartı Numarası alanlarına doldurmalısınız.



*Ödemenizin en sağlıklı şekilde gerçekleşmesi için önce diğer bankadan bu konu hakkında bilgi alınız. ​
"Kartlarım | Borç Ödeme" menüsünde "Kart Numarası ile Borç Ödeme" seçeneğini kullanarak ödeme yapmak istediğiniz kart numarasını ve ödeme tutarını girmeniz yeterlidir.​
"Kartlarım | Borç Ödeme" menüsünden kredi kartı borcunuzu ödeyebilirsiniz.
Kredilerim | Borç Ödeme | Tüketici Kredisi " menüsünden kredi  borcunuzu ödeyebilirsiniz.
İnternet şubesinden yapılan son bir yıla ait işlem dekontlarına "Hesaplarım | Dekontlarım " menüsünden ulaşabilirsiniz. Diğer kanallardan gerçekleşen veya 1 yıldan eski tarihli işlemlerinizin dekontları için talebinizi şubenize iletmenizi rica ederiz.
Sanal klavye Müşteri Şifrenizi, “keylogger” programlarına karşı korumak amacıyla kullanıma konulmuştur. Keylogger programları klavyenizden bastığınız bütün tuşları kaydettiğinden başkalarının bu program aracılığıyla şifrelerinizi öğrenmesi mümkün olmaktadır. Sanal klavye, bilgisayar klavyenizdeki tuşları kullanmadan sadece mouse’unuzu kullanarak Müşteri Şifrenizi girmenize olanak sağlayarak bu ve benzeri sorunları önlemeye yönelik bir uygulamadır. ​
• İnternet Şubemize sadece tarayıcı programınızın adres çubuğu bölümünewww.isbank.com.tr yazıp İnternet Şubesi giriş butonunu tıklayarak giriniz. E-posta aracılığı ile gelen linklerden veya başka bir yerden sağlanan web sayfalarından İnternet Şubemize giriş yapmayınız.
• Şifre ya da Geçici Şifre, tek kullanımlık şifre alanlarına giriş yaparken girdiğiniz rakam ve numaraların ‘*’ olarak göründüğünden emin olunuz.
• Sadece kendi kişisel bilgisayarınızdan veya işyerinizde sizin kullanımınıza ait bilgisayardan işlem yapmanız; halka açık yerlerdeki veya başkalarına ait bilgisayarlardan İnternet Şubesi işlemleri yapmamanız, şifre ve diğer bilgilerinizin diğer kişilerce görülebilmesi veya hacking (kırma) faaliyetlerine karşı korunmanız açısından önemlidir. Eğer başkasına ait veya halka açık yerlerdeki bilgisayarlardan işlem yapmak zorunda kalırsanız, İnternet Şubemizden çıktıktan sonra bilgisayardaki geçici internet dosyalarını ve tarayıcı (browser) hafızasını temizleyiniz.
• Müşteri şifrenizi hiçbir yere yazmayınız veya size yardımcı olmak amacı ile yaklaşan kimselere söylemeyiniz. Şifrenizin bloke olması, yeni şifre alma ve şifre değiştirme aşamalarımızın hiçbirinde veya diğer işlemlerinizde şubeniz veya Telefon Şubesinde size İnteraktif Şifreniz sorulmayacaktır.
• En son giriş yaptığınız tarih ve saati İnternet Şubemize girişte görebileceksiniz. Bu bilgi ile 3. kişilerin hesabınıza ulaşıp ulaşmadığını anlayabilirsiniz.
• İnternet Şubesinden çıkarken “Güvenli Çıkış” butonunu kullanmaya özen gösteriniz.
Virüslerin veya zararlı programların bilgisayar sisteminize giriş şekilleri çok benzerdir. Genelde e-posta yolu ile veya İnternet sitelerinden yükleyip bilgisayarınızda çalıştırdığınız programlar aracılığı ile bulaşırlar. Virüslerden veya zararlı programlardan korunmanın en iyi yolları şu şekilde sıralanabilir.


