English Anasayfa Anasayfa Bireysel Ticari
Arama Arama
 
Anında Şifre Anında Müşteri
İşCep Cep Anahtar
 
   
 
Size en yakın Şube ve Bankamatiklerimiz
 
 
  Facebook Twitter Sosyal Medyada
İş Bankası
YARDIM    |   Anında Bankacılık
Telefon Şubesi

İş Bankası'nın 0 850 724 0 724 numaralı telefonu ücretli mi?
Telefon Şubemizi 0 850 724 0 724 telefon numarası ile aradığınızda kullandığınız operatörün(sabit, cep) belirlediği tarifeye göre ücretlendirilirsiniz. .

Yurt dışından ise +90 850 724 0 724’ü arayarak Telefon Şubemize ulaşabilirsiniz. Bu şekilde yapılan aramalarda milletlerarası konuşma ücreti ödenecektir.
Cep telefonumdan Telefon Şubesini nasıl arayabilirim?

Cep telefonunuzdan 0 850 724 0 724 numaralı telefonu çevirerek Telefon Şubemize ulaşabilirsiniz.

Telefon Şubesini nasıl kullanabilirim?
Telefon Şubemizi kullanmak için 0 850 724 0 724 numaralı telefonumuzu arayarak;
  • Müşteri numaranızı ve Müşteri Şifrenizi veya Ticari Şifrenizi,
  • Kredi kartı numaranız ve kart şifrenizi,
  • Bankamatik kartı numaranız ve kart şifrenizi
  • Hesap Numaranız ve hesaba ait Bankamatik kartı şifrenizi
tuşlayabilirsiniz.

Kullanacağınız telefonun mutlaka tonlu arama yapabilen bir dijital telefon olması gerekmektedir. Eski tip çevirmeli telefonlarda olduğu gibi darbeli arama tipindeki telefonlarla işlem yapılması mümkün değildir.
Telefon Şubesinde bilgi girişi nasıl yapılır?
0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizde kendinizi sisteme tanıtma işlemini 4 şekilde yapabilirsiniz:
  • Müşteri numaranızı ve Müşteri Şifrenizi veya Ticari Şifrenizi tuşlayarak,
  • 16 haneli Bankamatik kartı numaranızı ve kart şifrenizi tuşlayarak,
  • 16 haneli kredi kartı numaranızı ve kart şifrenizi tuşlayarak,
  • 11 haneli hesap numarası ve hesaba ait bankamatik kartı şifrenizi tuşlayarak.
Telefon Şubesinde işlemim yarım kaldı, ne yapmalıyım?
Telefon Şubesinden yapmakta olduğunuz bir işlemi tamamlayamadan bağlantı kesilmesi gibi durumlarda 0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizi arayarak müşteri numaranızı ve Müşteri Şifrenizi veya Ticari Şifrenizi tuşladıktan sonra “0”tuşuna basarak ulaşacağınız müşteri temsilcimizden son işleminizle ilgili bilgi alabilirsiniz.
Telefon Şubesinde yaptığım işlemlerin dekontunu nasıl alabilirim?
Telefon Şubesinden yaptığınız işlemlerin dekontlarını İnternet Şubesi’nden “Hesaplar-Dekontlarım”menüsünden veya Telefon Şubesi’nde müşteri numaranızı ve Müşteri Şifrenizi ve Ticari Şifrenizi tuşladıktan sonra “0” tuşlarayak ulaşacağınız müşteri temsilcimizden e-posta ya da faks ile alabilirsiniz.
İş Bankası Çağrı Merkezi hangi standartta hizmet vermektedir?
Çağrı Merkezimiz, müşteri iletişim merkezleri için AB tarafından uluslararası standart olarak kabul edilen “EN 15838 : 2009 - Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Temini İçin Gereklilikler Standardı Belgesi’ni almış olup bu standarda uygun hizmet vermektedir.
Bilgi Toplumu Hizmetleri