English Anasayfa Anasayfa Bireysel Ticari
Arama Arama
 
Anında Şifre Anında Müşteri
İşCep Cep Anahtar
 
   
 
Size en yakın Şube ve Bankamatiklerimiz
 
 
  Facebook Twitter Sosyal Medyada
İş Bankası
ANINDA BANKACILIK
Genel Özellikler

İş Bankası ile aranızda çok özel ve güvenli bir hat:
0 850 724 0 724

Telefon Şubesi, bankamıza ait bilgilerinizi tuşlayarak kendinizi sistemimize tanıtmanızın ardından veya tanıtmanıza gerek kalmadan telefon tuşlamaları yardımı ile ya da müşteri temsilcisine bağlanarak bankacılık işlemlerini yapabildiğiniz anında bankacılık kanalıdır.
0 850 724 0 724 numaralı Telefon Şubemizde kendinizi sisteme tanıtma işlemini 4 şekilde yapabilirsiniz:
  • Müşteri numaranızı ve Müşteri veya Ticari Şifrenizi tuşlayarak,
  • 16 haneli Bankamatik kartı numaranızı ve kart şifrenizi tuşlayarak,
  • 16 haneli kredi kartı numaranızı ve kart şifrenizi tuşlayarak,
  • 11 haneli hesap numarası ve hesaba ait bankamatik kartı şifrenizi tuşlayarak.
Telefon Şubesi aracılığıyla tüm bankacılık işlemlerini yapabilmeniz için müşteri numaranızı ve 6 haneli Müşteri veya Ticari Şifrenizi tuşlamanız gerekmektedir.
Şifreniz yoksa veya unuttuysanız, şifrenizi Telefon Şubemizde 5.9.1.1 Müşteri Şifresi veya Ticari Şifre Alma menüsünden, şubelerimizden Geçici Müşteri Şifre*, Bankamatiklerimiz veya Anında Şifre uygulaması aracılığı ile belirleyebilirsiniz.
Müşteri Şifrenizi veya Ticari Şifrenizi Anında Şifre ile belirlemek için aşağıdaki butona tıklayınız.
Anında Şifre



Müşteri numaranızı hatırlamıyorsanız,  Bankamatik kartınız üzerinde ve kredi kartı ekstrelerinizde yer alan müşteri numaranızı ayrıca Telefon Şubemizi arayarak ulaşacağınız müşteri temsilcisinden de öğrenebilirsiniz.
Eğer İş Bankası müşterisi değilseniz, İş Bankası müşterisi olmak için tıklayınız.
Telefon Şubemize, yurt dışından +90 850 724 0 724’ü arayarak ulaşabilirsiniz.
İsterseniz hemen şimdi telefon bankacılığının ne kadar kolay olabileceğini deneyin ve görün!
Türkiye İş Bankası Çağrı Merkezi, müşteri iletişim merkezleri için AB tarafından uluslararası standart olarak kabul edilen "EN 15838 : 2009 - Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Temini İçin Gereklilikler Standardı Belgesi**" almıştır.
*Geçici Müşteri Şifre’nizi aldıktan sonraki 3 gün içinde İnternet Şubesi’ne giriş yapmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi’ne ilk girişinizde sizden kalıcı Müşteri Şifre’nizi belirlemeniz istenecektir. 3 gün içinde İnternet Şubesi’ne giriş yapmazsanız, Geçici Müşteri Şifre geçerliliğini kaybedecektir.
** EN 15838 sertifikasyonu, 2009 yılında Avrupa Standardizasyon Komitesi (CEN - Comite Europeen de Normalisation) tarafından kabul edilen ve Avrupa Birliği’ne üye ülkelerce uygulanma zorunluluğu olan bir standarttır.
Bilgi Toplumu Hizmetleri