• Tanımadığınız kişilerden gelen e-postaların eklerini açmamak. Eğer ekte gelen dosyanın içeriğini merak ediyorsanız, bu bilgiyi yazılı bir şekilde e-posta metninin içerisinde talep edebilirsiniz.
• Gelen e-posta dosyalarının eklerini otomatik olarak açma seçeneğini iptal etmek.
• Size güvensiz görünen İnternet sitelerinin bilgisayarınıza program yüklemesine izin vermemek.
• Size güvensiz görünen İnternet sitelerinden bilgisayarınıza program yüklememek.


İnternet teknolojileri her gün büyük bir hızla ilerlemekte ve bu ilerlemeler bir çok yeni imkanlar sağlamaktadır. Bu nedenle size veya bilgisayar sisteminize zarar vermek isteyecek kişiler her gün yeni yöntemler geliştirmektedirler. İnternet ortamında güvenliğinizi sağlamak için kullanıcılara düşen en büyük görev tanımadıkları kişi veya İnternet sitelerine karşı temkinli davranmaktır.



Detaylı bilgi ​​
İnternet Şubemizi sorunsuz olarak görüntülemeniz ve işlem yapabilmeniz için Tarayıcı "önbellek (cache)" temizliği yaparak tekrar giriş yapmayı denemenizi ve tarayıcınızın güncel versiyonunu kullanmanızı öneririz.
 

Kullandığınız tarayıcı programlara göre cache temizliğini aşağıdaki adımlarla gerçekleştirebilirsiniz.

• Internet Explorer için Araçlar->Göz Atma Geçmişini Sil
• Google Chrome için, Araçlar->Tarama Verilerini Temizle
• Mozilla Firefox için, Araçlar->Seçenekler->Gizlilik
• Safari için Tercihler->Gizlilik
• Yandex için Ayarlar->Geçmiş
seçeneklerinden tarama geçmişini silme ve çerezleri kaldırma işlemleri yapılabilirsiniz.
 
Cache temizliği sırasında dikkat etmeniz gereken bazı durumlar aşağıdaki gibidir:

1. Cache temizliğine başlanıldığı anda isbank.com.tr sayfamızın ve İnternet Şubemizin kapalı olması
2. Eğer "dosyaları sil" komutu ile başarılı bir sonuç alınamıyorsa; Windows işletim sisteminde İnternet Seçenekleri(İnternet Options) -> Ayarlar(Settings) -> "Dosyaları Göster (wiew files) seçildiğinde açılacak "Temprory Internet Files" klasöründeki dosyaların tamamının manuel silinmesi yeterli olacaktır. Açılan klasördeki  dosyaların tümünü silebilirsiniz.
3. İşlem sona erdikten sonra tüm internet sayfalarını kapatınız ve yeni bir sayfa açarak İnternet Şubemize girmeyi deneyiniz.
4. Eğer silme aşamasında (çok fazla dosya olması nedeniyle) bilgisayarınız kilitlenirse CTRL+ALT+DELETE tuşlarından ulaşacağımız Görev Yöneticisi (Task Manager) ile tarayıcı programı sonlandırınız, lütfen makinenizi resetlemeyiniz.
 
Sorun yaşamaya devam ediyorsanız, lütfen 0 850 724 0 724 numaralı telefondan veya internet sitemizdeki BİZE ULAŞIN linkini kullanarak sorununuzu bize iletiniz.
Genel Bilgiler
Dijital Bankacılık kanallarımız İnternet Şubesi, Bankamatik, İşCep ve Telefon Şubesi aracılığıyla, gerçekleştirebileceğinizişlemlerin listesi için​
 
Bankacılık işlemlerinizi 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubesinde Müşteri Numaranızı ve müşteri şifrenizi veya ticari şifrenizi girdikten sonra  “0” ı tuşlayarak müşteri temsilcilerimize ulaşarak da gerçekleştirebilirsiniz.
 
