English Anasayfa Anasayfa Bireysel Ticari
Arama Arama
 
Anında Şifre Anında Müşteri
İşCep Cep Anahtar
 
   
 
Size en yakın Şube ve Bankamatiklerimiz
 
 
  Facebook Twitter Sosyal Medyada
İş Bankası
YARDIM    |   Anında Bankacılık
Canlı Yardım

Canlı Yardım nedir?

Canlı Yardım, Bankamız ürün ve hizmetleri hakkında genel bilgi alabileceğiniz bir hizmet kanalıdır. Bankacılık işlemlerinde kullanılan müşteriye özel müşteri numarası, hesap numarası, kart numarası gibi bireysel müşteri bilgileri istenmemektedir.

Canlı Yardım ücretli mi?

Canlı Yardım üzerinden müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelerde herhangi bir ücret alınmamaktadır.

Canlı Yardım girişinde adımı/soyadımı ve e-posta adresimi yazmak zorunlu mu?

Adınız ve soyadınız ile e-posta adresiniz yazılmadan müşteri temsilcisine bağlanılamamaktadır. Size daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bu bilgilerin yazılması zorunludur.

Canlı Yardım’a her yerden ulaşabilir miyim?

Canlı Yardım’a hafta içi 09:00 ile 18:00 saatleri arasında www.isbank.com.tr adresine giriş yapabildiğiniz tüm browserlardan ulaşabilirsiniz.

Canlı Yardım hattına, Anında Bankacılık ana sayfasında ortada yer alan görseli tıklayarak ya da Bireysel İnternet Şubesi giriş sayfasında üstte yer alan linkten ulaşılabilmektedir.

Canlı Yardım güvenli mi?

Canlı Yardım’a www.isbank.com.tr adresinden giriş yapınız. Canlı Yardım dışında sizden yazışarak ek bir bilgi isteyen uygulamamız bulunmamaktadır.

Canlı Yardım üzerinden Bankacılık işlemleri yapılmamaktadır. Bundan dolayı Bankacılık işlemlerinde kullandığınız bilgiler (hesap numarası, müşteri numarası, kart numarası, şifre, vb) ya da kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde sizden istenmez.

Canlı Yardım için bilgisayarıma ek bir uygulama yüklemem gerekecek mi?

Canlı Yardım üzerinden müşteri temsilcilerimiz ile görüşmek için bilgisayarınıza ek bir uygulama yüklemenize gerek yoktur.

Bilgi Toplumu Hizmetleri