English Anasayfa Anasayfa Bireysel Ticari
Arama Arama
 
Anında Şifre Anında Müşteri
İşCep Cep Anahtar
 
   
 
Size en yakın Şube ve Bankamatiklerimiz
 
 
  Facebook Twitter Sosyal Medyada
İş Bankası
YARDIM    |   Anında Bankacılık   |    Bireysel İnternet Şubesi
İnternet Şubesi Kullanımı

İnternet Şubesi'ne Giremiyorum
Yeni internet sitemizi ve İnternet Şubemizi sorunsuz olarak görüntülemeniz ve işlem yapabilmeniz için aşağıdaki tarayıcı programları kullanmanızı öneriyoruz:
  • Windows tabanlı bir işletim sistemi kullanıyorsanız; Internet Explorer 7, Firefox  3.5, Google Chrome 4, ve üzeri tarayıcılar ile  internet şubemizi kullanabilirsiniz. Ayrıca safari web tarayıcısının güncel  Windows sürümü ile de işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Linux tabanlı bir işletim sistemi kullanıyorsanız; FireFox 3 ve üzeri bir tarayıcı kullanabilirsiniz.
  • MacOs işletim sistemi kullanıyorsanız; Safari, Firefox, Internet Explorer gibi tarayıcı programların güncel sürümlerini kullanabilirsiniz.
Gerekli tarayıcı programa sahip olduğunuz halde İnternet Şubesi’ne giremiyor veya girseniz bile işlem yapamıyorsanız kullandığınız tarayıcı programın beta  sürüm olmamasına dikkat ediniz.  Eğer tarayıcınız beta sürümü değilse bu durumda  önbellek (cache) temizliği yapmanız yararlı olabilir. Internet Explorer için bu işlemi şu şekilde yapabilirsiniz:
  • Boş bir pencerede "Araçlar/Tools" menüsünden "İnternet Seçenekleri/Internet Options" menüsünü seçiniz ve gelen pencerede "Dosyaları Sil/Delete Files" butonuna  basınız.
  • Eğer sorununuz devam ederse, "İnternet Seçenekleri/Internet Options" ' "Ayarlar/Settings" ' "Dosyaları Göster/View Files" butonlarına basarak "Temprory Internet Files" klasörünü açınız. Bu klasördeki dosyaların tamamını siliniz. Bu aşamada sorulan "Seçili Tanımlama Bilgilerini Silmek istediğinize emin misiniz?" sorusuna "Evet" cevabını veriniz. İşlem sona erdikten sonra tüm Internet Explorer sayfalarını kapatınız ve yeni bir sayfa açarak tekrar deneyiniz.
  • Bu işlemi yaparken, başka bir internet sayfasının da açık olmadığına emin olunuz.
İnternet Şubemize giriş yaparken boş beyaz bir sayfayla karşılaşıyorsanız, boş sayfa üzerinde mouse'la sağ tuşa bastığınızda açılacak menüden "Dil Kodlaması/Encoding" ' "Otomatik Seç/Auto-Select" maddesini seçiniz.
İşlem sayfaları ekranınıza tam olarak sığmıyorsa; ekran çözünürlüğünüzü 1024*768 olarak ayarlamanız sorunu çözecektir.  Bunun için Windows işletim sisteminde şu adımları izleyebilirsiniz:
  • Start (Başlat) menüsünden 
  • Settings (Ayarlar) - Control Panel (Denetim Masası) 'i seçiniz, 
  • Display (Görüntü)'e giriniz, 
  • Burada tekrar Settings (Ayarlar)'i seçiniz, 
  • Ekranda açılan pencerede Color Palette (Renkler) ve Desktop Area (Ekran Alanı) bölümlerinde ekranınızın çözünürlüğünü 1024*768 olacak şekilde ayarlayınız..
İnternet Şubemize girerken veya işlem yaparken sorun yaşamaya devam ediyorsanız, lütfen 0 850 724 0 724 numaralı telefon şubemizde önce 2, sonra müşteri numaranızı ve Müşteri şifrenizi tuşladıktan sonra 0 (sıfır) tuşuna basarak veya internet sitemizdeki BİZE ULAŞIN linkini kullanarak sorununuzu bize iletiniz.
Müşteri numaramı girdiğimde "Bilgileriniz daha önce üç kez hatalı girilmiştir, lütfen 0 850 724 0 724'ü arayarak 5.9.1.1 tuşlayarak Müşteri Şifrenizi değiştiriniz" uyarısı alıyorum. Ne yapmalıyım?

Eğer 6 haneli Müşteri Şifrenizi hatırlıyorsanız 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizden de şifrenizi kolayca değiştirebilirsiniz. Telefon Şubemizi aradıktan sonra önce 2’yi tuşladıktan sonra müşteri numarası ve Müşteri şifrenizi giriniz. Devamında sırasıyla 1.1 tuşladıktan sonra Müşteri şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Eğer şifrenizi hatırlamıyorsanız 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi aradıktan sonra 5.9.1.1 tuşlayınız. Bankamıza ait kartınız yardımıyla veya müşteri temsilcisine bağlanarak şifrenizi belirleyebilirsiniz.

İnternet Şubesi'nde işlemim yarım kalırsa ne olur?
İnternet Şubemizden yapmakta olduğunuz bir işlemi tamamlayamadan bağlantı kesilmesi gibi nedenlerle şubeden çıkmak zorunda kaldığınız durumlarda, İnternet Şubemize bir kez daha girerek, “Hesaplarım | Hesap Özetlerim” menümüz aracılığıyla ya da “Hesaplarım  | Son İşlemlerim |  İnternet Şubesi” menümüzden işleminizin gerçekleşip gerçekleşmediğini  kolayca kontrol edebilirsiniz.  Ayrıca  0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemize müşteri numaranız ve Müşteri şifrenizi tuşlayarak giriş yaptıktan sonra 0(sıfır)tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcimizden de son işleminizin sonucuna  ilişkin bilgi alabilirsiniz.
Yaptığım işlemlerin dekontunu nasıl temin edebilirim?
İnternet Şubemizden yaptığınız havale, EFT, fatura ödeme, Anadolu Hayat poliçe ödeme, öğrenci harcı ödeme, döviz alış/satış ve vergi ödeme işlemlerine ait dekontlarınızın isterseniz e-posta adresinize, isterseniz faksınıza gönderilmesini sağlayabilir, isterseniz o anda yazıcıdan çıktısını alabilirsiniz. Ayrıca İnternet Şubesindeki “Hesaplarım | Dekontlarım” menüsünden son 1 yıllık işlemlerinize ait dekontlarınızı alabilirsiniz.
İnternet Şubesi'nden yaptığım işlemlerden masraf alınıyor mu ?

Anında Bankacılık kanallarının ücret tarifesine ilişkin bilgiye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Farklı şubelerde hesaplarım var, hepsiyle İnternet Şubesi’nden işlem yapabilir miyim?
Tüm hesaplarınızı Müşteri Numaranız altında tanımlattığınız takdirde sadece İnternet Şubesi değil tüm Anında Bankacılık kanallarımızdan hesaplarınıza ulaşabilirsiniz. Tanımlatma işlemi için isterseniz kılavuz hesabınızın bulunduğu şubeye, isterseniz müşteri numaranız altına eklemek istediğiniz hesabın bulunduğu şubeye başvurabilirsiniz.
Bilgi Toplumu Hizmetleri