Dijital Bankacılık Bankacılık ile ilgili her türlü sorununuzda Telefon Şubemizde müşteri numarası ve müşteri şifresi veya ticari şifre girmeksizin sırasıyla 5. 5. 1’i tuşlayarak bağlanacağınız müşteri temsilcilerimizden yardım alabilirsiniz.
Müşteri numaranızın dokuz haneden daha az haneli olması durumunda başına sıfır ekleyerek dokuz haneye tamamlayabilirsiniz. Örneğin, müşteri numaranız sekiz haneli ise başına bir sıfır ekleyerek, yedi haneli ise başına iki sıfır ekleyerek kullanabilirsiniz.​
Dijital Bankacılık kanallarımız ile işlemlerinizi 7 gün 24 saat gerçekleştirebilirsiniz. Ancak bazı bankacılık işlemleri  özellikleri gereği belli saatlerde gerçekleştirilebilmektedir.

EFT: Merkez Bankası aracılığı ile yapılan bir işlem olduğundan
 
Tam günlerde;
• bireysel müşterilerce 08.30-17.00
• ticari müşterilerce tekli EFT işlemlerinde 08.30-17.00, çoklu para aktarma ile EFT işlemlerinde 08.30-16.30
 

Yarım günlerde 08.30-11.45
 
saatleri arasında yapılabilmektedir.
 
Repo: Bankamız sistemi saat 09:15’de repo işlemlerine açılmaktadır. 1-2-3 günlük repo işlemleri saat 12:30, 3 günden uzun vadeli repo işlemleri saat 14:00’e kadar sistem aracılığıyla yapılabilmektedir. Bu saatlerin dışında ise Otomatik Repo Talimatı vererek izleyen iş gününden itibaren repo yapılmasını sağlayabilirsiniz.
 
Öte yandan, hizmet kalitemizi artırmak için düzenli olarak sistemimizde bakım çalışmaları yapılmakta, bakım çalışmaları sırasında Dijital Bankacılık kanallarımızdan hizmet verilememektedir. 2023 yılı planlı çalışma takvimimiz aşağıda yer almaktadır:
​​
TARİH
BAŞLANGIÇ SAATİ​
TAHMİNİ SÜRE​
7 Ocak 2024
04:00
20-30 dakika
​4 Şubat 2024​
​04:00
​20-30 dakika
​3 Mart 2024​
​04:00
​20-30 dakika
​7 Nisan 2024
​04:00
​20-30 dakika

Tüm bireysel müşterilerimiz Dijital Bankacılık hizmetlerinden Müşteri Numarası ve Müşteri Şifresi’ni kullanarak yararlanabilir. Bankamız müşterisi olmak içinisbank​.com.tr’de Anında Müşteri linkine tıklayabilir veya çalışmak istediğiniz İş Bankası şubesine kimliğiniz ile şahsen başvurabilirsiniz.
 
Başvurunuz sonucunda tüm Dijital Bankacılık kanallarında kullanabileceğiniz Müşteri Numaranız belirlenecektir.
Müşteri Şifreniziisba​nk.com.tr​’de Anında Şifre linkine tıklayarak, Şubelerimizden, Bankamatiklerimizden veya Telefon Şubemizden alabilirsiniz.
 
Bankamız müşterisiyseniz ve müşteri numaranızı bilmiyor veya hatırlamıyorsanız, Bankamatik Kartınız üzerinde ve kredi kartı ekstrelerinizde yer alan müşteri numaranızı ayrıca  Telefon Şubemizi arayarak ulaşacağınız müşteri temsilcimizden de öğrenebilirsiniz.
 
Müşteri Şifrenizi hatırlamıyorsanız, isbank.com.tr’de Anında Şifre linkine tıklayarak, Bankamatiklerimizden, Telefon Şubemizden veya şubelerimizden yeni şifre belirleyebilirsiniz.

Tanımlamış olduğunuz 6 haneli Müşteri Şifrenizi İnternet Şubemizde, İşCep'te, İşTablet'te, Bankamatik'te, 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizde işlem yaparken kullanabileceksiniz.
 
Müşteri Şifrenizin 0 ile başlamamasına, doğum yılınızı içermemesine, ardışık sayılardan ve aynı rakamların tekrarından oluşmamasına özen gösteriniz.​
Çalışmakta olduğunuz veya çalışmak istediğiniz İş Bankası şubesi aracılığıyla Ticari Dijital Bankacılık başvurusunda bulunabilirsiniz.
 
Başvurusu için gerekli belgeler şunlardır;
 
• Ticari Dijital Bankacılık Firma Başvuru Formu
• Ticari Dijital​ Bankacılık Kullanıcı Başvuru Formu
• Firma tüzel kişi ise, son yetkili organ üyelerinin yayınladığı Ticaret Sicil Gazetesi
• Firma tüzel kişi ise ana sözleşmesi, adi ortaklık ise ortaklık sözleşmesi
• İmza sirküleri
• Şubeden istenecek diğer belgeler

Başvurunuzu takiben şubeniz tarafından firma müşteri numaranız ve her bir kullanıcı için kullanıcı kodu belirlenecektir.  İş Bankası müşterisi olan kullanıcılar,  bireysel müşteri numaralarını kullanıcı kodu olarak kullanabilirler.

Müşteri numaranızı ve kullanıcı kodunuzu öğrendikten sonra yapmanız gereken tek şey ticari şifrenizi belirlemektir. Ticari şifrenizi,  Anında Şifre uygulamamızı kullanarak, Geçici Ticari Şifre aracılığıyla, 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak veya Bankamatiklerimizden belirleyebilirsiniz.

Ticari Şifrenizi telefon şubemizden müşteri temsilcimize bağlanarak belirlemek için sırasıyla;

• 0850 724 0 724’yi arayınız,
• 5.1.1 tuşlayınız,
• 9 haneli müşteri numaranızı, kullanıcı kodunuzu ve müşteri temsilcisine bağlanmak için 0’ı tuşlayınız.

 
Bilgilerinizi tuşladıktan sonra müşteri temsilcimize bağlanacak ve güvenlik sorularını doğru ve eksiksiz olarak yanıtlamanız halinde Ticari Şifrenizi tanımlayabileceksiniz. Şifrenizi belirleyebilmeniz için sorulacak güvenlik soruları arasında görüşmeniz sırasında cep telefonunuza SMS olarak gönderilecek olan  mobil onay kodu da yer almaktadır.

Ticari Şifrenizi telefon şubemizden kart bilgilerinizi (bireysel hesabınıza bağlı bankamatik veya kredi kartı bilgileri)  tuşlayarak belirlemek için sırasıyla;
 
• 0850 724 0 724’yi arayınız,
• 5.1.1 tuşlayınız,
• 9 haneli müşteri numaranızı, kullanıcı kodunuzu ve 1’i tuşlayınız,
• İstendiğinde kart bilgilerinizi tuşlayınız.

 
Geçici Ticari Şifre ile Ticari Şifrenizi belirleyebilmeniz için, Şubeniz tarafından cep telefonunuza SMS ile geçici bir şifre gönderilmektedir.  SMS ile cep telefonunuza gönderilen geçici şifreyle Ticari İnternet Şubemize giriş yapabilirsiniz. Geçici Ticari Şifre ile Ticari İnternet Şubemize giriş yaptığınızda,  Ticari Şifre belirlemeye yönlendirileceksiniz.  Belirlediğiniz Ticari Şifreyi tüm Dijital Bankacılık kanallarımızda kullanabilirsiniz.
 
Bankamatiklerimizde ise, Diğer İşlemler → Dijital Bankacılık→ Müşteri/Ticari Şifre Belirleme→ Ticari menüsünü kullanarak Şifrenizi belirleyebilirsiniz. Bankamatikten Ticari Şifrenizi belirleyebilmeniz için, bireysel hesabınıza bağlı bankamatik veya kredi kartınızı kullanmanız gerekmektedir.

Ticari Şifrenizin 0 ile başlamaması, doğum yılınızı içermemesi, ardışık sayılardan ve aynı rakamların tekrarından oluşmaması gerekmektedir.

Ticari Şifrenizi telefon şubemizde, internet şubemizde ve İşCep'te işlem yaparken kullanabileceksiniz.​
Dijital Bankacılık kanallarından yapacağınız işlemleri avantajlı fiyat ve oranlar ile gerçekleştirebilirsiniz. Kanallarımıza ait ücret tarifesi hakkındadetaylı bilgi için​​
Ditijal Bankacılık hizmetlerimizden yararlanabilmeniz için İş Bankası’nda bir hesabınızın olması ve Müşteri Şifrenizi belirlemiş olmanız yeterlidir.
 
Yurtdışından Müşteri Şifrenizi,
•www.isbank.com.tr Ana Sayfamızda bulunan Anında Şifre seçeneğini kullanarak,
veya
• +90 850 724 0 724  numaralı Telefon Şubemizde 5.1.1 menüsünü tuşlayarak müşteri temsilcisi yardımıyla belirleyebilirsiniz.
 
Müşteri şifrenizin belirlenebilmesi için Bankamız kayıtlarındaki cep telefonu numaranızın güncel olması gerekmektedir.
 
İş Bankası'nda bir hesabınız ya da kredi kartınız yoksa, hesap açılışı için, Karaparanın Aklanmasının Önlenmesine Dair 4208 sayılı Kanunun Uygulanmasına İlişkin Yönetmelik gereğince Şubemize bir kimlik belgesi ile beraber şahsen başvurmanız gerekmektedir.  Bu nedenle, Bankamızda hesabı bulunmayan müşterilerimize yurt dışından ilettikleri başvurulara istinaden hesap açılamamaktadır.​
Müşteri Şifresi / Ticari Şifre, Dijital Bankacılık kanallarında işlem yapmak için ihtiyacınız olan 6 haneli bir şifredir.
 
Müşteri şifrenizi,
 
   * Bankamatiklerimizden  " Daha Fazlası -> Dijital Bankacılık-> Müşteri/Ticari Şifre Belirleme " menülerini kullanarak,
   * 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak, 5.1.1. tuşlaması yardımıyla
   * www. isbank.com.tr adresinde “ İnternet Şubesi Giriş > Anında Şifre “ bölümünü kullanarak belirleyebilirsiniz. 
 
Ticari hesap sahibi müşterilerimiz şifrelerini,
 
* Müşteri Numaranız ve Kullanıcı Kodunuz ile www. isbank.com.tr adresinde “ İnternet Şubesi Giriş > Anında Şifre “ bölümünden,
* Bankamatiklerimizden  "Daha Fazlası -> Dijital Bankacılık-> " menülerini kullanarak,
* 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak, 5.1.1. tuşlaması yardımıyla belirleyebilmektedir.
 
Müşteri Şifresi/Ticari Şifre belirleyebilmeniz için Bankamız kayıtlarındaki cep telefonu numaranızın güncel olması gerekmektedir.
Müşteri numarası Bankamatik ve kredi kartlarının üzerinde, kredi kartı ekstrelerinde bulunmaktadır. Müşteri numaranızı Şubenizden veya 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak ulaşacağınız müşteri temsilcimizden de öğrenebilirsiniz.
 
Ayrıca isbank.com.tr adresimizde Anında Şifre menümüzden TC Kimlik Numaranız ile müşteri şifrenizi belirleyebilir ve işlem sonunda müşteri numaranızı öğrenebilirsiniz.
Ticari müşteri numarası şubelerimizden veya 0850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden müşteri temsilcisi aracılığı ile öğrenilebilir.
Bireysel müşterilerimiz telefon bilgilerini Şubelerinden, Bankamıza ait çipli kartları (örneğin kredi kartı) kullanarak, Bankamatiklerimizde bulunan "Daha Fazlası | Bilgi Güncelleme | Ev/İş/Cep Telefonu ve Faks Numarası" menülerinden güncelleyebilir.
 
Diğer taraftan İnternet Şubesine giriş işlemleri sırasında İleri Güvenlik Aracı ​kullanılması halinde İnternet Şubesinde bulunan "Ayarlar | Bilgi Güncelleme | İletişim Bilgilerim" menüleri üzerinden telefon bilgileri güncellenebilir.
 
Ticari hesap sahibi müşterilerimiz cep telefonlarını Ticari İnternet Şubesinde(*) bulunan “Bilgi Sorma-Güncelleme | Kullanıcı Bilgileri | Cep Telefonu” menüsünden veya Şubelerimiz aracılığıyla güncelleyebilir. 
 
(*)Ticari İnternet Şubesinde güncelleme 1. yetkili tarafından yapılabilir.
Aşağıda detayları ile aktarılan “Kullanım Tercihlerim” menüsü sadece bireysel müşterilerimiz için geçerlidir. Kurumsal müşterimizseniz, Dijital Bankacılık kullanım tercihlerinizde değişiklik işlemlerinizi Şubelerimiz aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz.
Dijital Bankacılık hizmetlerimizden ne ölçüde yararlanmak istediğinizi “Müşteri Bilgi Formu” nda belirleyebilirsiniz.
Burada 4 seçeneğiniz vardır;
 
- Çok Sınırlı / Bilgi sorma ve hesap özeti alma,
- Sınırlı / 3. kişilere para aktarma hariç diğer tüm işlemler,
- Standart / Tanımlı 3. kişilere para aktarma ve diğer tüm işlemler,
- Sınırsız / Tüm işlemler
 
Kullanım tercihinizi güncellemeniz,  müşteri talimat formunda belirlemiş olduğunuz seçenekler arasında geçiş yapmanızı sağlar.
 
Tercihiniz yukarıdaki ilk iki seçenekten biriyse; Dijital Bankacılık kanallarından TL yükleme, Havale ve EFT gibi para aktarımı işlemleri yapabilmeniz için, Şubenize şahsen başvurabilir, ıslak imzalı yazılı talimatınızı fiziken teslim edebilir  ya da Bankamatiklerimizde kartınız aracılığı ile “ Daha Fazlası | Dijital Bankacılık | Kullanım Tercihlerim”  menüsünden işlem kısıtlamanızı " Sınırsız / Tüm işlemler " olarak değiştirebilirsiniz.
 
Kullanım tercihiniz üçüncü seçenekteki gibiyse, Yeni bir hesaba Havale - EFT yapmak veya Talimatsız Fatura ödemek için talebinizi Bankamatiklerimizde “Sınırsız " şeklinde değiştirebilir veya Şubenize yazılı talebinizi iletebilirsiniz.
 
İnternet şubesinden,  Dijital Bankacılık kullanım tercihlerinizi sadece daha kısıtlı duruma getirebilirsiniz. Sınırladığınız kullanım tercihinizi bu kanaldan güncellemenize izin verilmemektedir. Öte yandan, kullanım tercihiniz ne olursa olsun, Bankamatik Cihazlarımızda güncelleme işlemini anlık olarak 7 Gün 24 Saat gerçekleştirebilirsiniz.
Bireysel müşterimizseniz adres ve e-posta bilgilerinizi Şubelerimiz yanısıra;
 
- İnternet Şubemizde “Ayarlar | Bilgi Güncelleme” menüsünü kullanarak,
- 0 850 724 0 724 numaralı telefonumuzdan müşteri temsilcilerimiz vasıtasıyla
 
güncelleyebilirsiniz.
 
Ticari müşterilerimiz adres bilgilerini Şubelerimiz aracılığıyla, e-posta bilgilerini ise Şubelerimiz ve İnternet Şubemizden güncelleyebilirler.
BANKACILIK DÜZENLEME VE DENETLEME KURUMU Büyükdere Caddesi No:106 Şerbetçi İş Merkezi Esentepe Şişli/İstanbul​

Tel: (212) 214 50 00
Faks: (212) 216 09 92
Elektronik Posta:bilgi@bddk.org.tr
İnternet Adresi:www.bddk.org.tr
​​
Anında İşlem
​Ana sayfada yer alan Anında İşlem -> Kredi Kartı İşlemleri menüsünden;
  • Kredi kartı hesap özeti borcunu,
  • Kredi kartı toplam borcunu,
  • Kredi kartı asgari ödeme tutarını,
  • Kredi kartı limit bilgisini
öğrenebilir;
  • Kartınıza yansıyan alışveriş/nakit çekme/karttan karta para transferi işlemlerine itirazda bulunurken dikkat edilmesi gerekenlere dair bilgilere ulaşabilirsiniz.​

​Esnek taksitli tüketici kredinizin ötelenebilmesi için size en yakın Şubemize başvurmanız gerekmektedir.

Yakınınızdaki ve açık olan Şubelerimiz ile çalışma saati bilgilerine İşCep/En Yakın İş Bankası menüsünden ya da www.isbank.com.tr  Şube ve Bankamatikler menüsünden ulaşabilirsiniz. Şubelerimizin çalışma saati 12:00-17:00 arasıdır.

​Anında İşlem -> Kredi İşlemleri menüsü aracılığıyla;
  •  Ev Kredisi,
  •  İhtiyaç Kredisi,
  •  Taşıt Kredisi
için hesaplama  yapabilir, kredi başvurusında bulunabilirsiniz.​
Konsolosluklar, yurt dışı eğitim kurumları, gümrük vb. kurumlara hitaben düzenlenen ve müşterilerin şubelerimiz nezdindeki mevduat ve/veya yatırım hesabı bakiyelerini gösteren Türkçe ya da yabancı dilde hesap özeti için doğrudan Şubelerimize gidebileceğiniz gibiwww.isbank.com.tr​ ana sayfamızdaki “Anında İşlem” menüsünde bulunan “Yurt Dışı Çıkış ve Vize İşlemleri / Vize İçin Hesap Bilgisi” Yazısı sekmesinden hızlıca başvurabilir, belgenizi dilediğiniz Şubemizden teslim alabilirsiniz. ​
​İş Bankası ücret tarifesinin belirlenmesinde, müşterilerimizin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda sürekli çeşitlendirdiğimiz, çok sayıda ürün ve hizmetin kullanıma sunumu için gerçekleştirilen kapsamlı operasyonel işlemler, deneyimli personel kadrosu ve günümüz teknolojik altyapısının getirdiği yüksek maliyetler dikkate alınmaktadır.  
Ücret uygulama esasları ve istisna kriterleri hakkında Şubelerimizden ve www.isbank.com.tr adresinde"Ürün ve Hizmet Ücretleri"​ başlıklı bölümden gerekli bilgilerin alınabilmesi mümkündür.

​Yurt dışı çıkış harç ödeme işlemleri sadece Şubelerimizden yapılmaktadır. Dilerseniz,www.isbank.com.tr​ ana sayfamızdaki “Anında İşlem” menüsünde bulunan “Yurt Dışı Çıkış ve Vize İşlemleri / Yurt Dışı Çıkış Harcı sekmesi” aracılığıyla talebinizi hızlıca iletebilir, dilediğiniz Şubemizden dekontunuzu alabilirsiniz.​
​Yurt dışı Seyahat Sigortası işlemlerini İnternet Şubemizdeki “Sigorta” menüsünden başlatabilir, poliçe bedelini vadesiz hesabınızdan ya da kredi kartınızdan ödeyebilirsiniz. Dilerseniz, ana sayfamızwww.isbank.com.tr​’de bulunan “Anında İşlem” menüsündeki “Yurt Dışı Çıkış ve Vize İşlemleri / Seyahat Sigortası” sekmesinden hızlıca başvuru yapabilir, dilediğiniz Şubemizden işleminizi tamamlayabilirsiniz.​
​Yurt dışına çıkarken Seyahat Sigortasını dilediğiniz kişi adına İnternet Şubemizdeki “Sigorta” menüsünden başlatabilir, poliçe bedelini Vadesiz Hesabınızdan ya da Kredi Kartınızdan ödeyebilirsiniz. Dilerseniz, ana sayfamızwww.isbank.com.tr​’de bulunan “Anında İşlem” menüsündeki “Yurt Dışı Çıkış ve Vize İşlemleri / Seyahat Sigortası” sekmesinden 3. bir kişi adına da hızlıca başvuru yapabilir, dilediğiniz Şubemizden işleminizi tamamlayabilirsiniz. ​
X Kapat